.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 06:45:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zmieniał ktoś łożysko(metalowo-gumowe) w Q z tyłu w wahaczu?
PostNapisane: 04.kwi.2005 10:41:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
Łożysko to siedzi w Quattro w wahaczy tylnim w podporze, która znajduję się przy mocowaniu do lewarka, czyli bardziej w strone przodu auta. Chciałem wymienić to łożysko (tuleje gumowo-metalową), lecz nie mogę odkręcić tej śruby, która trzyma to łożysko. Podpora jest przykrecona na dwie śruby, które po obluzowaniu odkręciłem palcami, a łożysko jest przykrecone śrubą na klucz 22 i za cholere nie chce się odkręcić. Teraz pomyślałem, że może tam jest lewy gwint.... hmmm pomocy, wszelkie rady mile widziane. Jak to odkręcić? Pozdrawiam

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2005 14:27:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
WD-40 w duzych ilosciach nie pomaga. Może jakiegoś lepszego odrdzewiacza trzeba użyć, mALiBoR mi podpowiada żebym użył jakiegoś penetratora. Przyssam się dzisiaj do tego z jakimś lepszym kluczem nasadowym bo wcześniej probowałem oczkowym i się gioł :):

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2005 16:36:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
to jest zaj....cie mocno dokręcone. Jjedna osoba musi stanąć na wahacz albo musisz go złąpać w jakieś dobre imadło i do tego klucz z naprawdę dużym ramieniem. Masz oryginalne tulejki?? ja kiedyś wpasowałem od belki od ośki ale musiałem tuleję z blachy dorobić bo te od belki są minimalnie mniejsze. Mimo wszystko opłąciło się bo cena zdecydowanie mniejsza.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2005 20:26:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sie.2003 15:05:47
Posty: 126
Lokalizacja: Jastrzebie pd-polska ;)
Jezeli chodzi o 857 599 431 to 120 pln w IC bez znizek wiec nie az taka duza tragedia , ale fakt mocno dokrecona gwint normalny i radze tak samo mocno zakrecic :) dlugie ramie czyni cuda oklepaj ja mlotkiem tak tylko zeby nie zniszczyc gwintu zawsze pomaga jeden dwa mocne strzaly takim plaskim punktakiem(nie pamietam jak to sie fachowo nazywa)

_________________
a4avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 08:39:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
rurke w dlon , mocny klucz i jedziemy :D skubana do konca bedzie ciezko szla!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 09:18:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
dokładnie tak było :D udało mi się ją wykręcić wczoraj. Do końca broniła się, aby jej nie wykręcić hehe. Narobiłem sobie tylko roboty, bo okazało się, że w tej podporze siedzą dwie tulejki, a ja kupiłem jedną :): eeeeh muszę zakupić jeszcze jedną i to znowu rozkręcać. Najgorsze jest to, ze to nie było nigdy chyba wymieniane (poznałem po niebieskim kleju fabrycznym na śrubie) i te tulejki sie rozczepiły. Środek tulejki wogóle odczepił się od tej zewnętrznej tulei, która znowusz siedzi w podporze. Wygląda to na jedną całość, ale jak się temu bliżej przyjzeć to jest tak sprasowane z podporą poprostu :/ Narazie to jest pomysł, żeby wsadzić to w imadło i kombinować jakoś żeby to wybić.

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 09:38:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
stare rozwalasz, wyciagasz gumowe czesci, a pierscionki wybijasz powolutku. gniazdko przed zalozeniem nowych papierkiem sciernym i bedzie lux :)

P.S. kolega w s4 ostatnio wymienial i kupil oryginaly w aso, cena byla z tego co pamietam taka sama jak w sklepie, takze....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 09:44:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
tą jedną co kupiłem to oryginał.... 65 zeta dałem w serwisie za to. Szkoda tylko ze kolo nie zobaczył w ETKU, że sa dwie. Ja sam też nie dopatrzyłem się tego, a jest jak wół - sztuk dwie :D

Dzięki za pomoc, zrobie tak jak mówisz. Starych nie musze rozwalać bo się same rozwaliły hehe. Siedzą tam tylko bo muszą. Pozdrawiam.

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 13:40:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
widać staniały te tulejki bo jakchciałem keidyś kupić w ASO to sztuka kosztowała koło 150zł a te do belki w podróbie koło 20zł więc się opłacało rzeźbić tym bardziej że róznią sie w zasadzie tylko średnicą zewnętrzną - od belki są ciut mniejsze, a jak zostanie ten pierścień po startej w obejmie to już jest niewiele roboty ;-)

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 07:38:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
panowie a ile tam jest w sumie tulej lub tez innych łączników
wymiennych mocujących wahacz do nadwozia?

ja naliczyłem cztery na wahacz... dobrze?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 09:21:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
idealnie :D ja się też tylu doliczyłem, szkoda, że dopiero wtedy gdy to rozkreciłem w celu wymiany :): Musiałem dokupić drugą tuleje i podzwoniłem po hurtowniach. Okazało się, że w ASO jest najtaniej :): ASO - 65 zeta, Inter Team - 73, Elit - 75. Dzisiaj podejście numer dwa, jak wybije zewnętrzne pierścienie tych tulej, które zapiekły się w podporze wahacza to będę w połowie drogi do sukcesu.... pozostanie tylko wciśnięcie tych nowych :)

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 20:25:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
pazdzioch napisał(a):
idealnie :D ja się też tylu doliczyłem, szkoda, że dopiero wtedy gdy to rozkreciłem w celu wymiany :): Musiałem dokupić drugą tuleje i podzwoniłem po hurtowniach. Okazało się, że w ASO jest najtaniej :): ASO - 65 zeta, Inter Team - 73, Elit - 75. Dzisiaj podejście numer dwa, jak wybije zewnętrzne pierścienie tych tulej, które zapiekły się w podporze wahacza to będę w połowie drogi do sukcesu.... pozostanie tylko wciśnięcie tych nowych :)


nie wiem co jest z tymi cenami ja ze sporymi znizkami w focie i w IC
miałem ceny od 80 do 120 za sztuke...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: