.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 06:47:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bierze olej
PostNapisane: 05.kwi.2005 08:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 09:54:58
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
witam mam problem z olejem ostatnio spostrzegłem że mi go ubywa na miarce jakieś 300 ml na 1000 km nie wiem co może być tego przyczyną .Silnik 2.6 ABC .Może ktoś wie co się może dziać .Woda czysta żadnych wycieków i spadku mocy.Olej Velveline 10w40 .Pomocy wszystkie podpowiedzi są dla mnie cenne :(

_________________
B4 V6 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 08:16:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sprawdź czy masz odmy drożne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 19:01:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.kwi.2005 23:33:16
Posty: 10
Lokalizacja: Błonie->Warszawa
bardzo częstą przyczyną są>> USZCZELNIACZE ZAWORÓW<< - nie dowiesz się jak ich nie wymienisz. Też płakałem zadając sobie pytanie gdzie jest olej. Wymiana pomogła a to są śmieszne pieniądze i warto jak najszybciej je wymienić bo za olej więcej zapłacisz niż wymianę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 19:07:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Kurna ludzie zacznijcie CZYTAĆ forum. Odrobinke niżej jest praktycznie IDENTYCZNY wątek :/

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 19:12:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sty.2005 14:10:02
Posty: 128
Lokalizacja: Leszno -wielkopolska
Oczywiście, odmy muszą być drożne ale muszą też mieć w sobie tłumienie, bo inaczej ciśnienie ze skrzyni korbowej może "pociągnąć" ze sobą znaczną ilość oleju. Sprawdź wygląd świec zapłonowych, czy nie mają śladu nagaru olejowego i czy wszystkie wyglądają podobnie (kolor, ilość nalotu). Wycieki z silnika już pewnie sprawdziłeś. Jeśli olej nie ucieka na zewnątrz, to nie ma zbyt wiele możliwości uciekania do wewnątrz. Odma, pierścienie tłokowe lub uszczelniacze zaworów.
Przy zużyciu pierścieni ciśnienia w cylindrach będą mniejsze (zwykle), odmy trzeba zaobserwować czy nie są "oklejone" olejem, a uszczelniacze niestety będą trudniejsze w diagnozowaniu. Jednak przed podjęciem decyzji o jakichkolwiek naprawach przetestuj jeszcze dokładniej silnik, czy zużycie zmienia się pod wpływem obciążenia, temperatury lub innych warunków. ;-)

_________________
Audi 100 '87 2.23(KZ) +LPG -Jeszcze sporo pracy do pełni szczęścia
Audi 100 '88 1.8(DS) +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 20:26:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zgadza sie, tym bardziej ze w V6 jest troche roboty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 22:50:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Kurde mam popdobny problem i tez mi mowiono ze to te uszczelki gdyz z wiekiem twardnieja i nie maja juz takich wlasciwosci. Nie orientujecie sie ile by kosztowala ich wymiana w b4 2.0e ?

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2005 07:59:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Danio napisał(a):
Kurde mam popdobny problem i tez mi mowiono ze to te uszczelki gdyz z wiekiem twardnieja i nie maja juz takich wlasciwosci. Nie orientujecie sie ile by kosztowala ich wymiana w b4 2.0e ?


jeden uszczelniacz goetza kosztuje 2-2,5 zl :D a wymiana pewnie ze 100-150zl jesli mechanik ma odpowiednie przyrządy! bo niektorzy potrafią nawet glowice zdjąć :D a to nie jest konieczne!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2005 18:37:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Ale wymiana uszczelniaczy nie zawsze moze byc skuteczna na dluzej. Jak wymieniaja od gory, nie maja mozliwosci sprawdzenia czy nie ma luzu na prowadnicy zaworowej. A jak tam jest luz to nic Ci nie da zmiana gumek. Ja tak wlasnie zmienilem i dupa. Sprezanie mial 11-11,5 i bral olej jak szalony. Teraz przymierzam sie do naprawy a nie kitowania samego siebie. Pelny remont glowicy, jak konieczne bedzie tulejowanie to tez sie zrobi. Ostatnio mam juz na 3 garach 9,5 a na jednym nawet 7. I sam sie dziwie ze idze. Ale szkoda mi wału i nie ma co przeginac. Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: