.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.maja.2025 14:14:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C4 1.9 TDI 1Z temperatura max 60 stopni ??POMOCY!!
PostNapisane: 01.gru.2007 17:35:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Witam
Mam problem z moim a6 nie wiem co bym robił pomijając stanie w korkach temperatura max 60 .wskażnik pokazuje dobrze sprawdzałem temperature laserowym termometrem na bloku motoru i jest takjak na wskażniku w granicach 60 stopni.Wymienić termostat ?? Gdzie dokładnie sie znajduje dodam ze mam klime .
Proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 17:49:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Aby sie upewnić że padł termostat sprawdź po kilkunastu km temperatury w bloku 01 grupie 007 , pozycja "coolant temp."
Jeśli będzie tan 60 st - masz ewidentnie termostat do wymiany.
Kolejny sposób to sprawdzenie kanału 49 na panelu klimatronika (procedurę znajdziesz w archiwum forum), na którym również możesz sprawdzić temperaturę silnika.
Inna próba: jesli po osiągnięciu tej temp max jaką masz wąż od chłodnicy jest gorący - również masz pewność że to termostat.
Znajduje się on po lewej stronie silnika (od strony wtrysków) na dole, za pompą wspomagania.
Termostat wymieniasz tylko i wyłacznie na oryginalny firmy BTT zakupiony w ASO. Koszt ok 90 st C. Nie kupujemy podróbek Verneta i Wahlera.

Tutaj procedura wymiany termostatu (m in. dla silnika 1Z):
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,4521.0.html

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 20:12:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Baskecior napisał(a):
Termostat wymieniasz tylko i wyłacznie na oryginalny firmy BTT zakupiony w ASO. Koszt ok 90 st C. Nie kupujemy podróbek Verneta i Wahlera.

Podoba mi sie podanie ceny termastatu: 90*C :D Chodziło pewnie o 90 zł, a nominalna temperatura otwarcia to 87*C
Poza tym wszystko co Basket napisał jest prawdą
:!!: strzeż się Wahlera :!!: Vernet to najlepszy z zamienników

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 20:13:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
cygaro-avant napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Termostat wymieniasz tylko i wyłacznie na oryginalny firmy BTT zakupiony w ASO. Koszt ok 90 st C. Nie kupujemy podróbek Verneta i Wahlera.

Podoba mi sie podanie ceny termastatu: 90*C :D Chodziło pewnie o 90 zł, a nominalna temperatura otwarcia to 87*C
Poza tym wszystko co Basket napisał jest prawdą
:!!: strzeż się Wahlera :!!: Vernet to najlepszy z zamienników

Teraz Ty pochrzaniłeś. Nominalna temp otwarcia to 87 st C ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2007 16:57:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
:!!: strzeż się Wahlera :!!: Vernet to najlepszy z zamienników[/quote]
NIgdy Vernet! co to za bajki - chyba odwrotnie....

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2007 17:27:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
ziak napisał(a):
NIgdy Vernet! co to za bajki - chyba odwrotnie....

Miałem w tym roku w ręku dwie sztuki Wahlera (oba z ASO) i oba NIE otwierały się poprawnie, mam obiecnie 4 Vernety (3 w autach i jeden w szufladzie) i one problemów nie stwarzają. Piszę to wyłącznie na podstawie własnych doświadczeń

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2007 17:45:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
cygaro-avant napisał(a):
ziak napisał(a):
NIgdy Vernet! co to za bajki - chyba odwrotnie....

Miałem w tym roku w ręku dwie sztuki Wahlera (oba z ASO) i oba NIE otwierały się poprawnie, mam obiecnie 4 Vernety (3 w autach i jeden w szufladzie) i one problemów nie stwarzają. Piszę to wyłącznie na podstawie własnych doświadczeń


To akurat prawda, zawsze przed zalozeniem zagotowuje i jak wymienialem u siebie w V6 to dopiero 3sztuka wzieta z polki ze sklepu okazala sie dobra. Oczywscie mowa o Wahler`u

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2007 17:49:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Znów bijecie pianę, podczas gdy wystarczy zainwestować kilkadziesiąt PLN w oryginał aby miec swiety spokój.
Wy zaś sprzeczacie się, które g.... jest gorsze ... :panna:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 09:01:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Baskecior napisał(a):
Znów bijecie pianę, podczas gdy wystarczy zainwestować kilkadziesiąt PLN w oryginał aby miec swiety spokój.

Przemciu, chcę Ci przypomnieć, że ilekroś chciałem kupić BTT do 2,5 TDI, zawsze słyszałem od sprzedawcy: "do tego silnika nie ma BTT, jest TYLKO Wahler..."

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 16:15:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
cygaro-avant napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Znów bijecie pianę, podczas gdy wystarczy zainwestować kilkadziesiąt PLN w oryginał aby miec swiety spokój.

Przemciu, chcę Ci przypomnieć, że ilekroś chciałem kupić BTT do 2,5 TDI, zawsze słyszałem od sprzedawcy: "do tego silnika nie ma BTT, jest TYLKO Wahler..."

Marcinku, chciałem Ci przypomnieć, że Wahlery raczej nie spisały się w twoim traktorku ... :|
Inna sprawa, że do twojego TDI nie produkują BTT ...
Poza tym dyskutujemy o R4 TDI, do którego BTT`ków na półkach lezy cała masa ... :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: