oles napisał(a):
A propos parujacych szyb - czy na to nie ma jakiegos sposobu ?
Jak tylko zaczyna padac musze wlaczac klime-inaczej zaczynaja zaparowywac szyby.
W C4 nie mialem takich jaj.
chyba nie ma sposobu - u mnie to samo i na swiatlach takie troche obaciahcowe to jest jak masz caly samochod zaprowany. plu jest taki, ze jak wlaczysz nawiew to dziala bardzo wydajeni i momentalnie szyby odparowuja. Co do mankamentów a4 to jeszcze nie nadmienilem o chlupocie ropy dochodzacym ze zbiornika paliwa w TDI.
Baker co do Twojego pytania - tak najlpeiej piodjedź na jakieś kocie łby wyłacza radio jedź i słuchaj - nie musisz się jakos specjalnie wsłuchiwać, bo będzie słychać. Albo możesz jechać na szarpaki - za 20 zł Ci powiedż co jest do wymiany. Co do zawiechy w A4 to nei takie diabeł straszny - jest dużo dobrych zamienników, a także mozna regenerowac stare elementy zawiechy. Ludzie tu pisza, ze skutecznie. Sam nigdy tego nei probowalem, ale wymienialem jak dotad 3 wahacze i lacznik stabilizatora (w tym jeden wahacz jak sie okzalo - niepotrzebnie). Koszty nie jakies gigantyczne - wahacz najdrozszy kupisz na Allegro za jakies 200 zl a wymiana to srednio 100 zl. Jak chcesz robic cala zawieche na raz - musisz wywalic jakies 2000 zł, ale wg mnie to bez sesnsu. Wymieniaj elemnty doipiero jak padna. Aha przy odrobinie umiejetnosci wahacze mozesz sobie wymieniac sam, bo nie trzeba pozniej ustawiac geomterii

stale punkty, no chyba, ze wymieniasz wsyzstkie na raz tzn zdejmujesz wsyzstko i dopierop montujesz nowki