.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 06:20:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 00:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
hulkster napisał(a):
gdzie podjechac ? co sprawdzic ? pomozcie
Pozdrawiam Max


Max wyrazy wspólczucia !!!
Po kilku takich "kucnieciach" obrotomierza wróciłem do domku na sznurku, a z turbinki wyjałem małe co nieco - kawałek kolektora !!! :galy:
Mam nadzieję że uda Ci się uporać z problemem za pierwszym podejściem , i tego życzę z całego serca.

Jak mogę coś wskazać w Twojej okolicy to tylko chyba to : http://www.diagtronik.pl/
Sam chętnie bym ich nawiedził , gdybym miał bliżej /mają podobno hamownię 4x4/.
Polecają ich jak czytam fora jako "dobrze zorientowanych" , WRÓĆ !!!
są mocni ponoć !!!

Powodzenia stary !!!

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 09:19:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Wygląda na to że wirnik obciera o obudowę a to znaczy szybki zgon ladera. Więc rozglądaj się za sprawną turbiną. Ja osobiście zawsze mam 1turbinę w zapasie bo niestety NIK nie zna dnia ani godziny a te gt20 w v6 to niezbyt udana konstrukcja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 13:43:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Jozef napisał(a):
bociek napisał(a):
Kolega , który ma vag-coma pyta mnie jakie kanały ma mi odczytać. Proszę o informacje i dziękuję.


Rano przed odpaleniem silnika kanał 007
Po rozgrzaniu silnika
Kanał 001 na obrotach jalowych (najlepiej z wyłączonym kompresorem klimy)
Kanał 003 po przegazówce i następnie po odstaniu kilku minut bez gazu
Kanał 004 w nastawach podstawowych
kanał 007
Kanały 013 i 014

Pod obciązeniem 001, 003, 004, 008, 010, 011

Pozdrawiam


Jozef dziękuję za podpowiedź. :D

Jutro wieczorem jak pogoda pozwoli wykonam vag-owanie i poproszę o analizę. :peace:

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 14:01:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):

proba statyczna
samochod stoi, silnik wlaczony, robocza temp. silnika - temp. plynu chlodz. min 80*C [czyli 90*C na zegarach].

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.
grupa 000 > basic settings: logujesz calosc;
grupa 004 > basic settings: logujesz przez 50s [pompa bedzie sie sama przestawiac];
grupa 011 > basic settings: obroty wzrosna do ok 1400 - notujesz wzrost cisnienia doladowania.


proba dymaniczna
samochod jedzie, III bieg [choc lepiej IV, ale zalezy czy jest to bezpieczne], przy 1500rpm wciskasz pedal w podloge [100%] i trzymasz az do 4200rpm; w tym czasie logujesz.
zalecam robienie tego we dwie osoby.


grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.



Pozwólcie, że sie wtrącę w dyskusję...
Wrzucam Ci, bociek, cytat meszruma z jednego z moich postów.
Tutaj jest to wszystko bardzo ładnie opisane.
Z doświadczenia wiem, że podpowiedzi nigdy nie za wiele...

Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 10:55:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
carlnova napisał(a):
Pozwólcie, że sie wtrącę w dyskusję...
Wrzucam Ci, bociek, cytat meszruma z jednego z moich postów.
Tutaj jest to wszystko bardzo ładnie opisane.
Z doświadczenia wiem, że podpowiedzi nigdy nie za wiele...

Pozdrawiam :peace:


Dzięki , dzieki !!! :D :D

Masz rację carlnova , wskazówek i podpowiedzi nigdy nadmiar. :peace:

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Prośba o analizę logów po powrocie do serii
PostNapisane: 26.sty.2007 02:24:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Witam szanowne grono :D
Proszę o dokonanie analizy logów , które przedstawiam poniżej.

Powróciłem tak jak sugerowaliscie do seryjnego programu i bardzo jestem ciekawy Waszych opinii co widać w tych CYFERKACH :!: :!: :!:

Miłej lektury. :diabel: :diabel: :diabel:

BS jest na kilku fotkach , przepraszam ale ten tasiemiec nie mieścił się w jednym oknie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Czekam z niecierpliwością na Wasze opinie. :peace:
Mam nadzieję , że wytartych wałków itp. tam nie dopatrzycie się , bo jeśli tak to pozostanie mi :506: :612: .

:D :D :D Żartowałem ;) ;) ;)

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 09:45:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
bociek :D
nie chcę się czepiać, ale nie wiem, czy Twoje wyniki są miarodajne, ponieważ zrobiłeś logi z temperaturą 74,8* C - zdecydowanie za niską...
(poprawiam)
w logu 001 miałeś zdecydowanie za niską temperaturę, w logu 007 już jest OK :D

Nie podoba mi się również Twój kąt początku wtrysku w logu 004BS (-3,2* ATDC ?) - czyli leży po stronie BTDC (przyśpieszony ?)
Ale może coś namieszałem :D
Niech wypowiedzą się profesjonaliści

[+]
jak na pierwsze logi - rewelka :peace:

[+] z temperaturą chyba źle spojrzałem, ale kąt początku wtrysku zdecydowanie masz nieprawidłowo ustawiony w logu 004 (-1,2* ATDC), czyli po stronie BTDC (przyśpieszony), podczas gdy prawidłowy jest 0...4 *ATDC, chociaż to dane dla AFB, ty masz AKE - a tam właśnie jest chyba BTDC.
Chociaż dynamiczny 004 również rozpoczyna Ci się od (-6* BTDC)
Jeżeli coś namieszałem - poprawcie mnie panowie.

Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 10:28:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova, 004BS jest prawidłowy. powinno być 2*nOT [ATDC]. satry VC pokazywał to jako "-" - tak jak u Ciebie w pierwszym logu. z tego, co zauważyłem, Bociek nie zamieścił logu statycznego z 004 - tam widać doskonale, że kąt jest prawidłowy.

problemem jest turbina. 011 i 011BS jednoznacznie wskazują, że masz problem ze sztangą - nie chodzi szybko, zdecydowanie i miarowo.

drugim problemem jest program - to nie jest seria w żadnym wypadku. widać to szczególnie po 000 statycznym i 000 dynamicznym.
tak być powinno:
Cytuj:
Leerlauf
1 Motordrehzahl 32..36
2 Einspritzbeginn 51..88
3 Gaspedalstellung 0
4 Einspritzmenge 10..30
5 Saugrohrdruck kein Sollwert
6 atmosphärischer Druck kein Sollwert
7 Kühlmitteltemperatur 80..45
8 Saugrohrtemperatur kein Sollwert
9 Kraftstofftemperatur kein Sollwert
10 angesaugte Luftmasse 50..70


Vollast
1 Motordrehzahl 140..180
2 Einspritzbeginn >120
3 Gaspedalstellung 255
4 Einspritzmenge 113..127
5 Saugrohrdruck 187..215
6 atmosphärischer Druck kein Sollwert
7 Kühlmitteltemperatur 80..45
8 Saugrohrtemperatur kein Sollwert
9 Kraftstofftemperatur kein Sollwert
10 angesaugte Luftmasse >185


spójrz na swoje dane z 000. w twoim przypadku jest większa dawka paliwa i większa ilość powietrza - klasyczne objawy modyfikacji.

wyjaśnijmy sobie raz na zawsze - Bosch nie jest autorytetem w żadnej mierze jeżeli chodzi o TDI - ich diagnostykę oraz modyfikacje.
jeżeli macie życzenie zasięgnąć fachowego info nt. diagnostyki i modyfikacji, to macie takie firmy jak Master/s Tuning, CompSport i inne.


[+]
zrób jeszcze 003 w Basic Settings - jestem ciekawy, czy ktoś nie przymknął programowo EGR'u.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 10:59:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):

carlnova, 004BS jest prawidłowy. powinno być 2*nOT [ATDC]. satry VC pokazywał to jako "-" - tak jak u Ciebie w pierwszym logu. z tego, co zauważyłem, Bociek nie zamieścił logu statycznego z 004 - tam widać doskonale, że kąt jest prawidłowy.



Dzięki, Mesz za zwrócenie uwagi... Pokręciłem minusy z plusami



Dla wszystkich (raz na zawsze):

ATDC (minus) - kąt n.OT nach (po) późny
BTDC (plus) - kąt v.OT vor (przed) wczesny



Czyli bociek, reasumując - Twoje obawy co do sztangi się potwierdziły :(

[+]

wyciągaj, bociek, ECU i wysyłaj do Aligatora - a BOSCH niech Ci zwróci kasiorę (przynajmniej chociaż część) za "seryjny" program, który Ci wgrali... :diabel:

[++]

gdzie znalazłeś wczoraj "podgrzewaną autostradę" do wykonania logów dynamicznych :?: :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 12:42:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
meszrum napisał(a):
problemem jest turbina. 011 i 011BS jednoznacznie wskazują, że masz problem ze sztangą - nie chodzi szybko, zdecydowanie i miarowo.


Jakie konsekwencje płyną z dalszej eksploatacji z taką pracą kierownic ???
Cytuj:
drugim problemem jest program - to nie jest seria w żadnym wypadku. widać to szczególnie po 000 statycznym i 000 dynamicznym.
spójrz na swoje dane z 000. w twoim przypadku jest większa dawka paliwa i większa ilość powietrza - klasyczne objawy modyfikacji.


A co może dzięki temu się wysypać ?

Wybaczcie za tak może dziwne dla Was pytania , ale muszę wiedzieć , czy mogę z tymi dwoma ZONKAMI jeszcze jeździć , czy może już odstawić furkę na kołeczki . I wiosenką wystawić na niedzielną przejażdżkę nad morze :zly:
Cytuj:
zrób jeszcze 003 w Basic Settings - jestem ciekawy, czy ktoś nie przymknął programowo EGR'u.


Tak jest mistrzu !!! wykonam jak najszybciej i podeślę .

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 12:45:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
carlnova napisał(a):
gdzie znalazłeś wczoraj "podgrzewaną autostradę" do wykonania logów dynamicznych :?: :D



Aaaa kolego !!! To już technicznie inaczej rozwiązałem. :!!:
Nie trza było grzać mi asfaltu , póściłem przed siebie pługo-piaskarkę i dzida na 3 biegu zapinałem , kolega trzymał się klapki laptopa i jakoś pojszło.!!! :peace: :diabel:

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 13:35:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
turbinę należy naprawić - nie wiem, jakie mogą być dokładne następstwa dalszej eksploatacji, lecz podejrzewam, że może być tylko gorzej. skutek może być zbliżony do tego, co się stało z poprzednimi turbinami.

program jest po części odpowiedzialny za to, co się dzieje z Twoimi turbinami [temperatury].
jak już napisano wiele razy, prawidłowy proces wygląda tak: powrót do serii > naprawa.
bez powrotu do serii niejednokrotnie nie wiadomo, co naprawiać...

co do pytania, czy można jeździć...
można, ale bardzo delikatnie.
[ale co to za jazda?]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 16:43:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Niestety miniaturki mi się nie otwierają, ale ciekaw jestem jaki symbol ma twoja spręzarka. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 20:30:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
maxtdi napisał(a):
Niestety miniaturki mi się nie otwierają, ale ciekaw jestem jaki symbol ma twoja spręzarka. ;)


Szkoda , że nie możesz ich podejrzeć , bo jestem ciekawy Twojej opini w tej mierze , czy faktycznie dawki paliwa i powietrza są skopane w sofcie :?: jak to podejrzewa Meszrum.

Co do turbinki nie wiem co "knujesz" kolego , ale może rozwiń myśl zanim ja odpowiem na to pytanie. :galy: :peace:

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 21:52:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Być może te podejrzane zachowania turbiny mogą być spowodowane nie tym typem samej sprężarki. Jeżeli masz 701 C lub G w końcówce nr to mogą się dziwne rzeczy dziać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 22:21:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
maxtdi napisał(a):
Być może te podejrzane zachowania turbiny mogą być spowodowane nie tym typem samej sprężarki. Jeżeli masz 701 C lub G w końcówce nr to mogą się dziwne rzeczy dziać.


Mówiąc dziwne rzeczy masz na myśli zapewne nierównomierną pracę sztangi , na którą zwraca uwagę Meszrum ?

Być może , a raczej napewno masz rację mam zamontowaną turbinę po regeneracji ...701C i tak naprawdę nie z mojej winy. Ja takiej podmianki nie przyjałbym napewno , ale poprosiłem kolegę o przysługę i przywiózł mi taką /pech/.
W wała poleciał sobie ze mną "reanimator" turbin /zadzwoniłem do niego jeszcze przed montażem , że suszara ma inne nr.niz moja/ , który zapewnił mnie , że ta turbina jest inna tylko z samego nr.seryjnego.
Wydajnośc wg. tego cepa jest taka sama , bo średnice rur i inne wymiary są bez zmian .
Dzisiaj wyśmiałbym kretyna , bo wiem że różnica jest w konstrukcji wnetrza tych turbin , a w szczególnosci samych kierownic.

Są one zupełnie rózne w 701C i 701F .

Mam jeszcze działajacą gwarancję na nią i chyba rozważę wyjazd do Iławy z reklamacją i żądaniem wymiany na właściwą.

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 22:50:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
meszrum napisał(a):
wyjaśnijmy sobie raz na zawsze - Bosch nie jest autorytetem w żadnej mierze jeżeli chodzi o TDI - ich diagnostykę oraz modyfikacje.



Przecież te miśki w BOSCH DIESEL SERWIS wgrały mi soft seryjny , mam na to papier od nich , a ty Mesz piszesz że to wirus , k... mam dośc serwisów i A6 2,5TDI AKE. :banghead: :banghead: :banghead:

Jak im udowodnić , że nie wgrali softu seryjnego zgodnie z fakturą , tylko jakiegoś innego wirusa , a może nic nie zrobili ze sterownikiem tylko wydłubali mi z kieszeni prawie 5 stówek skur.... :(: pozabijać ich ??? :502:

Do kogo w takim razie udać się z tym moim "szatanem" , każdy potencjalny warsztat , a w tym przypadku nawet serwis BOSCH najlepiej nic by nie robił tylko strzygł z kasy potencjalnego pacjenta. :!: :!:

Komu ufać ... ??? tylko ludzie w AKP są bezinteresowni i uczciwi ???

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 23:35:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2003 20:47:31
Posty: 202
Lokalizacja: lublin-monachium
nie łam sie kolego ;) miałem kiedys podobne problemy co ty tylko z AELem
kupiłem parcha w Gorzowie sprawdzałem w serwisie :535: no i na taaaaką mine mnnie wjebali że szok :502: póżniej próbowałem tą fure ratować w różnych miejscach między innymi w serwisie boscha no i cóż znowu kupa i kolejny raz itd itd
wkońcu pojechałem do wawy do mastersa schamował popatrzył i ZROBIŁ :D :D :D :D :D i znów polubiłem moje AUDI :!:
a wnioski wyciągnij sobie sam
pozdraw powodzenia i cierpliwosci
:laola:

_________________
jedyną wadą audi jest .... poprzedni własciciel
A6 4F avant 4,2 quattro..............
A6 4B avant 2,5 tdi quattro 2006- 2010
A6 C4 quattro 2,5 TDI 2004- 2007
A6 C4 2,5 TDI 140KM 2002- 2004
Audi 100 C4 2,3 quattro 1999- 2002


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 23:53:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bociek napisał(a):
Przecież te miśki w BOSCH DIESEL SERWIS wgrały mi soft seryjny , mam na to papier od nich , a ty Mesz piszesz że to wirus , k... mam dośc serwisów i A6 2,5TDI AKE. :banghead: :banghead: :banghead:


Bociek, wierz mi,
nie biorę od Ciebie ani jednej złotówki - nie mam powodów być nieszczerym...
...to nie jest seria [co możesz sam sprawdzić w Elsa'ie - załączyłem powyżej dane].

skontaktuj się z Master/s Tuning:
Cytuj:
KATOWICE

Wojciech Gołąbek
Katowice ul. Gromadzka 36L
kom. 606 34 11 44
GG: 1713699
biuro@tdituning.pl

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2007 10:10:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):

Bociek, wierz mi,
nie biorę od Ciebie ani jednej złotówki - nie mam powodów być nieszczerym...
...to nie jest seria [co możesz sam sprawdzić w Elsa'ie - załączyłem powyżej dane].

skontaktuj się z Master/s Tuning:
Cytuj:
KATOWICE

Wojciech Gołąbek
Katowice ul. Gromadzka 36L
kom. 606 34 11 44
GG: 1713699
biuro@tdituning.pl


Potwierdzam słowa Meszruma, logi 000 statyczne i dynamiczne wskazują na modyfikację programu. Ja jestem tego żywym przykładem - możesz obejrzeć moje logi na 100 % z virusem, dawki paliwa i powietrza są znacznie ponad normę, niewiele się różnią od Twoich. Mi również BOSCH Serwis ściemnił, że wgrywali soft, a prawdopodobnie nie ruszyli nawet palcem, tylko mnie wystrzygli na kasiorę...
Nasz ból polega na tym, że dopiero od zakupienia interfejsu, nauczenia się VAG-Coma i interpretacji logów - stajemy się trochę świadomymi użytkownikami, wcześniej można nam było wcisnąć wszystko... Teraz, jak to wspomniał któryś z kolegów na forum - staliśmy się niebezpieczni lub co najmniej dziwni dla panów z serwisów Boscha. Chore to wszystko :/
Można sprawdzić ich prawdomówność tylko logując auto przed i po ich modyfikacji. Teraz dla mnie i dla Ciebie to już "musztarda po obiedzie"...

Bociek, Meszrum załączył Ci definitywne rozwiązanie Twojego problemu - to Aligator :peace:
Moje ECU już tam jest i czeka na Twoje :diabel:

Pozdrawiam i głowa do góry :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: