.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 13:37:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 13:26:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2005 14:10:02
Posty: 128
Lokalizacja: Leszno -wielkopolska
Esperak napisał(a):
sonde odłaczałeś.?

Zupełnie bez sondy nie próbowałem, ale miałem podłączoną na próbe inną sondę, niestety nie wypróbowaną na innym silniku. Spróbuję jak zachowa się po rozłączeniu.

_________________
Audi 100 '87 2.23(KZ) +LPG -Jeszcze sporo pracy do pełni szczęścia
Audi 100 '88 1.8(DS) +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2005 01:21:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2005 14:10:02
Posty: 128
Lokalizacja: Leszno -wielkopolska
Jeszcze jedna sprawa nie daje mi spokoju, a jak już trafię pod maskę to kilka spraw za jednym podejściem chcę sprawdzić. Mianowicie czy przy wtrysku KE-Jetronic po włączeniu zapłonu pompa paliwa powinna cały czas pracować, czy powinna wyłączyć się po chwili :?: U mnie się nie wyłącza :!:

_________________
Audi 100 '87 2.23(KZ) +LPG -Jeszcze sporo pracy do pełni szczęścia
Audi 100 '88 1.8(DS) +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2005 11:57:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
wordeck napisał(a):
ukiwas napisał(a):
Potrzebuję schemat elektryki silnika, bo poprzedni właściciel pozostawił tam straszną plątaninę i może coś źle podłączył albo olał zupełnie. Co do czujnika temperatury to mam wskazania na zestawie wskaźników ale nie wiem czy ten sam czujnik daje sygnal do sterownika silnika.
P.S. Zawór powietrza czy silnik krokowy, zdania są podzielone ;)



Wstawiam obiecany link do schematu elektryki.

http://www.klodawa.republika.pl/Audi100_schemat.pdf

Co do pompy paliwa, to powinna się wyłączać po osiągnięciu zadanego ciśnienia. Steruje tym regulator ciśnienia umieszczony obok zbiornika paliwa, od strony korka wlewu, na ciśnieniowym przewodzie paliwowym (ustrojstwo jest przykręcone do wzocnienia zawieszenia). Jeśli pompa chodzi przez cały cas, to albo regulator nie odłącza, albo pompa nie wytwarza ciśnienia/ciśnienie gdzieś ginie, albo masz namieszane w instalce. Pozdrawiam, powodzenia w boju.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2005 23:02:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2005 14:10:02
Posty: 128
Lokalizacja: Leszno -wielkopolska
Wordeck wielkie dzięki za schematy i nie tylko, muszę je sobie przestudiować i rozgrzebać furę, ale to nastąpi pewnikiem dopiero w przyszłym tygodniu jak już będę mógł wstąpić do garażu. Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie w sprawie poprawy działania mojego maleństwa to chętnie skorzystam ;)

_________________
Audi 100 '87 2.23(KZ) +LPG -Jeszcze sporo pracy do pełni szczęścia
Audi 100 '88 1.8(DS) +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: