.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 23:27:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: tłumik drgań... a w zasadzie jego brak :)
PostNapisane: 18.kwi.2005 12:29:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
czy można pozbyć się (na krótko) tłumika drgań układu kierowniczego
bez uszczerbku na bezpieczeństwo jazdy?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: tłumik drgań... a w zasadzie jego brak :)
PostNapisane: 18.kwi.2005 17:55:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
maciu napisał(a):
czy można pozbyć się (na krótko) tłumika drgań układu kierowniczego
bez uszczerbku na bezpieczeństwo jazdy?
Nie wiem czy o tym samym myśle , ale jeżeli chodzi o taki teleskop idący nad maglownica to lepiej go nie wyciagaj, bez problemu mozna cos dobrać. ja w V8 miałem z mercedesa .Jeżeli to wyjmiesz po wjechaniu np w dziure może nawet kierownice z rak wyrwać.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2005 18:43:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a widzisz to jest argument... ale czy na pewno?
w wielu modelach go w ogóle nie było a źle się nie jeździło...
a potrzebuje jezdzić bez tego na prawde krótko...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2005 18:53:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
maciu napisał(a):
a widzisz to jest argument... ale czy na pewno?
w wielu modelach go w ogóle nie było a źle się nie jeździło...
a potrzebuje jezdzić bez tego na prawde krótko...
Swoje spostrzezenie opieram na przykładzie V8 tam to przerabiałem ,i tam jak padł ten amortyzator to były nieraz takie niepokojace skoki w bok i delikatne wibracje przy hamowaniu, jezeli fabryka przewidziała nie poprawiaj w sumie to uład kierowniczy. Tak nawiasem to mam patrola i tam jazda nawet z wybitą gumka amortyzatora skrętu jest dosłaownie nie mozliwa ,przy pewnej prętkości wpada w wibracje na koleinach aż cięzko utrzymać kierownice.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2005 19:32:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ok chwytam.... po prostu nie jestem pewien czy to to jest na 100% do
wymiany a ze kosztuje 120 a nikt ode mnie tego póxniej nie weźmie
to chciałem zdjąć załozyć i ewentualnie po tym zamówić nowyt i pojeździć
dzień dwa bez... ale po prostu założę z powrotem....

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2005 15:38:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Hmm, o ile wiem, cygara ze wspomaganiem nie miały takiego amortyzatora drgań (a te bez wspomagania miały...). Czy myślicie, że warto się zastanowić nad jego montażem?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2005 16:58:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
rodzynek napisał(a):
Hmm, o ile wiem, cygara ze wspomaganiem nie miały takiego amortyzatora drgań (a te bez wspomagania miały...). Czy myślicie, że warto się zastanowić nad jego montażem?
Nie poprawiaj fabryki ;-) ktoś kiedys to obliczył tak ze samo wspomaganie tłumi drgania wiec nie zawracaj sobie tym głowy, w V8 i S-kach jest to dołozone dodatkowo równolegle do maglownicy bo tłoczysko w maglownicy nie wystarczajaco tłumiło drgania z szerszych kół.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2005 21:32:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mały v8 napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Hmm, o ile wiem, cygara ze wspomaganiem nie miały takiego amortyzatora drgań (a te bez wspomagania miały...). Czy myślicie, że warto się zastanowić nad jego montażem?
Nie poprawiaj fabryki ;-) ktoś kiedys to obliczył tak ze samo wspomaganie tłumi drgania wiec nie zawracaj sobie tym głowy, w V8 i S-kach jest to dołozone dodatkowo równolegle do maglownicy bo tłoczysko w maglownicy nie wystarczajaco tłumiło drgania z szerszych kół.


bardziej chyba uderzenia bo drgań to amorek gazowy nie wytłumi jak
jest mała amlpituda na to ma wpływ ramię do którego podczepione
są drążki kierownicze... tak?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: