giganteusz_997 napisał(a):
Konio spokojnie gratuluje że jednak są FSI "normalne" i go posiadasz a ja wrzuciłem wszystkie do jednego worka. Pewnie żebyś mógł to byś mi oczy wydrapał w obronie 2.0FSI
Nie bo moim zdaniem FSI od grupy to żadna rewelacja . Problemy z nagarem , ani to oszczędne i są z nimi problemy .
Ale nie zgodzę się że łykają olej jak smok. też bym wolał żeby tam siedział silnik pokroju Fordowskiego DOHC i porządne Fordowskie V6 , które ujeżdżałem 8 lat. Ale VAG nie ma dobrych silników i ja to wiem ... ale bez przesady.
Są drogie w razie napraw i są części , których się nie kupi zamienników.
A następne A3 jakie kupię będzie 2.0TFSI w Q . I nic nie poradzę że pasuje mi A3 ... niestety w silnikach się nie popisali.
Ale i inne marki nic nie maja obecnie ciekawego. Coraz więcej osprzętu , czujników a co za tym idzie awaryjność wzrasta.
A mniejsze spalanie tylko na papierku. I oczu Ci nie wydrapię

... bo w A3P nie ma wyboru , albo słabiutki 1.6 , albo 2.0FSI.
o TFSI czy VR6 nie będę pisał bo to inna półka cenowa. A w nowszych A3 jeszcze większe bagno . Totalny niewypał 1.4TFSI a 1.8 czy 2.0 wcale nie mają mniej problemów niż te stare.