.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 20:46:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [coupe B4 2.0] Jak obnizyc samochod o 20 mm
PostNapisane: 04.sty.2007 15:36:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Jak w temacie czy trzeba kupowac np sprezyny czy jest jakis inny sposob, bo 20 mm to jak dla mnie bylo by wystarczajace obnizenie.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 coupe 2.0] Jak obnizyc samochod o 20 mm
PostNapisane: 04.sty.2007 16:44:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
marwins napisał(a):
Jak w temacie czy trzeba kupowac np sprezyny czy jest jakis inny sposob, bo 20 mm to jak dla mnie bylo by wystarczajace obnizenie.


zawieszenie gwintowane ;)

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 16:55:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Ale niechce tez robic z samochodu taczki ;)

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 17:25:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Na rynku wtórnym pewnie można znaleźć jakieś sprężyny montowane fabrycznie i obniżające właśnie w takim zakresie, jednak sądzę, że będzie to wymagało wiele zachodu. Zerknę później do katalogu wyposażenia z 1992r. i powiem czy w ogóle coś takiego było w kupecie.

[edit]
w coupe opcjonalnie występowało fabryczne obniżenie -15mm w parze z gazowymi amortyzatorami

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 18:21:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Jak obnizac to o -40 mm przod i tyl, bo -20 mm to jest troche za malo, tymbardziej ze to jest sportowe Coupe.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 18:40:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Dobrze prawisz KORU. Ja mam -35mm na aucie, a w domu już leży zestaw 60/40 SUPERSPORTA. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 18:59:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Moze i bym sie skusil na 40 mm ale najpierw musialbym sie czyms takim przejechac bo narazie jezdzilem kumpla astra na zawieszeniu FK -40/40 i bylo za twardo jak dla mnie. Dlatego myslalem o obnizeniu o 20 mm.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 21:08:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
marwins napisał(a):
Moze i bym sie skusil na 40 mm ale najpierw musialbym sie czyms takim przejechac bo narazie jezdzilem kumpla astra na zawieszeniu FK -40/40 i bylo za twardo jak dla mnie. Dlatego myslalem o obnizeniu o 20 mm.


Jak ci bylo za twardo to daj sobie spokoj z obnizaniem. Prawda jest taka ze kazdy kto uwaza ze komfort po obnizeniu nie ulega zmianie ma racje ale tylko w przypadku szybkiej jazdy po rownej autostradzie lub po rownej drodze pozamiejskiej. Niestety w miescie na dziurach torowiskach i pralkach przy swiatlach komfortu nie ma :zly: ..... robi sie taczka auto po kilku latach troche sie rozkreca :): i trzeszczy w srodku bo obluzowuja sie plastki. Ja mam juz ze trzy a moze cztery lata sprezyny weiteca -40. Na rownej drodze jest gitara szybko precyzyjnie i duza frajada ale na koloeinach i poprzecznych nierownosciach auto robi sie nerwowe a czasami na szybkim nierownym luku to az sie wlos na jezy na glowie bo naprawde potrafi niezle podskoczyc. Oczywiscie po kilku dniach sie przyzwyczajasz i uczysz sie dziurologii miasta na pamiec.
Dam ci rade. Doprowdz do ladu zawieszenie tzn wymien wszystko co tylko mozna czyli
-komplet tulejek wahaczy i swoznie
-komplet tulejek belki z przodu
-laczniki stabilizatora
-lozyska kolumn zawieszenia
-koncowki drazkow kierowniczych
-tulejki tylnej belki i gumy tylnych amorow

do tego wymien swoje olejowe amortyzatory na olejowo gazowe tylko kup cos drozszego a nie najtanszy badziew
Zawieszenie bedzie deczko twrdsze niz na olejowych a komfort ten sam plus zero stukow w zawieszeniu. Warunek koniezcny to wymiana wszystkiego jednoczesnie.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 14:26:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
a ja podłacze sie do tematu choć chce odwrotnie: mam auto obniżone (tak przyjechało z niemiec) o jakies 10cm. opony 40/225 na felgach 17" chowają sie o 1/3 pod błotniki. wszystko pieknie, prowadzi sie ładnie, jest uzyskany kompromis miedzy komfortem (jak na coupe) a sztywnościa, ale jest za nisko - nie moge wjechac do garazu a i kraweżniki bolą strasznie. jest t jakis kit włożony bo jak chciałem wymienic same sprezyny na seryjne to mechanik powiedział że sie nie da bo amorki mają inne srednice mocowan i nie pasowała nawet poduszka górnego mocowania ktora przy okazji chciałem wymienic. czy da rade cos z tym zrobić, czy musze szukac całego kompletnego zawieszenia? troche to bolesne bo jeszcze zawias sprawny a koszt do Q niemały

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 16:18:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Leon -> mechanik ma troche racji i troche robi Cię w bambuko. Jeśli masz kit, to na 99% wymiana samej sprężyny nie wchodzi w grę gdyż takie springi mają zazwyczaj duż mniejszą średnicę. Co za tym idzie jej podstawa też jest mniejsza co uniemożliwia założenie seryjnej sprężyny. Natomiast jeśli chodzi o poduchy to jest to standart i musi pasować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 17:01:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
wlasnie poducha tez nie pasowała,kupiłem katalogową i kazała sie miec inna średnicę srodka, czyli tak jakby amortyzator miał grubszą sztycę

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 17:03:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Mówisz o przodzie czy o tyle??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 17:45:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
o przodzie

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: