.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2025 22:10:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy z wszych niuniek wydobywa sie jeszcze para z rury...?
PostNapisane: 21.kwi.2005 19:18:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Czy z waszych niuniek wydobywa się jeszcze para z rury wydechowej? czy może mi puszcza uszczelka pod głowicą bo ubywa mi płynu chłodzącego(jak odkręcę na rozgrzanym korek to płyn pojawia się tylko na samym dnie). Poziomu oleju jeszcze nie sprawdziłem. Wycieku raczej nie ma. Gaz mam ale roczny.

Druga niepokojąca rzecz to, to ze niunia jak stoję w korku zachowuje się jak by miała parkinsona(na lpg i Benz)-co to może być??

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2005 20:55:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Jesli nie widac wycieków to prawdopodobne jest że to uszczelka pod głowica i płyn dostaje sie do cylindrów, imieszanka jest wtedy nieodpowiednia i tak może byc.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2005 21:43:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a wiesz ze jak masz plyn tylko na dnie w zbiorniczku to mozesz przegrzac silnk ? ... tam na zbiorniczku maz znaki MIN i MAX , trzymaj sie tego jak chcesz pojezdzic jeszcze troche z tym silnikiem a wodfy ubywa CI przy trojnikach na wezach wodnych doprowadzajacych wode do parownika LPG , srednio raz na pol roku nelzy je dokrecic bo trojniki sa z plastiku i sie wypaczaja , najlepiej wymienic je na metalowe , podobno od Zuka pasuja bo tam takie wystepuja oryginalnie :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2005 22:05:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Wiem, wiem temp jedynie raz mi skoczyła w korku do momentu jak się włącza wentylator i zaraz spadła do 90 stopni.
Nie pozostaje mi nic innego jak pojechać do mechanika żeby wszystko posprawdzał bo martwi mnie ten dymek który pojawia się od czasu do czasu nad spojlerkiem :zly:

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2005 01:09:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Mam to samo u siebie z ta para z wydechu i ubywaniem plynu a zaczelo sie po zalozeniue gazu. Uszczelka pod glowica raczej u mnie Ok poziom oleju nie podnosi sie a wrecz przeciwnie :diabel: wiec plyn raczej sie tam nie dostaje. Posprawdzaj wszystkie laczenia tak jak radzi hans bo u mnie wlasnie tam uciekal+ na zbiorniczku wyrownawczym co do tej pary to u mnie tylko na gazie zdarza sie to czasami. Na temat ubywania plynu poczytaj tu:

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=15997



Audi 80 B3 2.0E+gaz 115KM 91r
Audi 80 Coupe 136KM gaz w drodze 90r
Audi 80 B4 Cabrio marzenie :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2005 07:30:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Bez obaw o uszczelke. Temperatury jeszcze są takie sobie, a poza tym przy jeździe na gazie mamy więcej pary wodnej w spalinach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2005 07:34:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
właśnie byłem u mechanika i powiedział ze płyn wcale nie m usi dostać się do oleju! Mechanik pomiezy mi silnik i bede wiedział czy głowica do roboty czy nie :zly: Niunia na wolnych mi podskakuje co wskazuje ze nie pali na wszystkie cylindry i to tez niby jest spowodowane uszkodzona uszczelką-zobaczymy co mechanik powie.

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2005 10:17:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2004 23:42:37
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Dla mnie to jest uszczelka. Miałem to samo, tylko w innym aucie. Płyn idzie w cylinder, para z rury leci jak cholera, płynu ubywa, silnik się grzeje, a do oleju nic nie musi iść, bo uszczelke poszła między kanałem wodnym a cylindrem. Kanał olejowy był cały. No i oczywiście, że silnik nierówno chodzi bo nie pali na jeden cylinder. Ale pewnie moiże być od cholery innych przyczyn :P ale ja bym jednak myślał o uszczelce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2005 14:56:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2004 20:00:10
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
U mnie jest podobna sytuacja.Mam wyciek z uszczelki pod głowicą oleju na zewnątrz.
Płynu też mi ubywa co 1000 km,ale nie ma go w oleju.Silnik chodzi idealnie.
W poniedziałek oddaje auto do wymiany uszczelki pod głowicą.

_________________
Obrazek
2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2005 15:20:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Ja też oddaje w poniedziałek do naprawy. Mam tylko nadzieje że zrobią to prządnie.
Umnie przybył kolejny objaw a mianowicie płyn chłodzący wyciska mi przez korek i kazdą możliwą szpare :zly: mam nadzieje że silnik wyczyma do poniedziałku bo musze na uczelnie w sobote jechać.
darekk a ile płacisz za wymiane i planowanie głowicy??

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Cena.
PostNapisane: 22.kwi.2005 16:01:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2004 20:00:10
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
Witaj ! Mechanika , który to będzie robił polecił mi kolega.Pracuje on w serwisie,a w domu dorabia sobie.Ceny są b. atrakcyjne.Za wymianę uszczelek 180 pln + 20 za wymianę uszczelniaczy zaworów.Za wszystkie uszczelki, uszczelniacze,oring zapłaciłem w hurtowni 190 pln(orginalne ,producentów, którzy robią te rzeczy dla Audi - Victor Reinz i Elring,oczywiście bez loga OOOO).W sumie daje to 400 pln ,a w warsztacie za samą wymianę powiedzieli mi 350 pln.Facet jest znany z tego,że robi to profesjonalnie i nie trzeba po nim poprawiać.

_________________
Obrazek
2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: