sebolec napisał(a):
Bilu napisał(a):
oba sa o-g.
Na pewno? Bo w katalogu internetowym sachsa pisze, że super touring są olejowe, dopiero advantage są gazowo-olejowe.
Kod:
Wytłumiacz uderzeń
Super Touring
SACHS 170 268
Rodzaj amortyzatorów: cisnienie oleju
Źródło: 
http://webcat.sachs.de/masz racje, cos mi sie poj.... 
 oba sa olejowe i raczej do seryjnego zawieszenia bez sportowego zaciecia.
ozzy napisał(a):
Bilu jak Ci się śmiga na B6 ?? Zamierzam podobne wsadzić do swojego dupowozu z -20mm lub -30mm spręzynami eibacha przy czym nie chce z tego zrobic wozu drabiniastego. Jazda jest ewidentnie lepsza a jak z twardością, idzie wytrzymac ?? Jaka rura(tłoczysko), cienka ??
B6 i B8 mialy grube tloczyska:
B6 - 
http://www.rezacze.pl/bilu/s6/04/zawias.jpg
B8 - 
http://www.rezacze.pl/bilu/a6/galeria05/02.jpg
do obnizonej fury jak najbardziej pasuja oba przy czym B8 sa nieco sztywniejsze.
jesli latasz w trasy czesto to kupuj B8, jesli raczej uprawiasz jazde miejska sugerowalbym B6.
w obu przypadkach idzie wytrzymac 
