.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:26:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mam problem mośecie pomóc?
PostNapisane: 27.mar.2005 20:46:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
Dziś rano pojechałem do Łodzi w czasie drogi wszystko Ok.Na miejscu okazało się że silnik nie daje się uruchomić nie kręci rozrusznik.Na przewody pali z dotyku Kontrolka gaśnie woltomierz wskazuje ciut przed 14 v przy dołożeniu szyby ogrzewanej ,świateł itd trochę spada jeszcze do 13 v.Samochód jedzie normalnie.Czy to możliwe żeby tak nagle w trasie skończył się akumulator?A może to jest alternator?

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 20:51:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
alternator dziala jak nalezy co widac na voltomierzu.
oczysc styki akumulatora, sprawdz poziom elektrolitu lub podmien na probe akumulator bo wg mnie to on jest sprawca zamieszania.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 21:34:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 22:18:46
Posty: 141
Lokalizacja: Warszawa
Akumulator jest pod tylną kanapą wygląda jak nówka styki też poziom płynu jest Ok.Jak poznać z którego roku jest ten akumulator.Napisane że to Audi więc może nigdy nie był wymieniany.

_________________
Audi A6 2,8 AAH.QUATTRO AVANT.
Audi TT 8n quattro.
Audi A4 b8 quattro 2.0 tfsi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 21:36:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jezeli napiecie pod obciazeniem spada az o 1 V to musisz sprawdzic akumulator albo obciazalnosc alternatora , jednak jezeli piszewsz ze miales problem z akumulatorem to moze to byc jego wina ... mogl dostac zwarcia miedzy miedzy plytami i zaczal obciazac instalacje a nie dajac pradu od siebie .... reasumujac , sprawdz alternator i aku to pierwsze na wypadek przebic lub pekniec w uzwojeniu , ewentualnie sprawnosc mostka i stabilizatora a w przypadku akumulatora sprawdz pojemnosc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2005 21:43:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Hans, ja wystarczy, że włączę dmuchawę na max i mam ładowanie podczas jazdy na poziomie 12.5 v . A alternator był wymieniany, akumulator też ma ok. roku... i tez mi prąd spier... i nie mogę dojść do tego, co jest.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2005 11:21:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
na wskazniku na desce rozdzielczej nie ma co polegać. u mnie czasem pokazuje 12-12.5v ,gdy w rzeczywistosci na aku jest napiecie 13.8-13.9.

mysle ze, dosc latwo jest zlokalizowac gdzie jest spadek napiecia. odpalic furmanke, wlaczyc jakis duzy odbiornik prądu. zmierzyc napiecie na klemach aku, jesli jest za niskie, to zmierzyć, napiecie na alternatorze bezposrednio. jesli na alt. jest wyzsze, to spadek mamy albo na przewodzie + (przelamany, albo slaby styk przy rozruszniku, gdzie łączy sie z nastepnym i leci do aku), lub jest problem z masą, tez mozna zmierzyc roznice napiecia miedzy masą alternatora a silnmikiem/karoserią i dalej do klemy minusowej aku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mam problem mośecie pomóc?
PostNapisane: 29.mar.2005 16:28:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:24:47
Posty: 27
Lokalizacja: LUBLIN
kemese napisał(a):
Dziś rano pojechałem do Łodzi w czasie drogi wszystko Ok.Na miejscu okazało się że silnik nie daje się uruchomić nie kręci rozrusznik.Na przewody pali z dotyku Kontrolka gaśnie woltomierz wskazuje ciut przed 14 v przy dołożeniu szyby ogrzewanej ,świateł itd trochę spada jeszcze do 13 v.Samochód jedzie normalnie.Czy to możliwe żeby tak nagle w trasie skończył się akumulator?A może to jest alternator?

tak mozliwe zeby akumulator sie wykonczyl podczas jazdy on podczas dlugiej trasy sie przeladowuje

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: