.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 16:54:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 90 2.3E HELP ME
PostNapisane: 11.paź.2003 17:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
Witam,
w czwartek kupiłem sobie auto a wczoraj zaczęły się z nim problemy.
Nie działa mi wskaźnik temperatury, ale to jeszcze nic. Po kupnie przyjechałem z odległości ok. 100 km i wszystko było ok, jedynie co zauważyłem to ciężka praca silnika na wolnych obrotach ( trzęsie się i strasznie dudni w kabinie, po dodaniu lekko gazu wszystko ustępuje ),
najgorsze zaczęło się dopiero w piątek podczas jazdy miejskiej, mniej więcej po 3km jazdy silnik zaczyna słabnąć, wciskam gaz a on nic, obroty cały czas spadają, nie daje się jechać, jak wyjmie bieg to gaśnie, odpala bez problemu, ale nadal źle działa, jak wcisne gaz do dechy to obroty idą w góre-jak troche odpuszcze to znowu gaśnie. Wystarczy że odczekam z 1 min odpale i wszystko ok-za 3 km znowu to samo :evil: . Prosze pomóżcie mi jak najszybciej, Co się dzieje, nic nie wiem o tym silniku. Macie jakieś opisy tego silnika ??
Licze na szybką odpowiedź

pozdrawiam
Damian

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 17:48:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
Napisz czy masz gaz.
Posprawdxaj wszystkie przewody gumowe i pocisnienia.
Zmien swiece i przewody, obejrzyj kopulke i palec.
Jesli to nic nie zmieni wtedy szukaj powazniejszych problemow.
Jezeli jest gaz zdejmij gumowy kolektor na przeplywomierzu i sprawdz czy sie plynnie porusza
Powodzenia
Krzysiek Moskal

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 18:23:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
gazu nie mam, przewody wszytkie raczej ok w dobrym stanie
świece moge zmienić, ale od razu przewody :shock: jestem biednym studentem, kurde jestem troche zdesperowany bo kupiłem fure i nie moge jeździć

...poprzedni właściciel przez ostatnie pół roku przejechał 2000 km

..dalej czekam na pomoc

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 18:37:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
przede wszystkim musisz sie uzbroic w cierpliwosc ... czesci nie sa wcale takie drogie ale trzeba wiedziec gdzie kupowac bo pierwszy lepszy druciarz(mechanik) bedzie sie podniecal na widok auta i bedzie cie wysylal do najdrozszych sklepow ... i napisz wiecej o tym co sie dzieje .. w jakich warunkach ? czy jest wilgoc ? czy jest sucho ? ... czy moze dzieje sie jak sie silnik nagrzeje ? ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 19:16:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
Na poczatek sprawdz palec aparatu czy nie ma pekniec i czy jest przejscie pomiedzy elektrodami(rezyst. kilka kiloohmow) a nastepnie przemyj detergentem kopulke i przewody.
Zacznij od oczywistych rzeczy bez koniecznosci kupowania czesci zamiennych.
Powodzenia
Krzysiek

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 19:58:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
najdziwniejsze jest to, że odpalam sinlik i wszystko jest jaknajbardziej ok, ma duży zapas mocy ciągnie dobrze, pracuje równo ( tylko na wolnych obrotach tak sobie ) wszystko zaczyna się po jakimś czasie, dławi się nie ma siły i na końcu gaśnie ( czuć wtedy z rury jakby niedopaloną mieszankę - po prostu śmierdzi ) wystarczy odczekać chwilke i zapala luxusowo i znowu kilka min itd itd. jak zgaśnie to przewody do chłodnicy są bardzo gorące, ale nie znam temperatury bo zrąbana jest kontrolka-jak ją naprawić ?? w nexi przeważnie jak nie działa to wystarczyło sprawdzić czy dobrze jest przykręcony czujnik do bloku,a tutaj nie wiem :? chciałbym się więcej dowiedzieć o tym silniku, macie jakieś artykuły albo co??

..w ogóle to mam jeszcze inne usterki, ale najpierw musze tą rozwiązać

dzięki za szybką odpowiedź

Damian

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 21:54:06 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak nie dziala ci wskaznik temperatury to najprawdopodobniej walniety jest czujnik 4-stykowy wkrecany od dolu w krociec wodny z przodu silnika w przy glowicy od strony chlodnicy ... eventualnie mozesz tez sprawdzic styki ... ten sam czujnik odpowiada za przesylanie temperatury do komputera i faktycznie to on moze psuc ci cala radosc z jazdy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 22:28:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Sprawdź sobie wtryski.Czy nie są zasyfione.Ja tak mam.Tylko ja mam problem z jednym wtryskiem dokładnie.Jak jest zimny pali na pół obrotu.Jak się zagrzeje i obroty wolne spadają zaczyna szarpać i stukać troche.I nie zawsze na szczęście.I jak jest gorący to niechętnie zapala bo ten wtrysk nie podaje benzyny tak jak powinien.I wtedy śmierdzi troche i mam niewielkie zakopcenie z rury.Próbuje narazie bawić się tymi preparatami co czyszczą wtryski.I jest poprawa.Ale jeszcze nie taka jak powinna.W ostatecznosci wymienie.Jak poprzedni właściciel rzeczywiście zrobił tylko 2000 w pół roku to mogą być wtryski.Spróbuj go zalać jakimś preparatem do czyszczenia.

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 22:34:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Nie wiem czy masz katalizator - jesli tak to moze byc stopiony-zatkany.
Ten czujnik raczej nie - on daje sygnal do wskaznikow w tablicy ,nie ma nic wspolnego z praca silnika.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2003 10:46:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
katalizatora raczej nie mam, autko jest z 89 roku
...narazie próbuje jeździć autem ojca, do mechaniora pojade dopiero w wolnym czasie :cry: , ale najpierw wleje jakiegoś "czyscika do wtrysków"

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2003 19:32:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
byłem u mechanika - nie wiedzą co jest, na razie wymienili filtr powietrza - stary wyglądał tak, że nikt by nie poznał że to filter :shock: , jutro przywiozą mi filrt paliwa i też wymienią :? ale jak na razie rozwiązania problemu nie widze :(

co robić ??

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2003 14:06:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Lambda? Jest? Sprawdz...

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2003 16:20:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
byłem, wymieniłem filtry, wlałem nowy płyn do chłodnicy ( wcześniej była woda :shock: ) na razie chodzi ok nie dusi się, ale jeszcze mało jeździłem. Czujnik temperatury musi być zrąbany, bo poprawienie styków nic nie dało, a kontrolka na sucho działa. Bede musiał zakupić nowy - jakie są koszty ??

denerwuje mnie jeszcze jedno - wolne obroty, silnik strasznie ciężko pracuje ( głośno ) jak sie stoi przy aucie to wszysko ok, jest bardzo cicho, ale w środku panuje straszny hałas - takie dudnienie :evil: , podczas jazdy tego nie ma, tylko na wolnych obrotach - aż głowa boli

Bo tym wszystkim widze, ze poprzedni właściciel nie interesował się audi, do jazdy na co dzień miał inny samochód a tym tylko do kościoła jeździł. Nie jest tak zniszczony, ale wszystkie elementy, które się zużywają będe musiał wymienić, co jeszcze powinieniem powymieniać ??

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2003 22:43:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
Ja mysle ze warto pojechac na V.A.G - a
bo nic nie wydumamy chyba ja mam podobnie ze swoim, tylko chyba i tak wiekszy problem

pozdrowienia i wytrwania

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2003 06:45:21 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
damianoteles napisał(a):
denerwuje mnie jeszcze jedno - wolne obroty, silnik strasznie ciężko pracuje ( głośno ) jak sie stoi przy aucie to wszysko ok, jest bardzo cicho, ale w środku panuje straszny hałas - takie dudnienie :evil: , podczas jazdy tego nie ma, tylko na wolnych obrotach - aż głowa boli


Być może jakiś problem z wydechem... Gdzieś jest podgięty dotyka do nadwozia ewentualnie gumy mocujące są do wymiany.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2003 15:51:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
Maridk napisał(a):
Być może jakiś problem z wydechem... Gdzieś jest podgięty dotyka do nadwozia ewentualnie gumy mocujące są do wymiany.


hmm musze zaopatrzyć się w cierpliwość, ale sprawdze to....
dzięki

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2003 20:11:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
a powiedzcie mi, dlaczego po ostatniej wizycie u mechanika ( próbował zrobić czujnik temp. ) po wlączeniu zapłonu nie świeci mi sie kontrolka od oleju :shock: jakie kontrolki powinny się świecić ?? ja mam od ładowania, płynu chłodzącego i hamulców

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2003 23:38:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:13:03
Posty: 439
Lokalizacja: Katowice
damianoteles napisał(a):
a powiedzcie mi, dlaczego po ostatniej wizycie u mechanika ( próbował zrobić czujnik temp. ) po wlączeniu zapłonu nie świeci mi sie kontrolka od oleju :shock: jakie kontrolki powinny się świecić ?? ja mam od ładowania, płynu chłodzącego i hamulców


u mnie swieca sie kontrolki od ladowania, cisnienia oleju i od plynu chlodzacego oczywiscie po odpaleniu silnika wszystkie ladnie gasna :wink:

_________________
pozdrawiam cBr - Grzesiek
Audi 100 C3 (1990) 1,8 (PH) + LPG (2003 - 2014)
Audi 100 C3 (1989) 2,0 (RT) (2000 - 2003)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2003 18:53:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
no nie teraz to już straciłem cierpliwość, jak wyjechałem od mechaniora to jeździłem w te i nazad i wsystko było ok.

Dzisiaj wyciągam fure ( nie jeździłem 4 dni ) i nowu nie moge jeździć, zaczął mi sie dusić w tym samym momecie co zawsze, zawsze zdąże przejechać kilka km i zonk. A jak jade za miastem w granicach setki to nic sie nie dzieje. o jeździe między światłami w ogóle teraz moge zapomnieć. już naprawde jestem zdesperowany :(

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: