carlnova, 004BS jest prawidłowy. powinno być 2*nOT [ATDC]. satry VC pokazywał to jako "-" - tak jak u Ciebie w pierwszym logu. z tego, co zauważyłem, Bociek nie zamieścił logu statycznego z 004 - tam widać doskonale, że kąt jest prawidłowy.
problemem jest turbina. 011 i 011BS jednoznacznie wskazują, że masz problem ze sztangą - nie chodzi szybko, zdecydowanie i miarowo.
drugim problemem jest program - to
nie jest seria w żadnym wypadku. widać to szczególnie po 000 statycznym i 000 dynamicznym.
tak być powinno:
Cytuj:
Leerlauf
1 Motordrehzahl 32..36
2 Einspritzbeginn 51..88
3 Gaspedalstellung 0
4 Einspritzmenge 10..30
5 Saugrohrdruck kein Sollwert
6 atmosphärischer Druck kein Sollwert
7 Kühlmitteltemperatur 80..45
8 Saugrohrtemperatur kein Sollwert
9 Kraftstofftemperatur kein Sollwert
10 angesaugte Luftmasse 50..70
Vollast
1 Motordrehzahl 140..180
2 Einspritzbeginn >120
3 Gaspedalstellung 255
4 Einspritzmenge 113..127
5 Saugrohrdruck 187..215
6 atmosphärischer Druck kein Sollwert
7 Kühlmitteltemperatur 80..45
8 Saugrohrtemperatur kein Sollwert
9 Kraftstofftemperatur kein Sollwert
10 angesaugte Luftmasse >185
spójrz na swoje dane z 000. w twoim przypadku jest większa dawka paliwa i większa ilość powietrza - klasyczne objawy modyfikacji.
wyjaśnijmy sobie raz na zawsze -
Bosch nie jest autorytetem w żadnej mierze jeżeli chodzi o TDI - ich diagnostykę oraz modyfikacje.
jeżeli macie życzenie zasięgnąć fachowego info nt. diagnostyki i modyfikacji, to macie takie firmy jak Master/s Tuning, CompSport i inne.
[+]
zrób jeszcze 003 w Basic Settings - jestem ciekawy, czy ktoś nie przymknął programowo EGR'u.