.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 15:20:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Schemat zlacza Digifant ABK - potrzebny.
PostNapisane: 21.lut.2005 13:31:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Potrzebowalbym schemat elektryczny (złacze) sterownika silnika do digifanta ( 039 906 024 D), mam problemy z zasilaniem tego sterownika, napiecie skacze od 2 do 12v i chce sie temu blizej przyjzec.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 14:26:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
znalazlem taki oto opis:

45 pin VW DIGIFANT 2.0 85 kW. 2E motor 10.91->
-----------------------------------------------------------------------

1. Earth connection
2. Injectors
3.
4. + 30 connection
5.
6. Coldstart injector
7. Ignition coil (2)
8. Main relay, - pulse
9. Screen cable Knock sensor
10.
11.
12. Coolant temperature sensor
13.
14. Air flow sensor, signal
15.
16. + 5 V. Air flow sensor
17. Lambda sensor signal
18.
19. No connection
20. - pulse heat lambda sensor
21. Screen lambda signal
22.
23. + 30, 12v from main relay

24. No connection
25. No connection
26.
27.
28.
29. No connection
30. - pulse idle regulator (mA)
31. Pump relay, - pulse
32. Starter connector 50
33. - pulse valve vapour canister
34. - knock sensor
35. - air flow sensor
36. + signal knock sensor
37. Intake air temp. signal
38. Ign. conn. 15
39.
40. Idle sensor signal
41. Idle + 5 V.
42. Lambda sensor signal
43. Diagnose K signal
44. Hall sensor signal
45. Hall sensor + signal

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 14:40:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Serdeczne dzieki, krutko zwiezle i na temat i jeszcze szybko. :) :peace:

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 14:45:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Krysti napisał(a):
Serdeczne dzieki, krutko zwiezle i na temat i jeszcze szybko. :) :peace:

normalka :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 15:19:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Krysti, miałem podobne objawy po podpięciu Vaga. Pokazywało wachania napięcia. U mnie falowały obroty i trudno było jeździć. Oczywiście na PB. Bo na gazie ok. Po zdjęciu klem wszystko wracało do normy na ok 1000 km. Później to samo. Innych błędów nie pokazywał. Innym razem znów pokazywał, że jest walnięty przepływomierz. I do tej pory problem nie rozwiązany. Resetuję sterownik raz na miesiąc i ok. Napisz proszę jakie u ciebie są objawy i jeśli rozwiążesz problem (co życzę oby jak najszybciej nastąpiło)co było przyczyną. Może stabilizator w sterowniku padł i dlatego te wachania a może (oby)zły styk. :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 20:45:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
japan napisał(a):
Krysti, miałem podobne objawy po podpięciu Vaga. Pokazywało wachania napięcia. U mnie falowały obroty i trudno było jeździć. Oczywiście na PB. Bo na gazie ok. Po zdjęciu klem wszystko wracało do normy na ok 1000 km. Później to samo. Innych błędów nie pokazywał. Innym razem znów pokazywał, że jest walnięty przepływomierz. I do tej pory problem nie rozwiązany. Resetuję sterownik raz na miesiąc i ok. Napisz proszę jakie u ciebie są objawy i jeśli rozwiążesz problem (co życzę oby jak najszybciej nastąpiło)co było przyczyną. Może stabilizator w sterowniku padł i dlatego te wachania a może (oby)zły styk. :peace:

A wiec sprawa ma sie nastepujaco. :/ Sprawdzalem napiecia zasilajace - ok. Napiecie po stabilizacji tez oki. po wlaczeniu zaplonu cos buczy w sterowniku - moze tak ma byc.

Mam pytanie do Ciebie czy po wlaczeniu zaplonu tez Ci buczy zawor stabilizacji wolnych obrotow ten w filtrze powietrza?

Jak sie okazuje ABK to strefa 51.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 10:45:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Wieczorem będę w domu to zobaczę i odpiszę. Nie napisałeś jakie masz u siebie objawy? :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 14:51:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
japan napisał(a):
Wieczorem będę w domu to zobaczę i odpiszę. Nie napisałeś jakie masz u siebie objawy? :peace:

Objawy nastepujace:
spalanie lepiej nie gadac,
wolne faluja
czasami szarpie przy normalnej jezdzie na polgazie,

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 15:07:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
wydaje mi sie maloprawdopodobna awaria sterownika.
szukalbym przyczyny pod maska.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 17:56:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Bilu napisał(a):
wydaje mi sie maloprawdopodobna awaria sterownika.
szukalbym przyczyny pod maska.

Tez mi sie tak wydaj, elektronika jest mniej zawodna od elektroniki. Wczoraj mierzylem napiecia zasilajace na sterowniku i wyglada ze jest OK.
Martwia mnie delikatne wachniecia woltomierza w deskce rozdzielczej.
Czy zawor od wolnych obrotow powinnien buczec przy wlaczonym zaplonie?

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 19:45:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdziłem :!: U mnie cisza, nic nie buczy, żadnych odgłosów na zaworze. Idź w tym kierunku. :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 11:19:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
japan napisał(a):
Sprawdziłem :!: U mnie cisza, nic nie buczy, żadnych odgłosów na zaworze. Idź w tym kierunku. :peace:

Musimy polaczyc sily i rozpracowac ten silnik :)

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2005 22:05:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Ja teraz czekam jak zacznie ponownie falować to podłącze Vaga, ale u mnie jest prawdopodobnie przepływomierz walnięty , choć raz pokazywało wachania napięcia podobnie jak u Ciebie. Jak będę miał jakieś wnioski to powiadomię ;-) :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 09:32:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
japan napisał(a):
Ja teraz czekam jak zacznie ponownie falować to podłącze Vaga, ale u mnie jest prawdopodobnie przepływomierz walnięty , choć raz pokazywało wachania napięcia podobnie jak u Ciebie. Jak będę miał jakieś wnioski to powiadomię ;-) :peace:

podamaila to Ci cos podrzue

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2005 09:40:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Zapodałem na Twojego priva. :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 16:21:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
japan napisał(a):
Zapodałem na Twojego priva. :peace:
Mam nowe informacje. Bylem w aso cw i skoda na przeszpiegasz i gadalem z mechanikami. Powiedzieli ze trzeba wyczyscis przepustnice. I to zrobilem ale nie za duzo pomoglo, jakby innaczej sie zachowuje na jalowym.

trzeba dalej szukac :peace:

mam czuja ze krokowy miesza musze sie za niego wziac

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 12:06:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Tylko z tego co wiem to po czyszczeniu przepustnicy trzeba wykonać adaptację vagiem. :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: