.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.sie.2025 06:57:21

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2005 23:48:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12016
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
castrola nie polecam, lepiej zalać tańszego Valvoline 10w60 do 2.2T

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mobil 1 0W-30
PostNapisane: 22.mar.2005 00:50:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 16:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
lucky_luc napisał(a):
Jakbys był zainteresowany to szczegółowy opis jest na stronie Mobil 1 0W-30

Ja wiem co to jest. Sam na nim kiedyś jeździłem. Pytałem tylko gdzie go dostać w Polsce, bo z tego co wiem, u nas dostępne są tylko 5w-50 i 0w-40 z linii M1.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2005 00:53:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2004 18:56:01
Posty: 22
Lokalizacja: lubelskie
ja mamn ponad 400 tys przebiegu i zalany silnik mobilem mineralnym prubowałem niejednych olei i zawsze było słychać szklanki a na tym nie. bierze go1 litr od wymiany do wymiany (10000) nadmieniam, że nie robiłem z silnikiem ani z głowicą nic i dziwi mnie czytaąc forum,, wymiana szklanek , uszczelniaczy" a przebieg 150000-200000 mają toż to jest mało i cieszył bym się gdybym ja tyle miał na swojej.

_________________
B3 18 90KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2005 00:57:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2004 18:56:01
Posty: 22
Lokalizacja: lubelskie
ja mamn ponad 400 tys przebiegu i zalany silnik mobilem mineralnym prubowałem niejednych olei i zawsze było słychać szklanki a na tym nie. bierze go1 litr od wymiany do wymiany (10000) nadmieniam, że nie robiłem z silnikiem ani z głowicą nic i dziwi mnie czytaąc forum,, wymiana szklanek , uszczelniaczy" a przebieg 150000-200000 mają toż to jest mało i cieszył bym się gdybym ja tyle miał na swojej.

_________________
B3 18 90KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2005 01:03:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2004 18:56:01
Posty: 22
Lokalizacja: lubelskie
ja mamn ponad 400 tys przebiegu i zalany silnik mobilem mineralnym prubowałem niejednych olei i zawsze było słychać szklanki a na tym nie. bierze go1 litr od wymiany do wymiany (10000) nadmieniam, że nie robiłem z silnikiem ani z głowicą nic i dziwi mnie czytaąc forum,, wymiana szklanek , uszczelniaczy" a przebieg 150000-200000 mają toż to jest mało i cieszył bym się gdybym ja tyle miał na swojej.

_________________
B3 18 90KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2005 10:27:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12016
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Widzisz, stukają Ci szklanki bo się zużyły. Prosta sprawa. Zalewanie silnika olejem mineralnym, tego typu silnika, pomaga na krótko. To nie problem wlewać coraz to gęstszy olej, pytanie czy ma to byc remedium na zuzyty silnik, czy po prostu dbanie o silnik. Zużyty silnik się naprawia a nie wlewa gęsty olej.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2005 10:57:42 
Italiano

Dołączył(a): 27.sie.2003 00:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
BART.W napisał(a):
Ja mam zalany teraz Castrol RS 10w60.Jest całkiem dobry

Jeśli Castrol nadal prezentuje taką jakość jak do tej pory, to współczuję Twojemu silnikowi. Czym prędzej go wymień na Valvo lub Motula. Szkoda tego motorku na taki szajz na jakim w tej chwili jeździsz.

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2005 17:30:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 11:42:46
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
jesli mozna zapytac to w jakiej cenie kupowaliscie Valvoline 10w60 ?? Bo jak dzwonilem w Poznaniu to podawali 40 zł/litr. A to wychodzi drozej niz castrol. Piszecie natomiast ze jest atrakcyjny cenowo. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2005 22:20:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 11:42:46
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
i jeszcze jedno Pytanie. valvoline 10w60 to polsyntetyk. Wiec jak to sie ma w porownaniu z Castrolem 10w60 (syntetyk). Na mojej kartce z ostatniej zmiany jest Castrol ale czytajac o czestych "podrobach" i jakosci w Polsce castrola obawiam sie zalewac tym samym. Prosba wiec o rade. Wlac ponownie Castrola czy zmienic na Valvoline. Mam na mysli 10W60


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: jaki olej
PostNapisane: 29.mar.2005 23:11:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 22:36:03
Posty: 308
Lokalizacja: Wrocław
ja do swojej maszynki leje MIDLANDA 5w -40 pełny syntetyk jest zajebisty wiemieniam co 10.000 km silniczek jest czysciutenki ja talez dio jedzenia po umyciu polecam jest super . Jak wiadomo olej to podstawa jak krew w organizmie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2005 00:46:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12016
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Kupuję na dniach Motul 300V LeMans 20W60, w celu wymiany oleju w silniczku na lato, ktoś chce się dołączyć? może lepsze ceny wytargujemy ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2005 10:02:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 11:42:46
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
Jaka cena?Do mojego bedzie odpowiedzni?? C4,2.8 quattro Wiekszosc opisuja zeby zalac 10w60. jezeli bedzie sie nadawal to chetnie sie podepne pod zakup. Znalazlem rowniez w dobrej cenie valvoline 10W60 ale trzeba kupic zgrzewke- czyli 12 l. Do mojego potrzebuje 6l. Cena 33zł/litr

_________________
C4, 2.8 V6 quattro, pełna wersja
- do 2010
A6, 2.5 TDI Avant, czerwony -do 2010
A6, Q 2.5 kombi, full, recaro sport -jest
A3 2.0 Q full - jest
S8 Q full - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2005 10:07:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12016
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
do 2.8 za gesty niestety

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2005 10:18:24 
Italiano

Dołączył(a): 27.sie.2003 00:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
Ja już mam :diabel:
A tak z ciekawości Leo, na jakim jeździłeś w zimę :?:

A czy do 2.8 za gęsty...hmm, nie wydaje mi się. Czemu miałby być za gęsty do 2.8 :?:
Ja mam 3.0 i napewno nie jest za gęsty, a może nie zajażyłem co miałeś na myśli.

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2005 13:15:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12016
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
może i nie za gęsty... 20w60 chyba nie ma sensu, żeby lać taki olej... Ani tam przeciążenia, ani benzyny w oleju za dużo sie nie dostaje...

Przez część lata i zimę jeździłem na 15w60 Motul LeMans 300V.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 11:02:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 20:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Boss napisał(a):
i jeszcze jedno Pytanie. valvoline 10w60 to polsyntetyk. Wiec jak to sie ma w porownaniu z Castrolem 10w60 (syntetyk). Na mojej kartce z ostatniej zmiany jest Castrol ale czytajac o czestych "podrobach" i jakosci w Polsce castrola obawiam sie zalewac tym samym. Prosba wiec o rade. Wlac ponownie Castrola czy zmienic na Valvoline. Mam na mysli 10W60


no wlasnie... mam dylemat na co zmienic polsyntetyczny valvo 10w60
zawsze lałem Mobila 5w50

Leo jak tam Motul?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 11:20:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12016
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Motul jest drogi, 145 zł. za 2 litry, ale i tak na nim jeżdżę, po przejściu z Castrola RS różnica kolosalna (spadek temperatury oleju przy butowaniu, dużo wyższe ciśnienie oleju na gorącym silniku, nie wspominając o zimnym, itede itepe).
Czy Twoja eSka jeździła na Valvoline ? Jeżeli tak, to niech dalej na nim jeździ, nic się nie stanie. 5w50 jest za rzadki. Jeżeli chcesz zmienić to na Motul 15w50 Competition. Bardzo dobry olej równiez.
Na razie czekam, może ktoś jeszcze bedzie chciał motula, to sie jakieś większe zamówienie złoży... może jakieś rabaty będa.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 19:20:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 11:42:46
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
Co sadzicie o zalaniu mojego silnika: Mobil'em 5w50. Zbliza sie weekend wiec musze cos wybrac.

_________________
C4, 2.8 V6 quattro, pełna wersja
- do 2010
A6, 2.5 TDI Avant, czerwony -do 2010
A6, Q 2.5 kombi, full, recaro sport -jest
A3 2.0 Q full - jest
S8 Q full - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2005 18:39:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 11:42:46
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
No i musialem sam zdecydowac :). Zalalem go AGIP'em 5w50. Calosc kosztowala mnie 200 zł. 6litrow oleju i filtr. Zobaczymy jak bedzie smigac. Napisze jak sie sprawuje. Pozdrawiam

_________________
C4, 2.8 V6 quattro, pełna wersja
- do 2010
A6, 2.5 TDI Avant, czerwony -do 2010
A6, Q 2.5 kombi, full, recaro sport -jest
A3 2.0 Q full - jest
S8 Q full - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: