schwanz24 napisał(a):
chyba nastała ta chwila?
rano zapaliłem B3 szła cicho, po przejechaniu 7 kilometrów coś zaczeło walić aż w środku zaczeło być słyszalne, przy wyższych obrotach troche ciszej.
Dziś zrobiłem kontrole.
Pasek rozrządu za luźny, koło pasowe co wychodzi z wału napędowego ma luz, to ono tak stuka,kręcąc wałem jest wielki luz na rozrządzie, gdy naciągne pasek palcami, wtedy jest dobrze nie ma luzu, no to normalne.
Pytanie,co tam popuściło, ta rolka napinająca rąmbła?, dlaczego luz na kole z wału, to jest jakoś połączone, nie da się tego dokręcić?,
no i czy można pasek rozrządu naciągną(w jaki sposób).
narazie dzięki.
Rozrząd do rozebrania i gruntownej kontroli. Nic na odległość nie wywrózymy. Podjedź do warsztatu i niech spreawdzają:
koła rozrządu, rolki i napinacze. Módł się żeby tylko zawory nie oberwały.