.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 05:21:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 100 ,90r,silnik 2.3 NF gasnie na wolnych obrotach
PostNapisane: 15.sty.2005 08:50:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 18:49:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów Audi 100 2.3 NF
Witam wszystkich.Jestem posiadaczem audi 100 ,90r,z silnikiem 2.3NF .Auto od pol roku posiada instalacje gazowa(ta najpostsza ).Moj problem polega na tym ze w czasie jazdy najczesciej po wcisnieciu sprzegla silnik powoli spada z obrotow i gasnie.Znalazlem na forum podobne posty ,ale u mnie dzieje sie to tylko raz na jakis czas .tak jaklby gasl losowo tzn.czasem raz na 10 a czasem 5 razy pod rzad.
Uszczelnilem weze podcisnienia te od silniczka krokowego ,zmienilem swiece,czyscilem silniczek bo gosc mi mowil ze moze sie zacinac,nie przynioslo to efektow.
Podejrzewam jeszcze ze silniczek moze byc padniety ,ale nie wiem jaki opor ma byc na nim.Do wtyczki dochodzi mi napiecie jak na akumulatorze i nie zmienia sie pomimo dodania gazu.Czytalem tez ze po odlaczeniu tej wtyki silnik powinien zgasnac,u mnie troszke zwieksza obroty i chodzi dalej.
Jezeli ktos wie jaki opor ma byc na krokowym i nap. na wtyczce lub wie co to moze byc ,bylbym wdzieczny za jakas podpowiedz.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2005 08:57:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Zobacz w jakim stanie jast ta okrągła blaszka w przepływomierzy może juz Ci strzelił i się delikatnie zgieła. Przyczyna takiego gaśnięcia może byc tez nieprawidłowo zamocowany parownik (musi być równolegle do kieruku jazdy,bo podczas hamowania przemieszczaja się membramy odcinajac dopływ gazu)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2005 18:18:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
rosna obr. na gazie a na benzynie? :>

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2005 19:42:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 18:49:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów Audi 100 2.3 NF
witam Cie maly v8.W moim autku parownik jest dobrze zamontowany wiec wykluczam te mozliwosc .A co do przeplywomierza to jest dobry (sprawdzony)
Podejrzewalem silnik krokowy ale on tez jest dobry.Wiec zostala mi jeszcze elektronika czyli ktorys czujnik lub wylacznik albo (odpukac)sterownik.
A moze ktos wie jaka funkcje ma czujnik plynu chlodzacego z 4 stykami oprocz sterowania wskaznikiem temp .Wiem ze jest podpiety do sterownika wtrysku i zaplonu ,tylko nie wiem w jakim celu.Moze ktos go wymienial na taki z 3 stykami .Jak jest ktos taki to prosze o pozniejsze wrazenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: