.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 13:41:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ELEKTRYCZNA POMPKA PALIWA
PostNapisane: 13.sty.2005 13:17:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Audi 100 C4 2.3 Jakie ciśnienie powinna zapewnić elektryczna pompka paliwa? Na ciepłym silniku nie mogę uruchomić na benzynie, na zimnym pali od razu, na gazie pali też od razu. Kiedy przełącze w czasie pracy silnika na gazie na benzyne czasami silnik gaśnie i nie chce już zapalić na benzynie, muszę zapalać na gazie.Poradźcie coś....może pompka daje zbyt małe ciśnienie paliwa i jakie ono powinno być???????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 17:24:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Na pewno to nie wina pompy, przypuszczam że to silnk krokowy powoli sie zaciera i przez to nie odpala na benzynce.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 18:41:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
A ten silniczek krokowy nie jest czasami odpowiedzialny też za wolne obroty???? bo coś ostatnio na wolnych obrotach szczególnie na gazie gaśnie mi silnik.... I czy można jakoś przekonserwować ten silniczek krokowy, czy to już się tylko wymienia????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 19:00:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
riki76 napisał(a):
A ten silniczek krokowy nie jest czasami odpowiedzialny też za wolne obroty???? bo coś ostatnio na wolnych obrotach szczególnie na gazie gaśnie mi silnik.... I czy można jakoś przekonserwować ten silniczek krokowy, czy to już się tylko wymienia????
Właśnie jest głównie odpowiedzialny za wolne obroty a u Ciebie poprostu ich nie ma , zalej go bęzyna ekstrakcyjna na noc, potem WD 40, a najlepiej specjalnym płynem do czyszczenia gażników, jak nie ruszy to raczej wymiana.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 20:31:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Spróbuję zrobić jak poradziłeś....ale zastanawia mnie też jeszcze jedno czy przez silnik krokowy przechodzi też gaz LPG???? czy tylko Benzyna.......jestem początkujący jeżeli chodzi o Audi więc moje pytania mogą czasem dla niektórych być śmieszne....ale proszę o wyrozumiałość......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 19:51:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
;) Cześć "małyV8" zrobiłem jak poradziłeś z moim silniczkiem krokowym Audi 100 C4 2.3, zalałem go WD40 przepłukałem go porządnie i jest zdecydowanie lepiej tak na benzynce jak i na gazie, wolne obroty są OK silnik przestał tak pływać i chodzi bardziej równomiernie.....Jednak dalej mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku na benzynie. Na zimno pali od razu, wiem że to za sprawa wtrysku rozruchowego, ale dlaczego na ciepło nie chce w ogóle zapalić? na ciepłym muszę zapalać na gazie....poradź coś....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 20:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak będzie ciepły spróbuj go odpalić na benzynie pokręć dłuższy czas ,potem wykręć jedną świece zapłonową i zobacz czy jest zalana paliwm ?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 20:45:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
A czego to ma dowieść????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 20:52:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
riki76 napisał(a):
A czego to ma dowieść????

Mo czy brakuje paliwa czy iskry (na chłopski rozum)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 22:12:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
SPRÓBUJE......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 19:42:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Cześć "małyV8" ponownie....
Zrobiłem jak mówiłeś...iskra jest, świece nie zalane....pomyślałem że może to filtr paliwa jest już na wykończeniu, ale czy aż tak blokowałby dopływ paliwa, co o tym sądzisz???? :/
Bo inna przyczyna już mi na myśl nie przychodzi...Dzisiaj już nawet niechciał odpalić na zimno na benzynie mimo wtrysku rozruchowego....odpaliłem na gazie. Później przełączyłem na benzynę i chodził OK, zgasiłem go i ponownie odpaliłem na benzynie i zapalił....normalnie cuda się dzieją. Może jednak gdzieś paliwo nie dochodzi czy jak bo juz nie wiem..... :/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: