.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 23:34:08

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2008 13:18:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 22:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Pytanie skierowalem do Piotrusia, bo dobrze zna SS, ale nie pytalem o jego, czy Stamleja auto mistrzu ;)

Pytanie jest jasne - czy mozna gdzies zobaczyc wykres 2.5 w manualu po modzie w SS i czy SS gwarantuje hamowanie aut po zakonczonej pracy. Kazdy z tunerow jakich znam - dziala w taki sposob. I caly czas nie mowie o autach z TIPem - dla jasnosci.

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2008 13:52:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 01:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Nie lepiej zadzwonić do SS i dopytać o to osobiście? ;) Mistrzu :D

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2008 23:23:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 13:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Krzysztof1967 napisał(a):
3.W Sserwis zamontowano mi chip z softem z Ingostatd.

moze Ingolstadt? - to miaste w DE
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2008 23:39:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 01:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
przemekk74 napisał(a):
Krzysztof1967 napisał(a):
3.W Sserwis zamontowano mi chip z softem z Ingostatd.

moze Ingolstadt? - to miaste *w DE
Przemek


chłopie.. opanuj się...
zrobił lierówkę , zapewniam Cię że wie iż jest to miasto w DE

*Każdemu się zdarza ...

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2008 11:51:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 13:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Trzeniu napisał(a):
zrobił lierówkę , zapewniam Cię że wie iż jest to miasto w DE
*Każdemu się zdarza ...

nie chodzi o literowke ale o to ze to miasto ma ponad 100tys i jest tam wiecej niz jedna poczta, jeden piekarz, jeden woz strazacki i jedna firma tuningowa

a jeszcze nieliterkowego "kwiatka" wynalazlem
Krzysztof1967 napisał(a):
4.Logi były zakłamane (po co wyjaśnił to Piotruś i Stamley) :)
5.Na dzień dzisiejszy korekcje są idealne jak w nowym TDI (ocena Piotrusia) :D

aha... to gdy logi dowodza, ze chip jest "taki sobie" to wtedy logi sa zaklamane.. a jak dowodza ze auto jest igla to wtedy sa prawdziwe.. ciekawe:)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2008 14:46:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 22:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Dobra chłopaki:

Logów nie wrzucę i o tym już mówiłem wielokrotnie - jest to zupełnie bez sensu...

Ale chcieliście filmiki to je dostaniecie.
Wczoraj Grejf wysłał mi na maila filmik z przyspieszeniem od 25 w górę. Proszę bardzo odpowiedź ode mnie:
http://pl.youtube.com/watch?v=sntzdlHOeEs
http://pl.youtube.com/watch?v=hvY1wOi-hlY

Przyspieszenie od 0-100km/h:
http://pl.youtube.com/watch?v=IZ-jNn7FbK8 (co by nie było że ktoś nie rozumie - czas 0-100 to 11.25-3.15s czyli 8,1s)
http://pl.youtube.com/watch?v=K3QFM8ezeac

Muzyka w tle jest wypadkiem przy pracy ;) (ESKA live remix)

Coś jeszcze? :evilbat:

Mam nadzieję że zakończy to raz na zawsze głupie docinki...

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Ostatnio edytowano 22.lip.2008 09:08:19 przez Stamlej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2008 17:42:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Miałeś b.dobrą droge, teraz tez sam nagram jechalem we 3 osoby + bagaże to tak nagralem na spontanie, obecny moj takze bedzie taki juz prawidlowy. Wiecej nie nagrywam szkoda niuni raz na iles mozna przedmuchać ;)

2-4 sierpnia bede mial wykres quattro AKE allroad manual, bo jade okresowo zbadac temat, wiec takze wyhamuję autko od razu.

pozdr. :peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 22.lip.2008 10:42:05 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2008 20:25:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sty.2008 00:28:09
Posty: 139
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
przemekk74 napisał(a):
aha... to gdy logi dowodza, ze chip jest "taki sobie" to wtedy logi sa zaklamane.. a jak dowodza ze auto jest igla to wtedy sa prawdziwe.. ciekawe:)
Pozdrawiam,
Przemek

przemek74 Twój nick jest pisany z małej litery (domyślam się dlaczego) Jesteś z zawodu jak napisałeś "konsultant-programista " Podejrzewam że w głowie masz wgraną vistę, czepiasz się wszystkich jak pijany płotu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2008 23:42:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 01:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Stamlej napisał(a):
Mam nadzieję że zakończy to raz na zawsze głupie docinki...


docinki się nigdy nie skończą ... taka ludzka natura... nie ważne co się dzieje , ważne żeby się działo...

Stamlej , jak na auto 1900kg to :peace:


Krzysztof1967 napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
aha... to gdy logi dowodza, ze chip jest "taki sobie" to wtedy logi sa zaklamane.. a jak dowodza ze auto jest igla to wtedy sa prawdziwe.. ciekawe:)
Pozdrawiam,
Przemek

przemek74 Twój nick jest pisany z małej litery (domyślam się dlaczego) Jesteś z zawodu jak napisałeś "konsultant-programista


chyba komentujący propagandysta :peace:

przemek74 zauważyłem że zabijasz już któryś temat z kolei , nie wiem czy sam zauważyłeś ale po Twoich komentarzach nikomu już się nie chce udzielać...
szkoda...

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2008 12:25:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
dobra, tak czytam ten topick i :580: :los: o dziwnej dyspucie przekłamanych logów po wgrywanych, programowanych, gotowych ect softach.
Logi po sofcie, to jak szklana kula i przyszlosc polski.

Jedno co jest jasne, to to, że kogoś tu boli ze Sserwis ma dobrą rzetelna opinie

przemku umiesz rozróżnic soft mtm od przeprogramowanego Bosha, to Bosh jeszcze ok, ale czy przeprogramowanego obecnego, choc na nie takze naklejaja Bosha :D ? :): Question

jak nie, odkrece Ci podszybie i Ci porobie zdjec !

po 2. wykres tipa a wykres manuala + reduktor, (który będe nie długo posiadał) to dwie różne bajki.

Jak i inna bajką jest to, że u mnie MTM jest odkąd poprzedni własciciel na papierze zamawial i placil indywidualną na zamowienie konfiguracje w DE, jesli chcesz podam Ci vin sprawdzisz. A czym innym jest mtm wyjechany z fabryki, poszla mi pompa wsp. czekalem 2 tyg az sprowadza Do Wroclawia z niemiec, potem do mnie pod Wawa.
(takze znam nastu prezesow, kierownikow serwisow, vtech'a, który jest podwykonawca Waldemajera & Szewczyka, zamowien MTM, i innej lzejszej masci softów wrzucanych do aut jezdzacych juz na pl drogach, badz stojacych na parkingu nowych audi "sprzedany". Wiec te myki znam z 1szej ręki.

Wiec softy jak ma Stamlej sa b.dobre i adekwatne, a nie porozciagane i na slowo jest MTM :/ (jezeli chlopaki z SS zestrajają tipy z motorem perfekcyjne, cos to oznacza, ze przez pol polski jada i tam robia) ja to wiem w moim przypadku filmik, auto wazylo podnad 2 tony (3 rosle osoby + bagaze) sporo, moment obrotowy robi wrazenie jak i sam efekt sprawnego poruszania sie. Kolega ma almere GTI 155KM ma 7,8 do 100km/h przejechal sie ze mna, to stwierdzil ze ma motorynke, a nie wiem czy od 0 do 100km/h osiaga jego GTI szybciej.

TDi 8 sek trzeba to do tvn turbo :)
Co to mialo niby Nas zdegustowac?

Dobra widze, ze nie masz pojecia jakie przystalo na AKP wyhamuj swojego u autoseby ja swojego serie MTM z fotkami jak wyglada mtm, zebys wiedziaal :D
I moze to Cie uswiadomi co ma miano "ścierwa" nie mówie juz o podzespolach, wiec jesli chcesz isc na taki uklad prosze bardzo :D

Bedzie po topicku. Jak juz to Stamlej napisal w tej kwesti.

pozdrawiam

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2008 12:49:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 11:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
grejf napisał(a):
przemku umiesz rozróżnic soft mtm od przeprogramowanego Bosha, to Bosh jeszcze ok, ale czy przeprogramowanego obecnego, choc na nie takze naklejaja Bosha :D ? :): Question

jak nie, odkrece Ci podszybie i Ci porobie zdjec !


Ale o czym jest mowa? Bo tego co powyżej, to kompletnie nie rozumiem


Co modyfikuje MTM? Program ECU? Program skrzyni jeśli automat? Soft pompy vp44 też?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2008 13:24:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
w ogole wszystkie softy wywodza sie (chodzi o softy gotowe do korekcji pod dane auto) jest firma koch badz kooh, cooh, jakos tak ;) roznia sie tylko naklejka, MTM jest troszke inny, sygnowany do Audi ze wzgledu na dokladne ustawienia V kąty wtrysku stery Turbo, jak i BiTurbo, wiadomo soft skrzynia tip (precyzyjne szeroka modyfikacja). Co czyni go wydolniejszym i drozszym (nie zostawia dziury turbo np. az takiej jak jakis przeprogramowaniec). Wiec tak naprawde te softy w gruncie rzeczy sie generalnie niczym, az tak bardzo nie roznia, kazdy soft modyfikuje to samo. Lecz zalezy, jedni robia lepiej drudzy troszke gorzej. Czesto wgrywaja soft w manuale i naklejaja naklejki Bosh, jakies tam pochodne, kasujac wieksze kwoty. Tzn ktos kto wie rozpozna, "kosci" ;) Wiesz lopatologicznie to jak procesor 700 intel podkrecony do 1,4 GHz i jego szybkosc wydolnosc i precyzja do 2.0 GHz Core 2 duo ;)
pozdrawiam

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2008 00:05:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 23:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dorośli faceci, a zupełnie jak dzieci.
przecież doskonale wiecie, że wskaźnik prędkości na desce rozdzielczej zawyża prędkość.

weźcie pod uwagę, że osiągi podawane przez producenta nie opierane są o dane pochodzące ze wskaźnika prędkości na desce.

nagrajcie proszę 0-100 km/h z uwzględnieniem danych z climatronic'a bądź GPS. powyższe deklaracje nie robią żadnego wrażenia, gdyż C5 AYM ma 8.4s do 100 km/h i rozpędza się do 240 km/h jeżeli spojrzeć tylko na zegary...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2008 08:43:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 23:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Stamlej napisał(a):
Dobra chłopaki:
Ale chcieliście filmiki to je dostaniecie.
.


bez rewelacji ... podobnie do mojego 1.9 TDI ... :):

a muzyka .... spadlem z krzesla ... jak mozna tego sluchac ... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2008 17:25:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 10:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Wracajac do tematu to:

Wynik który pokazuje VAG w Nm nie ma nic wspólnego z realnym momentem obrotowym generowanym przez silnik !.

Przykładowo 460Nm pokazywane w EDC16 to w pewnej grupie tego typu sterownika max co może pokazać. Realnie auto może mieć wtedy około np. 370-380Nm !!.

Więc nie bieżcie sobie tego zbytnio do serca, ten parametr (wartość Nm) jest generowany przez sterownik silnika i wysyłany do sterownika skrzyni biegów tylko i wyłącznie po to aby sterownik skrzyni mógł poprawnie sterować mechaniką skrzyni oraz do ustanowienia wspólnego mianownika miedzy pracą ECU silnik-skrzynia.

Co do mocy to starsze 2.5TDi z silnikami na literke A.. mają większy potencjał który można wykorzystać podczas Chip tuningu.

Z silnikami na literke B.. nie jest tak kolorowo, chociaż w ostatni dzień przez urlopem zmodyfikowałem 163ke na 193PS.

Z niecierpliwością czekam na wykresy 230to konnych 2.5TDi ;)

Pozdrawiam

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2008 17:35:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 23:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Rogal napisał(a):
Wracajac do tematu to:
przez urlopem zmodyfikowałem 163ke na 193PS.
Pozdrawiam



rozumiem ze byly lejce na pompie ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2008 17:46:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 22:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Czy 8,1s do 100 autem które ważyło ze mną i paliwem około 2050kg to dużo? W tiptronicu?

Nie ważne ;) Liczą się wrażenia z jazdy - a te są OK.

Ale żeby było wszystko jak należy - pomiar powtórzę z vagiem.

Spanky - muzyka... tak jak napisałem wyżej ;) :):

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2008 18:57:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2006 23:11:31
Posty: 469
hehe no cóż kłócenie się o to kto ma większy silnik jest w naszym DNA i nic tego nie zmieni. W każdym razie przyjemnie się czyta ten topic z pozycji słabego 2,3 litra :D

W każdym razie zamiast rzucać w siebie mrożonymi kurczakami i sprawdzać kto ma bardziej wytrzymałą szybę sugeruję zrobić dwie czynności: 1 zważyć auto 2. zdobyć wykres z hamowni.
Myślę że to rozwieje wszystkie wątpliwości bez zbędnego gadania i bicia piany. :)

_________________
Audi It's all about drive


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2008 20:05:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 11:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Rogal napisał(a):
(...) Z silnikami na literke B.. nie jest tak kolorowo, chociaż w ostatni dzień przez urlopem zmodyfikowałem 163ke na 193PS.

Z niecierpliwością czekam na wykresy 230to konnych 2.5TDi ;) (...)


Też bym chciał takie zobaczyć ;)

Tak to wygląda u mnie (BDH, 2004 r.)

Obrazek Obrazek

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2008 20:08:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 13:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam,
Napisalem do MTM (adres mejlowy jest na ich stronie) pytajac sie wprost o
1) czy 230 koni odczytane z tipa jest prawdzie
2) czy logi silnika sa zaklamane

- pytania odnosily sie do A6TDIV6Q w tipie

jedno i drugie (tak ja sadzilem) jest bzdura

W odp
1)
Die rechnerische Ermittlung der Leistung per Tester ist nicht relevant. Wir geben eine DIN-Leistung von 206 PS an. Eine Streuung von + - 7% ist zulässig.
2)
Bei unseren Programmierungen werden sowohl Soll- als auch Ist-Werte geändert...
Die komplette Diagnose funktioniert wie beim Serienfahrzeug.

Co do 1) to pytalem przy okazji bo ta informacja (o 206 koniach) jest podana na ich stronie
Co do 2) w zasadzie zrealizowanie zaklamawynia (skutecznego - bez mozliwosci skopiowania przez konkurecje) logow poprzez firmy partnerskie (jak sserwis) co wgrywaja soft (jak sie da to przez kabel nawet! - bez zadnych podstawek scrambulacych itp) jest raczej nierealne


po powrocie z wakacji dopisuje

Stamlej napisał(a):
Dobra chłopaki:
Przyspieszenie od 0-100km/h:
http://pl.youtube.com/watch?v=IZ-jNn7FbK8 (co by nie było że ktoś nie rozumie - czas 0-100 to 11.25-3.15s czyli 8,1s)
http://pl.youtube.com/watch?v=K3QFM8ezeac

majac juz staly dostep do netu przygladnalem sie by sie popastwic
cos Ty pomierzyl? mi wychodzi, ze pomierzyles od momentu gdy Ci predkosciomierz drgnal.. liczac od reakcji obrotosciomierza wychodzi jakies 9s
- widac to doskonale na 2gim filmie, gdzie wyciales calkowicie "jalowe" napedzanie sie silnika (do momentu ruszenia sie auta)
100 licznikowe to jakies 95km/h (polecam np. tempomat ustawic + GPS)
.. w sumie wolniej niz u mnie - widac w PL tez potrafia czipowac :D
Przy wiekszej wadze/opory toczenia uwazam, ze wynik i tak jest naprawde dobry i auta ma pewnie te deklarowane przez MTM 200 z malym haczkiem konikow
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Ostatnio edytowano 03.sie.2008 21:52:34 przez przemekk74, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: