.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 17:57:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S2 3B] nie odpala
PostNapisane: 15.paź.2006 20:35:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lip.2006 15:48:26
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
po wymianie rozrzadu i szklanek
wyjechalem z warsztatu i 3x [przejechalem kolo 5km i zgasilem silnik] potem przejechalem okolo 200km i wylaczylem silnik - wszelkie proby jego ponownego uruchomienia nie powiodly sie (rozrusznik kreci ale silnik nie odpala) podczas podrozy wszystko bylo cacy (temperatura, olej, cisnienie...)

po odholowaniu eski (4km, 15min) na parking udalo sie zapalic silnik na holu, po jego zgaszeniu nie bylo zadbych problemow zeby go z powrotem uruchomic
na drugi dzien tez wszystko bylo okej
nastepnego dnia eska odalila jeszcze 3 razy ale potem juz umarla na amen - rozrusznik kreci ale nie zapala (paliwo jest)

nie wiecie moze co jest przyczyna tak dziwnego zachowania mojej Niunii?
i jak to naprawic?

dzieki za wszelkie pomocne uwagi

_________________
Obrazek
TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN on youtube


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 20:43:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
a skad wiesz ze jest paliwo?? patrzyles czy jest iskra??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 20:43:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Posprawdzaj kable. Moze cos tam poruszyli przy okazji i sie rozlacza. Sprawdz kabel idacy z cewki do rozdzielacza. Moze pompa paliwa sie nie zalacza. Powodow moze byc duzo. Jedz do tego warsztatu i niech sprawdzaja na gwarancji :-) To pewnie jakas pierdola, ale takie czasem najtrudniej znalezc.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 21:05:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
jak go odpalasz to prubuje cokolwiek zabrac czy tylko kreci rozrusznik i echo? jesli sprawdziles pompe, podawanie paliwa i jest ok to moze byc czujnik Halla. jak padl to autko nie ma pojecia w jakim polozeniu jest silnik i kiedy podac zaplon itd. wiec jesli kreci i nie ma najmniejszej ochoty zapalic to moze byc to.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 21:26:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lip.2006 15:48:26
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
paliwo jest bo tankowalem duzo

iskra jest chyba bo przy zapalaniu jakby chcial odpalic juz, czyli jest jakby pelen cykl pracy tlokow i juz ma sie rozkrecic na dobre, a tu go cos dusi i jakby paliwo albo zaplon odcina bo gasnie z powrotem

warsztat jest oddalony o 150km - bedzie ciezko zeby tam dojechac...

sproboje cos na miejscu znalezc ale boje sie "fachowcow od esek"

_________________
Obrazek
TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN on youtube


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 21:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
podepnij się pod VAG'a sprawdz błedy,efekt padającego hall'a to odpala na zimnym i mozesz smigać cały dzień dopóki nie zgasisz silnika a na cieplym juz nie zapali musi ostygnać i znowu pali i aż całkiem padnie,czasami jedno odpalenie i kaput a ja w 7A tak miesiąc smigałem,kolega w 2.8 dwa razy tak zapalił i koniec
tak czy siak VAG wywali bład hall'a jak będzie uszkodzony

sprawdz czy jest iskra,i sprawdz czy znaki na rozrządzie się zgadzają

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 01:29:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
S2NAKE napisał(a):
paliwo jest bo tankowalem duzo



Nie o to chodzi. Sprawdz czy paliwo jest podawane do silnika. Bo jak samochod raz jezdzi raz nie to moze padac przekaznik pompy paliwa (ja tak mialem). Takze pompa paliwowa mogla ci walnac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 06:48:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lip.2006 15:48:26
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
po kilku probach krecenia rozrusznikiem czuc zapach paliwa


i jeszcze jedno, jak nie pali to sie odpala z pedalem gazu wcisnietym do dechy czy jak?

_________________
Obrazek
TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN on youtube


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 08:19:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nigdy!
zapnaj vaga nie kombinuj, oby tylko impulsator.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 18:36:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lip.2006 15:48:26
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
[czujnik halla] - na zimnym silniku tez nie pali

[pompa paliwa] - jak sprawdzic? nie slysze zadnego ciekawego dzwieku jak wlaczam zaplon, jak sprawdzic przekaznik pompy paliwa? jak bezpiecznik?

[VAG] - ciezko bedzie z vagiem w zielonej gorze...
nie znam miasta, warsztatow i zadnych specow od esek
bylem w aso VW i powiedzieli ze tylo VASa maja i moze byc problem bo za stare auto mam :/

dzieki za wszelkie uwagi...

_________________
Obrazek
TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN on youtube


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 18:51:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
VAS też podejdzie.
Zapytaj kogoś moze ma ktoś z twoich okolic vaga.
zmostkuj przewodem te największe dwa (przeciwległe) styki pod przekaźnikiem pompy paliwa (bez przekaźnika) i przekręć stacyjke powinna pracować z tyłu autka pompa paliwa.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 19:11:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lip.2006 15:48:26
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
a gdzie znajde przekaznik pompy paliwa? moze jakies foto?
albo chociaz dobry opis to mechanikowi przekaze, bo jak znam zycie to nie bedzie wiedzial gdzie ma audica ten przekaznik :/

_________________
Obrazek
TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN on youtube


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 21:48:12 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wyciagnij przekaznik pompy paliwa ( ten w skrzynce bezpiecznikow szary z miejscem na bezpiecznik) pie#$nij nim tak zeby sie nie rozlecial i wsadz z powrotem.. powinno pomoc :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 07:46:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
hans napisał(a):
wyciagnij przekaznik pompy paliwa ( ten w skrzynce bezpiecznikow szary z miejscem na bezpiecznik) pie#$nij nim tak zeby sie nie rozlecial i wsadz z powrotem.. powinno pomoc :peace:


Tak, tak - sam widzałem jak w Toruniu Hans "naprawiał" taki przekaźnik dla Zuru. Powalił o beton i od razu pomogło...a potem burza oklasków... :):

Pompę sprawdzisz jeszcze w inny sposób: musisz mieć do dyspozycji ciche mniejsce i drugą osobę. Osobę pakujesz za kierownicę, a sam kładziesz się w okolicy pomby paliwa (chyba pod płytą podłogową przed tylnym lewym kołem - tak jest w 90 B3) Każesz osobie włączyć zapłon i słuchasz, czy pompa pompuje. Jeśli nie - problem leży w przekaźniku (patrz wyżej) lub w bezpieczniku - patrz opis na pokrywie bezpieczników. Po niemiecku będzie się to nazywało "benzinpumpe" lub "treibstoffpumpe"

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 08:17:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w 3B pompa nie zalącza sie wraz z włączeniem zaplonu. zaczyna pompowac dopiero gdy się kręci rozrusznikiem.

...smierdzi paliwem to raczej pompuje. Ale mozesz sobie wymusić> rozbierz ten przekaznik od pompy i go zewrzyj paluchem, powinna pompa syczeć.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 12:03:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
A co do przekaznika, czy to prawda ze on podaje na pompe 3 zmienne napiecia?? Czy caly czas jest jedno stale?? Chodzi mi o samochod S2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 12:32:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Stale :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 16:39:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
photokom napisał(a):
Stale :-)

Niedzwiadek mowil mi co innego kiedys. Poza tym jak mialem spiety na krotko przekaznik to samochod ladowal 0,5 tylko.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 16:49:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
hans napisał(a):
wyciagnij przekaznik pompy paliwa ( ten w skrzynce bezpiecznikow szary z miejscem na bezpiecznik) pie#$nij nim tak zeby sie nie rozlecial i wsadz z powrotem.. powinno pomoc :peace:


i teraz ten przekaźnik leży u mnie w koszu :jezor:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 18:26:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lip.2006 15:48:26
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
wyciagnalem bebechy z bagaznika i znalazlem wtyczke do pompy chyba (okragla, 4 kable, jeden gruby) zreszta po zalaczeniu zaplonu pokazala sie eLka na blacie ze paliwa malo wiec to bylo okej...

po podlaczeniu zarowki 12V i kreceniu rozrusznikiem zaswiecila sie on jasnym swiatlem, po podlaczeniiu wtyczki i zakreceniu bylo slychac cichutki dzwiek pompy

nie sprawdzalem czy na wtryskach jest cienienie bo nie wiem ktory przewod odmontowac i zobaczyc czy pocieknie paliwo - pomozcie (foto)

_________________
Obrazek
TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN on youtube


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: