.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.paź.2024 23:57:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cisnienie doładowania turbo ??
PostNapisane: 23.maja.2003 13:37:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2002 00:30:34
Posty: 119
Lokalizacja: Łomża
Czy mozna w jakis sposób podniesc cisninie :zakrecony: doładowania za pomoca VAG-u ? Lub w jakis inny sposób :-D

_________________
A4 1.8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 14:40:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
nie znam innego sposobu jak zmiana map programu w sterowniku :D

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 14:50:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
pawelo napisał(a):
nie znam innego sposobu jak zmiana map programu w sterowniku :D


A można to zrobić przez wtyczkę VAG :oko:

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 15:56:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
w najnowszych* ECU do 1.8T z pamięciami flash można przez złącze diagnostyczne :D ale nie VAGiem hehe :lol:

*2003r może nieliczne 2002 :zakrecony:

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 16:11:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Vagiem nie ale przez wtyczkę :)

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 18:13:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
:zakrecony: jakieś konkrety DeS prosimy... wtedy ten wątek będzie miął sens... ja napisałem co wiedziałem :D

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 19:17:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2002 00:30:34
Posty: 119
Lokalizacja: Łomża
hym szkoda myslalem ze mozna wprowadzic jakies zmiany VAG-iem
Mam jeszce jedne pytanie :
Czy jest jakis sposób zeby bylo wiecej slychac zawor upustow od turbo ??
:zakrecony:

_________________
A4 1.8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 19:27:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2002 14:29:11
Posty: 885
Lokalizacja: Lublin
Jest jeden sposób:
Założyć nowy najlepiej z regulacją :-P

_________________
Hugo A4 1.8T Quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 19:32:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
wlasnie czekam na taki zawor do motoru 3b !!!koszt 215zl w aso

_________________
ESka-EReska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 20:06:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
j@cek napisał(a):
wlasnie czekam na taki zawor do motoru 3b !!!koszt 215zl w aso



Napisz j@cek cos wiecej o tym,co daje co zabiera itp. :-D

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 21:00:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
pawelo napisał(a):
:zakrecony: jakieś konkrety DeS prosimy... wtedy ten wątek będzie miął sens... ja napisałem co wiedziałem :D


Ja też :-P

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 22:24:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2002 00:30:34
Posty: 119
Lokalizacja: Łomża
Hugo napisał(a):
Jest jeden sposób:
Założyć nowy najlepiej z regulacją :-P




Jaki jest koszt takiego zaworu z regulacją ??

_________________
A4 1.8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2003 06:48:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2002 14:29:11
Posty: 885
Lokalizacja: Lublin
Tu masz kilka linków , tylko że trzeba je ściągac ze stanów i koszty są zawrotne:

http://www.airpowersystems.com.au/wrx/blow.htm

http://www.newdimensions.com/2003/gui/0 ... fb_fx.html

http://www.gfb.com.au/

Ja proponuje skontaktować się z chłopakami z www.vtg.pl . Keyser u siebie miał założone 2 takie zawory włoskiej firmy BONALUME (link niżej) i płacił za sztuke 550 zł. Ale jezeli chciałbyś zakładać to proponuje robić to w vtg bo chłopaki mają specjalny program który powoduje że MAF (Mass Air Flow sensor czyli po prostu przepływomierz ) nie wariuje po założeniu BOV-a .

http://www.bonalume.com/index_eng.asp?a=prodotti&n=1


Jak chcesz to mogę ci wysłać krótki filmik z dzwiękiem BOV-a zamontowany w silniku 1,8T.

_________________
Hugo A4 1.8T Quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2003 10:08:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
Hugo napisał(a):
bo chłopaki mają specjalny program który powoduje że MAF (Mass Air Flow sensor czyli po prostu przepływomierz ) nie wariuje po założeniu BOV-a .

.


może i nie wariuje ale lubi więcej spalić :-?

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2003 23:05:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2002 00:30:34
Posty: 119
Lokalizacja: Łomża
Hugo napisał(a):
Tu masz kilka linków , tylko że trzeba je ściągac ze stanów i koszty są zawrotne:

http://www.airpowersystems.com.au/wrx/blow.htm

http://www.newdimensions.com/2003/gui/0 ... fb_fx.html

http://www.gfb.com.au/

Ja proponuje skontaktować się z chłopakami z www.vtg.pl . Keyser u siebie miał założone 2 takie zawory włoskiej firmy BONALUME (link niżej) i płacił za sztuke 550 zł. Ale jezeli chciałbyś zakładać to proponuje robić to w vtg bo chłopaki mają specjalny program który powoduje że MAF (Mass Air Flow sensor czyli po prostu przepływomierz ) nie wariuje po założeniu BOV-a .

http://www.bonalume.com/index_eng.asp?a=prodotti&n=1


Jak chcesz to mogę ci wysłać krótki filmik z dzwiękiem BOV-a zamontowany w silniku 1,8T.



Bardzo prosze o filmik na prv to_m@go2.pl THX :-D :-D

_________________
A4 1.8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2003 12:04:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2002 12:45:34
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa grohoof
J@cek przecież każdy zawór w 3B ma regulacją!!! wystarczy zdjąć zawleczke i pokaże ci sie śrubka, która bedziesz mógł sobie pokręcić!
poza tym najpierw doprowadź auto do stanu fabrycznego a potem podnoś moc....ja innej drogi nie widze......

_________________
200TQ.....jedna rzecz dla której warto żyć!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: