GrzesB napisał(a):
Czytałes o tym na onecie?
Bodaj nawet na tym forum się to raz pojawiło. Jak nie słyszałeś i nie wiesz o co chodzi, to po co kpisz ?

GrzesB napisał(a):
VTG możesz spróbować - nie wiem czy ktokolwiek inny się podejmie... ale weź ze sobą worek pieniędzy

Znalazłem coś ciekawszego i w rozsądnej cenie...
GrzesB napisał(a):
Tia... a mrówka Z to wielki leniuch... Kolego! Dobre instalacje są droższe! a przy Twoich wydumkach 5500 to naprawdę pikuś

I znowu nie wiesz o czym piszesz, bo ceny nie spadły ze względu na mrówkę Z, tylko ze względu na większą produkcję i obrót w biznesie. Jest po prostu więcej instalacji, jest "uwolniony" rynek (można kupić komponenty do prawie dowolnie skomplikowanej instalacji od producenta bez certyfikatów) itd. Niestety efektem uboczny jest to, że instalacje montuje "każdy" i czasami można się nadziać - ale na szczęście nie jest trudno dotrzeć do starszych monterów z wieloletnim doświadczeniem. W moim przypadku warto było pooglądać ich realizacje i popytać jak sobie wcześniej radzili z doładowanymi i biturbo benzyniakami.
GrzesB napisał(a):
Powiem Ci wprost - chcesz szkłem dupę wytrzeć... No sory, ale jak chcesz ekonomiczne auto to kup sobie diesla, jak chcesz szybkie to nie wkładaj gazu... Albo rybka albo akwarium!
I znowu bzdura ... 4.2 300KM - diesel za nim zostaje w dymie z opon. Po gazowaniu ~13-15l gazu/100km - jakieś 28gr / km.
Stary 2.5td albo ten z A8 ponad 3 litry, zbliża się do 300KM - powiedzmy optymistycznie spalanie 11l ON / 100km - ponad 40gr / km , czyli prawie 2x więcej.
(ceny średnie z
http://www.e-petrol.pl/)
Ewentualnie wrzuć sobie wyszukiwanie i pogadaj z kolesiem który jeździ RS-em z gazem. Polecam Ci również poczytanie o instalacjach w mocniejszych silnikach, np: >5 litrowe BMW - niezła gimnastyka - kiedyś wkładało się dwie instalacje, wszystkie komponenty podwójnie a włosi przesyłali specjalny program do synchronizacji wtrysków i obsługi tego potwora

Teraz wiem, że włosi opracowali już dedykowane instalacje dla dużych V8 i V10.
Takie bzdury o ekonomicznym diesel-u miały sens przy 1-ej generacji instalacji gazowych lub w czasach gdy ON kosztował 50% PB 95.
Pozdrawiam
