marek napisał(a):
...
wierz mi marek, ze przy pomocy odpowiednich narzedzi (taki wajny zuraw

), taka robota to zabawa

wiem co mowie, bo juz 2 razy to robiłem
P.S. zaworow nie trzeba trzymać sznurkami:) bo są wypychane przez cisnienie zapodane do cylindra przez sprezarke, poza tym sprezyny wypychaja go do gory i wystarczy ze popchniesz gorną podkladke w dol i wyjmiesz pestki. pestek nie trzeba wybijac, jesli sie zdarzy ze coś trzyma to wystarczy delikatnie puknac i po sprawie.
P.S. Czy ktos widział w silniku audikowskim pękniętą spręzynę zaworową?? w jakich okolicznościach moglo do tego dojść??
Myszon90 , ta pompe masz po lewej str. silnika (po str kierowcy) przykreconą do głowicy. Najlepiej odkrec ja od glowicy, wyjmij trzpien, zatkaj dziurke

i odpal maszyne, jesli przestanie stukać to trzpien sie wyrobił i po ptakach, szykuj 70 zl i masz nowy na nastepne 15lat.