.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 10:37:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 22:56:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
U mnie w B4 też turbina chodziła jak sygnał w karetce pogotowia. Te turbiny w niektórych B4 tak chodzą. I jest im z tym dobrze. Nie brała oleju i pompowała jak dzika. Musisz napisać nam jakiego koloru są spaliny wydostające się z wydechu. Ale plama pod tłumikiem koloru czarnego - sadza - oznacza słaby stan układu wtryskowego...

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 07:50:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 19:29:29
Posty: 9
raczej czarne te spaliny. zimą jest też biały dym po odpaleniu ale potem znika. przy przyspieszaniu widzę czasami za sobą czarną chmurę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 08:12:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Jak turbina za glosno chodzi to znaczy ze tzra ja zregenerowac. Normalnie powinien byc lekii gwizd ( nie porownywalny z karetka:) ) A z tymi wolnymi obrotami...ja u siebie na prostej przy 70 wlaczalem kiedys piatke i zero wibracji, ale od pewnego czasu jezdze dynamiczniej wiec juz tak nie robie. NAtomisat w motorze z 95r drzy silnik i nie ma co gadac..za niska predkosc obrotowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 08:21:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
bez przesady z ta regeneracją... a normalnie nie powinno być
żadnego gwizdu... ale jak juz sie pojawił to żadna tragedia...

moja od roku pogwizduje zimą jak nie jest rozgrzana... tylko
przez pierwsze kilka minut....

natomiast u nas 80km/h i piaty bieg to 1750 obrotów... 70 odpowiednio
mniej... o ile mój zaczipowany daje radę rozpędzić auto od tej
prędkości bez sensacji to nie mozna zapomniec o jednym...
teraz to ja tam mam 220Nm a przed czipem z racji wieku jak miałem
79 koników to było tam odpowiednio 120-140Nm... róznica kolosalna

i nie powinieneś tak jeździć...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 17:22:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Chance: przestań stary z jakimiś regeneracjami...

Lechz: masz układ wtryskowy do skontrolowania - koniecznie musisz podpiąć auto pod VAG`a...

Maciuś: Towja na piątce to i od 0km/h nieźle chodziła buuuheheheheehh

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 17:24:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
Maciuś: Towja na piątce to i od 0km/h nieźle chodziła buuuheheheheehh


oj tak, ale tego lepiej nie rozpowiadać zwłaszcza tutaj jak kolega
ma skłonności do jeżdżenia na niskich obrotach... :D :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 18:20:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 19:29:29
Posty: 9
tzn że na VAG u zdiagnozują mi wtryskiwacze? jak go kupiłem we wrześniu 2004 to byłem na takiej kontroli i niby nic powaznego nie było. jak pytałem dziś w sklepie to jeden wtryskiwacz kosztuje 450 zł czyli zaje... drogo.(były też po 1550) czy warto kupiwać używki lub regenerowane?mam jeszcze jeden objaw w moim avancie, mianowicie gdy przycisnę mocno gaz przy wyprzedzaniu to silnik po paru sekundach przyspieszania zadławia się na bardzo krótki moment a potem dalej przyspiesza. to zadławienie trwa ułamek sekundy ale z wydechu wdostaje się wtedy czarny obłoczek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2005 07:50:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Dam ci skuteczną radę:
wymień tylko końcówki wtrysków, zostaw wtryski w spokoju! cena za całość bez roboty ok.200PLN, tylko daj je dobremu mechanikowi do roboty.
proponuję te z firmy Monarch.
Poszukaj dobrze na forum o stanie turbiny, jak sprawdzić itp.

powodzenia :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2005 10:39:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
Mialem taki sam problem z zadlawianiem sie silnika przy przyspieszaniu pod gore ,z wydechu wylatywala wtedy czarna chmura. Po wymianie filtra paliwa problem sie skonczyl. Sam nie wiem co to bylo moze woda w filtrze!?


-----------------------------------------------------------------------
1,9 tdi avant 94"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2005 13:46:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 19:29:29
Posty: 9
filtr paliwa wymieniłem ale to niestety nie pomogło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2005 17:09:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 19:29:29
Posty: 9
w 1.9 tdi wymienia sie niestety całe wtryskiwacze bo są nierozbieralne- tak powiedział sprzedawca w sklepie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2005 17:18:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
sprzedawca w sklepie nie miał racji

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2005 17:53:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 19:29:29
Posty: 9
tzn że można dokupić oryginalne końcówki czy trzeba sztukować coś od innych modeli? tak przy okazji - czy silnik 110 konny rózni się głównie elektroniką od 90 czy są to głębsze róznice?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2005 07:34:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
lechz napisał(a):
w 1.9 tdi wymienia sie niestety całe wtryskiwacze bo są nierozbieralne- tak powiedział sprzedawca w sklepie.


Po to jest forum by jakiś gamoń w sklepie nie poprzewracał nam w głowach :<
O różnicach poczytaj w searchu, a oryginalnych końcówek jako tako nie ma.Popytaj w dobrych sklepach. Można kupić Boscha ale ostatnio nie cieszy się dobrą popularnością(produkcja w Chinach). Jeśli masz więcej kasy to zainwestój w komplet on AFN 110Ps ale o to pytaj dalej lub poszukaj bo jest o tym duużo.
Poszukaj również nieszczelności w ukł. dolotowym (turbiny).

Cytuj:
zn że można dokupić oryginalne końcówki czy trzeba sztukować coś od innych modeli? tak przy okazji - czy silnik 110 konny rózni się głównie elektroniką od 90 czy są to głębsze róznice?

głębsze... ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2005 13:04:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
lechz napisał(a):
Jestem z Gdańska. Czuję niedobór mocy ale słyszałem o fantastycznie niskim spalaniu tych silników i dlatego zastanawiałem się jak to możliwe żeby tyle palił no i próbuję nie przekraczać 2500 obr ale też nie mniej niż 1500. jeżeli ktoś ma takiego avanta w tdi 90 hp to niech mi doradzi co do ekonomicznej eksploatacji. Dodam że spala mi około 1 l oleju na 3000 km - czy to norma przy 215000 przebiegu?


koleś ;) nie narzekaj. Pali Ci pieknie. Mój dla przykładu pali ok. 7 l w trasie. :zly: i najgorsze jest to, że za cholere nie wiem dlaczego ?????? Mi wziął 1 l na 4 000 km - spoko norma. Mi też wibruje ale na III, IV i V przy przyspieszaniu w okolicach 1800-2100 obr./min. Ale u mnie to uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej. może ktoś podpowie czy to może skutkować tak dużym zużyciem i czy podmiana pomp wtryskowych wymaga ogromnej wiedzy fachowej ?

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2005 13:07:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Nastawnik jak sama nazwa wskazuje odpowiada za to kiedy i ile ma być podane ropki. A podmiana pompy wymaga wiedzy fachowej...

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2005 13:08:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
sprzedawca w sklepie nie miał racji

Rozwiń myśl bo umieram z ciekawości...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2005 13:10:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
Rogal napisał(a):
Nastawnik jak sama nazwa wskazuje odpowiada za to kiedy i ile ma być podane ropki. A podmiana pompy wymaga wiedzy fachowej...

to teraz spytam : pompa z golfa III wygląda wizualnie tak samo. Co jeszcze musi się zgadzać ? (pewnie numery ale czy muszą dokładnie być takie same ?)

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2005 13:20:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Deny napisał(a):
Rogal napisał(a):
Nastawnik jak sama nazwa wskazuje odpowiada za to kiedy i ile ma być podane ropki. A podmiana pompy wymaga wiedzy fachowej...

to teraz spytam : pompa z golfa III wygląda wizualnie tak samo. Co jeszcze musi się zgadzać ? (pewnie numery ale czy muszą dokładnie być takie same ?)


porównywałeś wtyczki?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2005 13:37:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
Rogal napisał(a):
U mnie w B4 też turbina chodziła jak sygnał w karetce pogotowia. Te turbiny w niektórych B4 tak chodzą. I jest im z tym dobrze. Nie brała oleju i pompowała jak dzika. Musisz napisać nam jakiego koloru są spaliny wydostające się z wydechu. Ale plama pod tłumikiem koloru czarnego - sadza - oznacza słaby stan układu wtryskowego...

zgadza się - u brata w golfie słychać cichy gwizd ale u mnie nie słyszę nic. Może wogóle jej nie mam :D

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: