.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 13:59:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 2.0 Abk Digifant] Nie działa silnik Audi
PostNapisane: 26.lip.2005 18:29:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 18:00:04
Posty: 4
Witam wszystkich. Mam poważny problem z silnikiem mechanicy już sami nie wiedzą co może być więc tak zapala ale bardzo ciężko nie wchodzi wogóle na obroty ma ich około 200 na minute tak wolono ale pracuje jak sie doda gazu to tylko wyje głosniej ale bez efektu przyspieszania. tak jakby zapłon ale jak? co sprawdzone!! katalizator i drożność tłumików spręzanie zapłon znaki paska rozrządu zapłon kopułka palec rożdzielacza lambda przepustnica przepływka itp pompka paliwa filtr dodam że audik jest zagazowany i jest to samo tylko jeszcze strzela i rozwala wszystko co może. przypuszczenia jakie mogą być a będą realizowane jutro rano oberwanie klina na głowicy na kole od paska i wszyskich innych sprawdzenie bo to musi być cos z zapłonem albo kontem wyprzedzenia lub opóźnienia ok cvzekam na sugestie bardzo dobrych mechaników. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 19:00:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
....no to sam sobie odpowiedziales na pytanie :peace: ja bym obstawial jeszcze "lewe" powietrze. Powodzenia!

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 19:04:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 18:00:04
Posty: 4
No to zobaczymy czy to jest możliwe a pszypuszczenia to co innego powietrze nie bo były testy już nawet bez rury i przepływki
A to są cuda jak coś takiego mogło sie stać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 19:35:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 20:14:43
Posty: 131
Lokalizacja: Tarnobrzeg
A na jaki kąt ustawialiście zapłon? W tym silniczku jest 6 stopni +/- 1 przy 2250 obrotach i przy wyciągniętej wtyczce z niebieskiego czujnika temperatury. Proponuję przed ustawianiem odpiąć akumulator na 5 minut w celu skasowania ewentualnych błędów.
Po ustawieniu zapłonu trzeba założyć tę wtyczkę i przynajmniej trzy razy przygazować przekraczając 3000 obr/min bo inaczej po wyłączeniu silnika prejdzie on w tryb awaryjny i nie będzie wogóle zwracał uwagi na ten czujnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 19:38:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 20:14:43
Posty: 131
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Jeszcze sprawdziłbym poprawność założenia przewodów wysokiego napięcia na kopułce. A przekręcając aparatem zapłonowym nie zmieniają się obroty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 19:45:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 20:14:43
Posty: 131
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Zdejmując osłonę górną paska rozrządu widać znak na jaki powinno być ustawione koło zębate podczas regulacji. W tym czasie drugi znak na wale powinien zgrać się ze znakiem na dolnej osłonie ewentualnie znak na kole zamachowym powinien być widoczny w okienku obudowy skrzyni biegów, a palec w aparacie zapłonowym powinien być skierowany w stronę pierwszego cylindra od skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 20:03:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 20:14:43
Posty: 131
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kiedy się to stało? Po jakiejś naprawie? Może po wymianie rozrządu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 07:57:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 18:00:04
Posty: 4
to jest postępowe moj mechanik jak nie wiedzial co jest zle to przestawil mu zaplon i chodzil dobrze ale byl troche zaslaby i pojechalem do domu potem na drugi dzien nie odpalil juz a naprawiana byla klapa przeplywki po strzalach to moglo by spowodowac zerwanie klina dlatego zaplon nie reaguje. dzisiaj zobaczymy co mu dolega dam znac na forum
ps to audi zaczelo sie psuc od momentu jak jest ogloszenie o sprzedaz na allegro
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=57551122


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 20:08:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 20:14:43
Posty: 131
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Czekamy na odpowiedź. A jak się kiełbasi to może autko nie chce być sprzedawane? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2005 06:27:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 18:00:04
Posty: 4
i nic mechanicy maja terminy a mojego narazie nie chca ruszac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 22:48:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Witam.
Mam podobny problem też z ABK plus mały bonus w postaci zaniku ciśnienia oleju. Stało mi się to podczas jazdy. Zobiłem jakieś 120 km, zatrzymałem się i zgasiłem silnik. Po chwili odpalam a tu brak ciśnienia oleju ( tu przypuszczam że przyciął się zaworek w pompie oleju). Zgasiłem go. Ponowne odpalenie - jakies 850 obr i zero reakcji na wciskanie gazu. Zgasiłem i znowu probuje odpalić a on złapał jakieś 400 obr i znou nie reaguje na gaz. Poźniej zdechł i już nie chciał zapalić. Wymieniłem cewke bo była trefna, ale dalej są problemy z odpaleniem. Z braku pomysłu zapaliłem go z zaciągu. Złapał jakieś 800-900 obr i dalej nic, zero reakcji na dodawanie gazu. Praca jego też nie była równa.
Może ktoś miał podobny problem i poradził sobie z tym ??
Bardzo prosze o pomoc. :(

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: