kefir200 napisał(a):
Co to znaczy że musi być wspomaganie w quattro ... Wyjaśnij mi Twój dość ciekawy pogląd.
od 2,5 roku jeżdże Audi 4000S w którym jest wspomaganie ... i przesiadłem się ostatnio do innego ----OOOO---- bez serva

jest poprostu kapa ...
ponadto po zakupie Q obowiązkowo zaliczyć trzeba będzie kilka KJS-ów i tego typu upalań w sąsiednich miastach - więc jak sobie wyobrażasz jakiś ciasny nawrót o 180 stopni
a może powiesz, że zrobisz to bez wajhy lewą nogą ...
... poprostu kręcąc lewą ręką o wiele sprawniej będzie ci zaciągnąć "rękaw"
PONADTO fura z servem ma jeszcze jedną niebagatelną zaletę:
od lewego "oporu" do prawego "oporu" nie musisz tyle się nakręcić kierownicą co w furze bez serva
PROŚBA DO sprintera i mechitro: dajcie sobie luz ...
mnie interesują apsekty TECHNICZNE a nie niepotrzebna gra słów
i jeszcze do:
1. sprintera
prospekt mam w domu - ale dzięki
ogłoszenia widziałem - interesują mnie "lokalne" oferty
mam sentyment tylko do "przejściówek" 80,90,4000,coupe ... typ81/85
dzięki za kilka uwag, napisz coś jeszcze ...
2. scoba
90-tki Q Typ 85 z KAT-em miały 120 PS a nie 133

(a ośki 115 PS)
(i uzupełniając 4000CS Q Typ 85 miały 115 PS)
dzięki ... ,ty też coś jeszcze napisz (jak się prowadzi względem R5

)
3. daniela8888
B3=Torsen=OUT
i jakby gdzieś ten charkter lat 80-tych znikł ...
4. emte
dorzuć coś jeszcze ...
5. mechitro
ty też ...
NA KOŃCU jeszcze jeden temat rzucam:
ABS w Quattro - co o tym myślicie
za chwilę pewnie ktoś będzie próbował wytłumaczyć mi, że Q nie hamuje tak jak przyśpiesza ... wiem ,wiem ...
ALE
atakując Q po śniegu w okolicach 90 km/h na polnych, wąskich drogach z WYŁĄCZONYM ABS-em i w dodatku z odłączonym wspomaganiem (z premedytacją coby lepiej go "lewą" ustawiać) NIE ODCZÓŁEM żadnej potrzeby aby włączyć ABS (ponadto odbieram go jako żródło potencjalnych kłopotów: czójniki ; itd)
podkreślam raz jeszcze, że ta jazda to było jedno wielkie upalanie
MAHOMET potwierdzi ...
myślę, że jak dopadnę Q bez ABS-u to chyba nawet się z tego bardzo ucieszę ...
jakie są wasze opinie