.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 06:54:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 11:46:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2007 10:46:07
Posty: 18
Lokalizacja: Katowice
GrzesB napisał(a):
Czytałes o tym na onecie?

Bodaj nawet na tym forum się to raz pojawiło. Jak nie słyszałeś i nie wiesz o co chodzi, to po co kpisz ? ;)

GrzesB napisał(a):
VTG możesz spróbować - nie wiem czy ktokolwiek inny się podejmie... ale weź ze sobą worek pieniędzy ;)

Znalazłem coś ciekawszego i w rozsądnej cenie...

GrzesB napisał(a):
Tia... a mrówka Z to wielki leniuch... Kolego! Dobre instalacje są droższe! a przy Twoich wydumkach 5500 to naprawdę pikuś :):

I znowu nie wiesz o czym piszesz, bo ceny nie spadły ze względu na mrówkę Z, tylko ze względu na większą produkcję i obrót w biznesie. Jest po prostu więcej instalacji, jest "uwolniony" rynek (można kupić komponenty do prawie dowolnie skomplikowanej instalacji od producenta bez certyfikatów) itd. Niestety efektem uboczny jest to, że instalacje montuje "każdy" i czasami można się nadziać - ale na szczęście nie jest trudno dotrzeć do starszych monterów z wieloletnim doświadczeniem. W moim przypadku warto było pooglądać ich realizacje i popytać jak sobie wcześniej radzili z doładowanymi i biturbo benzyniakami.

GrzesB napisał(a):
Powiem Ci wprost - chcesz szkłem dupę wytrzeć... No sory, ale jak chcesz ekonomiczne auto to kup sobie diesla, jak chcesz szybkie to nie wkładaj gazu... Albo rybka albo akwarium!


I znowu bzdura ... 4.2 300KM - diesel za nim zostaje w dymie z opon. Po gazowaniu ~13-15l gazu/100km - jakieś 28gr / km.
Stary 2.5td albo ten z A8 ponad 3 litry, zbliża się do 300KM - powiedzmy optymistycznie spalanie 11l ON / 100km - ponad 40gr / km , czyli prawie 2x więcej.
(ceny średnie z http://www.e-petrol.pl/)

Ewentualnie wrzuć sobie wyszukiwanie i pogadaj z kolesiem który jeździ RS-em z gazem. Polecam Ci również poczytanie o instalacjach w mocniejszych silnikach, np: >5 litrowe BMW - niezła gimnastyka - kiedyś wkładało się dwie instalacje, wszystkie komponenty podwójnie a włosi przesyłali specjalny program do synchronizacji wtrysków i obsługi tego potwora :) Teraz wiem, że włosi opracowali już dedykowane instalacje dla dużych V8 i V10.

Takie bzdury o ekonomicznym diesel-u miały sens przy 1-ej generacji instalacji gazowych lub w czasach gdy ON kosztował 50% PB 95.

Pozdrawiam :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 12:05:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Miałem PB z gazem o podobnej pojemnośći co teraz diesla - zgadnij czym jeździłem taniej? Ale jak widzę wiesz więcej niż my wszyscy - tylko teraz nie wiem po co zawracasz glowę na forum :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 12:15:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2007 10:46:07
Posty: 18
Lokalizacja: Katowice
patrz: topic

ps: źle zestrojona instalacja, zjechany silnik, milion innych powodów dla których taniej miałeś w drugim samochodzie. Nie ma to związku z samym gazowaniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 12:31:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Zamykam.
A właścicielowi życze bezproblemowej eksploatacji biturbo auta z LPG i noname chipem. :/

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: