.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 09:24:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 200 quattro 2.2T 20V
PostNapisane: 18.sty.2005 10:18:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2005 10:14:48
Posty: 2
Lokalizacja: łuków
Witam.
Posiadam od niedawna audi 200 quattro 2.2t 20v 220 km. Mam takie pytanko. Chce zwiekszyc moc i osiagi. Co byscie mi polecili. I gdzie mam sie z tym udac aby mi te zmiany wykonali w profesjonalny sposob i za rozsadna cene. Auta nie posiada instal.gaz. Zgory wielkie dzieki!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 10:50:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Pojedz na hamownie i zobacz ile koni zdechło, odratuj je i wtedy myśl o zwiększaniu mocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 10:58:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Po pierwsze - doprowadzenie do serii
po drugie - sprawdzenie czy silnik wytrzyma
po trzecie - wizyta w jednym z dwóch ośrodków tuningu eSek w Polsce - Biedrzychowice lub Warszawa. Sądząc z miejscowości, bliżej Ci do Warszawy, więc szukaj info tutaj: www.apmotorsport.pl

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 12:39:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

przywitaj sie w NEWEBIE

i zapodaj fotki autka :D

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: audi 200 quattro 2.2T 20V
PostNapisane: 19.sty.2005 10:38:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2005 10:14:48
Posty: 2
Lokalizacja: łuków
Auto jest z Niemiec od pierwszego wlasciciela , bardzo zadbane i caly czas terminowo serwisowane . Nie sadze zeby jakies koniki pozdychaly gdyż idzie calkiem niezle , w porownaniu np do s6 4,2 bo takim wczesniej jezdzilem. Napewno wizyta na hamowni mu sie przyda i kilka dobrych rad diagnosty. Na jaka hamownie i gdzie mam sie udac aby mi fachowo sprawdzili motor.Pozdro.Ps. Turbo bije do 1,6 b u moich kolegow tak samo , czy jest ok?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2005 11:11:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
ehhh ten lukow - piekne miasto :P
ps. temat raczej techniczny ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2005 11:15:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Najblizsza hamownia 4x4 jest w VTG http://www.vtg.pl/

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: