.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 12:09:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 19:02:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2007 19:46:21
Posty: 47
Lokalizacja: marbella
Dalszy ciag zmagan:

logi robine na 5 biegu przy pelnym bucie

dynamiczne

004

Obrazek

013 i 023

Obrazek

statyczne

023

Obrazek

Na 6 biegu przy pelnym gazie przesie jak .. i do tego slychac stukanie gluch gleboki odglos :?:

mialem wymieniany oslone przegubu, czy polos moze byc za to odpowiedzialna :?:

oczywiscie mowa o drganiach i dziwnych odglosach na wysokich biegach

dzieki za pomoc

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 19:08:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
brakuje jeszcze logów dynamicznych : 003, 008, 010, 011.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Ostatnio edytowano 23.paź.2008 19:10:17 przez Gustav, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 19:09:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
s gdzie dynamiczne 003 i 011 ??


i tych wyzej co kolega napisal :peace:

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 20:43:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
gustav200 napisał(a):

sądze po innym [statycznym ] ciśnieniu samej T gdzie powinno wynosić około 1020 mbar a nie prawie 1200 mbar



nie badz taki tajemniczy .... ;) [jaki statyczny ?]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 20:46:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
śmiesznie to nazwałem , chodziło mi o cisnienie które T generuje na wolnych obrotach

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:10:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
gustav200 napisał(a):
śmiesznie to nazwałem , chodziło mi o cisnienie które T generuje na wolnych obrotach


pokaz palce ktory log bo jakos mam problemy ze znalezieniem ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:17:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Obrazek

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:20:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ehhh ... przeciez to jest BS :!: :!: :!: ... sztanga lata gora-dół, żaluzje lataja ... to jakie ma byc cisnienie ... :?:


wszsytko jest tak jak powinno byc ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:23:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
dlaczego zakres pracy zaczyna się od 972mbar a kończy na 1176mbar :?:

edit :

i znowu dałem plamę :banghead: , jest to normalny zakres pracy sztangi w motorze AVF ajś :( coś dzisiaj mam słaby dzien

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:28:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
gustav200 napisał(a):
dlaczego zakres pracy zaczyna się od 972mbar a kończy na 1176mbar :?:


przeciez to jest ACTUAL ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:29:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
juz wszystko wiem , przepraszam za zamieszanie ;)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:33:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
a ja mam pytanie czemu to przy takich obrotach silnika ??

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:35:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
zwięszkenie obrotów = zwiększenie ciśnienia T , lepsze zobrazowanie zakresu działania kierownic VNT

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:36:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
gustav200 napisał(a):
zwięszkenie obrotów = zwiększenie ciśnienia T , lepsze zobrazowanie zakresu działania kierownic VNT


czyli w pd ecu podaje sam wieksze obroty ??

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:37:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
alukard napisał(a):
gustav200 napisał(a):
zwięszkenie obrotów = zwiększenie ciśnienia T , lepsze zobrazowanie zakresu działania kierownic VNT


czyli w pd ecu podaje sam wieksze obroty ??

tak

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 21:38:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
gustav200 napisał(a):
alukard napisał(a):
gustav200 napisał(a):
zwięszkenie obrotów = zwiększenie ciśnienia T , lepsze zobrazowanie zakresu działania kierownic VNT


czyli w pd ecu podaje sam wieksze obroty ??

tak


ok wszystko wiem bo w moim afn jest 870obr/min i dziwilo mnie dlaczemu :diabel:

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 22:48:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
gustav200 napisał(a):
juz wszystko wiem , przepraszam za zamieszanie ;)


Nie ma żadnego zamieszania - poprostu pomyliłeś tabelki, a statyczny log 011 jak najbardziej został przedstawiony :
rob_K napisał(a):
011

Obrazek


Powtórzę przy tym, że w mojej ocenie ten log jest bardzo przydatny i w tym konkretnym przypadku widać (IMHO) prawidłowy stan ciśnienia ale wyrażnie zaznacza się wahanie obrotów biegu jałowego (nawet do 5%).

Pytanie do Rob'a:

Czy gdyby:
- zaciągnać na maxa hamulec ręczny
- włączyć 1-szy bieg i minimalne popuścić sprzęgło bez dodawania gazu
to silnik drzy w dalszym ciągu a obroty nadal falują ???

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2008 10:46:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2007 19:46:21
Posty: 47
Lokalizacja: marbella
dokladnie tak samo:

w trakcie logowalem

1 silnik ma jakies 60 C badzo powoli wyciskalem sprzeglo

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6314944e87698ab4.html

2 to 85 ta sama procedura + staralem sie utrzymac te same obroty sprzeglo lekko lapalo

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd707557913cae9f.html

Czy cos Ci to mowi Piotr :?:

Wielkie dzieki za zainteresowanie moim przypadkiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2008 10:58:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
widac ze lepiej sie te obroty utrzymuja
przynajmniej takie moje odczucie

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2008 14:14:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2007 19:46:21
Posty: 47
Lokalizacja: marbella
chyba zaczne od wymiany poloci, biorac na wzglaad ze nie tak dawno mialem wymieniane oslony na nich zewnetrzne.

Mam rowniez te same problemy co w topicu ponizej

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=63782&highlight=p%F3%B3o%B6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: