.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 15:51:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 15.cze.2014 21:26:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
eSej napisał(a):
Po pierwsze patrz na górę,ważne jest to czy olej nadaje się do silnika z turbodoładowaniem czy nie.Po drugie pokaż mi fotki z wymiany oleju bo coś nie wierze w to że nie robi się czarny,hah to co olej się nie przepala ? :) Różnica jest taka że ty jeździsz do mechanika bo nie masz pojęcia o czymś ? czy sam boisz się robić ? a ja robię sam przy swoim aucie ;)


Jak olej jest dobry to nie robi się czarny, tylko nadal pozostaje w kolorze złotym (chyba, że diesel, ale tam to po paru km olej jest czarny), na żadne etykiety nie patrze, czy nadaje się do turbo czy nie, bo zwyczajnie nie ma to różnicy. Jezdze do mechanika bo nie mam czasu sam się babrać w smarach, a to, że robisz SAM przy swoim aucie to mam Ci medal za to dać czy co?

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 15.cze.2014 21:35:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2014 13:09:04
Posty: 81
2rafal7 napisał(a):
eSej napisał(a):
Po pierwsze patrz na górę,ważne jest to czy olej nadaje się do silnika z turbodoładowaniem czy nie.Po drugie pokaż mi fotki z wymiany oleju bo coś nie wierze w to że nie robi się czarny,hah to co olej się nie przepala ? :) Różnica jest taka że ty jeździsz do mechanika bo nie masz pojęcia o czymś ? czy sam boisz się robić ? a ja robię sam przy swoim aucie ;)


Jak olej jest dobry to nie robi się czarny, tylko nadal pozostaje w kolorze złotym (chyba, że diesel, ale tam to po paru km olej jest czarny), na żadne etykiety nie patrze, czy nadaje się do turbo czy nie, bo zwyczajnie nie ma to różnicy. Jezdze do mechanika bo nie mam czasu sam się babrać w smarach, a to, że robisz SAM przy swoim aucie to mam Ci medal za to dać czy co?

Olej po 10 tyś km nie robi się czarny ? poproszę zdjęcia z wymiany jak można wtedy przyznam ci rację,właśnie na etykiety nie patrzysz a potem żałujesz jak kolega teraz,turbina zużywać się może albo szybciej albo paść jak u kolegi.Nie ma po co dalej drążyć tematu wymienisz olej zrobisz fotki przyznam ci racje,jak na razie stwierdzam że trzeba się poduczyć :).PS. do tego ostatniego zdania to dowciapny jesteś ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 15.cze.2014 21:45:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
eSej napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
eSej napisał(a):
Po pierwsze patrz na górę,ważne jest to czy olej nadaje się do silnika z turbodoładowaniem czy nie.Po drugie pokaż mi fotki z wymiany oleju bo coś nie wierze w to że nie robi się czarny,hah to co olej się nie przepala ? :) Różnica jest taka że ty jeździsz do mechanika bo nie masz pojęcia o czymś ? czy sam boisz się robić ? a ja robię sam przy swoim aucie ;)


Jak olej jest dobry to nie robi się czarny, tylko nadal pozostaje w kolorze złotym (chyba, że diesel, ale tam to po paru km olej jest czarny), na żadne etykiety nie patrze, czy nadaje się do turbo czy nie, bo zwyczajnie nie ma to różnicy. Jezdze do mechanika bo nie mam czasu sam się babrać w smarach, a to, że robisz SAM przy swoim aucie to mam Ci medal za to dać czy co?

Olej po 10 tyś km nie robi się czarny ? poproszę zdjęcia z wymiany jak można wtedy przyznam ci rację,właśnie na etykiety nie patrzysz a potem żałujesz jak kolega teraz,turbina zużywać się może albo szybciej albo paść jak u kolegi.Nie ma po co dalej drążyć tematu wymienisz olej zrobisz fotki przyznam ci racje,jak na razie stwierdzam że trzeba się poduczyć :).PS. do tego ostatniego zdania to dowciapny jesteś ;)


Dobrze, że przyznałeś racje, że musisz się jeszcze trochę poduczyć : :D

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 15.cze.2014 22:04:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Dajcie spokój, gość wie co mówi, przecież robi (huk wie co) na warsztacie.
w przerywającym 2.7tdi sprawdził by cewki i przewody zapłonowe
w kopcącym 2.7bit benzyna wlałby olej z napisem diesel i pomimo, że ktoś wymienił olej dzień wcześniej, to wymienił go zbyt późno..
ja nigdy na warsztacie nie robiłem i nigdy też takich śmieci od "mechanika" w życiu nie słyszałem

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 15.cze.2014 23:14:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
eSej napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
Teraz nie ma znaczenia czy olej ma napis DIESEL czy nie, wszystkie są przystosowane do pracy z silnikami turbodoładowanymi.

To ja ci wypiszę parę przykładów olejów+opis i powiedź czy nadają się do silnika turbodoładowanego*
ELF EVOLUTION SXR 5W-30
Sprawdź cenę tu!

ELF EVOLUTION SXR 5W-30
Olej Syntetyczny
Objętość: 5 l
Lepkość: 5W-30
Zastosowanie: w pełni syntetyczny zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji.(TU NIE MA WZMIANKI O TURBODOŁADOWANIU!!!!)
SHELL HELIX ULTRA 5W-40
Sprawdź cenę tu!
SHELL HELIX ULTRA 5W-40
Olej Syntetyczny
Objętość: 5 l
Lepkość: 5W-40
Zastosowanie: nowoczesny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari nadający się do wszystkich stylów jazdy i typów silników (Diesla, benzynowych, także z turbodoładowaniem, LPG).
CASTROL EDGE 5W-30
Sprawdź cenę tu!
CASTROL EDGE 5W-30
Olej Syntetyczny
Objętość: 4 l oraz 5 l
Lepkość: 5W-30
Zastosowanie: syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla i benzynowych, wyposażanych we wtrysk bezpośredni, zawory recyrkulacji spalin (EGR), filtry cząstek stałych (DPF / FAP) oraz turbodoładowanie.
ORLEN PLATINUM CLASSIC 10W-40
Sprawdź cenę tu!

ORLEN PLATINUM CLASSIC 10W40
Olej Półsyntetyczny
Objętość: 4,5 l
Lepkość: 10W-40
Zastosowanie: półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych olejem napędowym, benzyną, a także gazem LPG/CNG (TU NIE MA WZMIANKI O TURBODOŁADOWANIU!!!!!!!)
Dalej będziesz się kłócił ???


A specyfikacje i konkretne normy producentów, które spełniają powyższe oleje to już zapomniałeś dopisać/nie chciało się/czy nie wiesz po co są?
W którymś z postów napisałeś, że w benzynach olej służy do smarowania silnika i turbin, a w dizlach po co jest wlewany? Mieszankę tworzy z ON?
Oj panie, z wykształcenia nie jestem mechanikiem, ale większych bzdur nie czytałem.
PS. połowa userów z tego forum grzebie przy swoich samochodach, włącznie zemną z bardzo prostego powodu: nie ufam mechanikom i twoje wypociny tylko potwierdzają moje odczucia.
PS2. Druga połowa to mechanicy :fuckyou2:

_________________
`09 MB W209 320 CDI
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 16.cze.2014 04:08:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2014 13:09:04
Posty: 81
metyoo napisał(a):
eSej napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
Teraz nie ma znaczenia czy olej ma napis DIESEL czy nie, wszystkie są przystosowane do pracy z silnikami turbodoładowanymi.

To ja ci wypiszę parę przykładów olejów+opis i powiedź czy nadają się do silnika turbodoładowanego*
ELF EVOLUTION SXR 5W-30
Sprawdź cenę tu!

ELF EVOLUTION SXR 5W-30
Olej Syntetyczny
Objętość: 5 l
Lepkość: 5W-30
Zastosowanie: w pełni syntetyczny zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji.(TU NIE MA WZMIANKI O TURBODOŁADOWANIU!!!!)
SHELL HELIX ULTRA 5W-40
Sprawdź cenę tu!
SHELL HELIX ULTRA 5W-40
Olej Syntetyczny
Objętość: 5 l
Lepkość: 5W-40
Zastosowanie: nowoczesny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari nadający się do wszystkich stylów jazdy i typów silników (Diesla, benzynowych, także z turbodoładowaniem, LPG).
CASTROL EDGE 5W-30
Sprawdź cenę tu!
CASTROL EDGE 5W-30
Olej Syntetyczny
Objętość: 4 l oraz 5 l
Lepkość: 5W-30
Zastosowanie: syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla i benzynowych, wyposażanych we wtrysk bezpośredni, zawory recyrkulacji spalin (EGR), filtry cząstek stałych (DPF / FAP) oraz turbodoładowanie.
ORLEN PLATINUM CLASSIC 10W-40
Sprawdź cenę tu!

ORLEN PLATINUM CLASSIC 10W40
Olej Półsyntetyczny
Objętość: 4,5 l
Lepkość: 10W-40
Zastosowanie: półsyntetyczny olej przeznaczony do wszystkich typów silników zasilanych olejem napędowym, benzyną, a także gazem LPG/CNG (TU NIE MA WZMIANKI O TURBODOŁADOWANIU!!!!!!!)
Dalej będziesz się kłócił ???


A specyfikacje i konkretne normy producentów, które spełniają powyższe oleje to już zapomniałeś dopisać/nie chciało się/czy nie wiesz po co są?
W którymś z postów napisałeś, że w benzynach olej służy do smarowania silnika i turbin, a w dizlach po co jest wlewany? Mieszankę tworzy z ON?
Oj panie, z wykształcenia nie jestem mechanikiem, ale większych bzdur nie czytałem.
PS. połowa userów z tego forum grzebie przy swoich samochodach, włącznie zemną z bardzo prostego powodu: nie ufam mechanikom i twoje wypociny tylko potwierdzają moje odczucia.
PS2. Druga połowa to mechanicy :fuckyou2:

Może nie chciałem zaśmiecać forum w takim stopniu jak robią to znawcy od kazia z warsztatu :)
jak koleś który pisze że po przejechaniu 10tyś km olej dalej jest złocisty to ja mam z nim poważnie rozmawiać ? haha :) ktoś kto ignoruje zalecenia tak jak napisałeś norm tu ci przyznam racje jest dla mnie debilem :) może niech jeszcze wleje mineralny olej do silnika z turbo :) pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 16.cze.2014 06:27:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2014 12:42:32
Posty: 12
Panowie spokojnie po co te klotnie spytalem tylko o ten dym a tu awantura na 3strony :)

teraz konkretne pytanie spuscilem ten olej w pindu i podpowiedzcie jaki wkoncu zalac do tego 2.7bt ?
moze byc : Valvoline 5w50 VR1 Racing?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 16.cze.2014 07:05:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Będzie dobry, jeśli lubisz często pociskać, możesz nawet spróbować z 10w60. Na taki przesiądę się z kolejną zmianą.

eSej nie pitol, że nie chciałeś zaśmiecać forum normami, bo do twojego posta na pół strony po jednej linijce z każdego nie zrobiłoby to większej różnicy, no i nigdzie nie pisałem, że ktoś jest debilem.

_________________
`09 MB W209 320 CDI
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 16.cze.2014 08:01:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
eSej napisał(a):
Może nie chciałem zaśmiecać forum w takim stopniu jak robią to znawcy od kazia z warsztatu :)
jak koleś który pisze że po przejechaniu 10tyś km olej dalej jest złocisty to ja mam z nim poważnie rozmawiać ? haha :) ktoś kto ignoruje zalecenia tak jak napisałeś norm tu ci przyznam racje jest dla mnie debilem :) może niech jeszcze wleje mineralny olej do silnika z turbo :) pozdrawiam :)


No to masz, może się teraz wypowiesz, nie jeden już tu taki był :( srala-mądrala ;)
https://plus.google.com/u/0/photos/1031 ... 1619711010

Kilka słów tytułem wyjaśnienia, silnik 4.2 ANK, nalot 280k km, olej zmieniany co 15k km, pierwsza plama od lewej - olej po 15k km, próbka pobrana na chwilę przed zalaniem LM ProFlush, następna próbka to ten sam olej po 10min cyklu pracy z dodatkiem czyszczącym, ostatnia plama to nowy olej Ams'a ECF 5w40, po zmianie i przejechaniu ok 300km.

I co ty na to ?? - specjalisto od środków smarnych ;)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 16.cze.2014 11:04:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2014 13:09:04
Posty: 81
Zagor napisał(a):
eSej napisał(a):
Może nie chciałem zaśmiecać forum w takim stopniu jak robią to znawcy od kazia z warsztatu :)
jak koleś który pisze że po przejechaniu 10tyś km olej dalej jest złocisty to ja mam z nim poważnie rozmawiać ? haha :) ktoś kto ignoruje zalecenia tak jak napisałeś norm tu ci przyznam racje jest dla mnie debilem :) może niech jeszcze wleje mineralny olej do silnika z turbo :) pozdrawiam :)


No to masz, może się teraz wypowiesz, nie jeden już tu taki był :( srala-mądrala ;)
https://plus.google.com/u/0/photos/1031 ... 1619711010

Kilka słów tytułem wyjaśnienia, silnik 4.2 ANK, nalot 280k km, olej zmieniany co 15k km, pierwsza plama od lewej - olej po 15k km, próbka pobrana na chwilę przed zalaniem LM ProFlush, następna próbka to ten sam olej po 10min cyklu pracy z dodatkiem czyszczącym, ostatnia plama to nowy olej Ams'a ECF 5w40, po zmianie i przejechaniu ok 300km.

I co ty na to ?? - specjalisto od środków smarnych ;)


Wiesz wgl co to za olej ten pierwszy ? AMSOIL ! przyznam ci racje że jest złoty
Znasz skład tego oleju ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] dywagacje - jaki olej
PostNapisane: 16.cze.2014 11:14:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wydzieliłem do osobnego wątku. Apeluje o merytoryczną i SPOKOJĄ dyskusje. Kazda wycieczka osobista poskutkuje WARNEM a wątek wrzuce do smieci

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] dywagacje - jaki olej
PostNapisane: 16.cze.2014 11:21:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mam w głębokim powazaniu czy na bańce z sosem jest napisane turbo burbo lub nie do turbo.
Olej ma spelniać norme, którą wyznacza producent samochodu.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6 c5 2.7bt ARE bialy dym przy niskich obrotach
PostNapisane: 16.cze.2014 12:32:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
eSej napisał(a):
Zagor napisał(a):
eSej napisał(a):
Może nie chciałem zaśmiecać forum w takim stopniu jak robią to znawcy od kazia z warsztatu :)
jak koleś który pisze że po przejechaniu 10tyś km olej dalej jest złocisty to ja mam z nim poważnie rozmawiać ? haha :) ktoś kto ignoruje zalecenia tak jak napisałeś norm tu ci przyznam racje jest dla mnie debilem :) może niech jeszcze wleje mineralny olej do silnika z turbo :) pozdrawiam :)


No to masz, może się teraz wypowiesz, nie jeden już tu taki był :( srala-mądrala ;)
https://plus.google.com/u/0/photos/1031 ... 1619711010

Kilka słów tytułem wyjaśnienia, silnik 4.2 ANK, nalot 280k km, olej zmieniany co 15k km, pierwsza plama od lewej - olej po 15k km, próbka pobrana na chwilę przed zalaniem LM ProFlush, następna próbka to ten sam olej po 10min cyklu pracy z dodatkiem czyszczącym, ostatnia plama to nowy olej Ams'a ECF 5w40, po zmianie i przejechaniu ok 300km.

I co ty na to ?? - specjalisto od środków smarnych ;)


Wiesz wgl co to za olej ten pierwszy ? AMSOIL ! przyznam ci racje że jest złoty
Znasz skład tego oleju ?



Wszystkie plamy to ten olej - Amsoil ECF 5w40 Mid-SAPS
Skład - co masz na myśli - a Ty znasz skład jakiegokolwiek oleju, a może znasz też skład Coca-Coli - skład to tajemnica, i to dość pilnie strzeżona, natomiast: parametry, spełniane normy, wyniki testów lepkości w 40 i 100 stC, wskaźnik lepkości, NOACKA, HTHS, 4ball test itp. - tak znam doskonale AMS tego nie ukrywa, są dostępne na stronie w pdf - olej wybrany świadomie, na podstawie wiedzy, i nie koniecznie wyniesionej z warsztatu :)
Co do Mobila - owszem tu się z Tobą mogę zgodzić, to dobry olej (na pewno lepszy niż Castrol), z niezłym TBN, i rzeczywiście silnik pracujący na nim jest dość czysty, ale nie tak jak na AMS'ie :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] dywagacje - jaki olej
PostNapisane: 16.cze.2014 15:54:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2014 13:09:04
Posty: 81
W skład wchodzą również różne modyfikatory i inne duperele co niby polepszają skład ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] dywagacje - jaki olej
PostNapisane: 16.cze.2014 16:35:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
eSej napisał(a):
W skład wchodzą również różne modyfikatory i inne duperele co niby polepszają skład ;)


Myslę, że ja swoich "próbek" już nie muszę dodawać, bo widać jak byk, że jak dobry olej to wygląda b. świeżo nawet po 15tkm - teraz będziesz ze mną, jak to napisałeś "poważnie rozmawiał", czy nadal uważasz się najlepszego speca na forum od olei silnikowych?. Jeszcze odnośnie tej Twojej rozpiski ze specyfikacjami olei - wcześniej jej nie zobaczyłem. Nie wiem czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem, ale każdy olej, który podałeś nadaje się do silników z turbo, nawet ten pierwszy, w którym napisałeś wielkimi bysiorami "TU NIE MA WZMIANKI O TURBODOŁADOWANIU!!!!", bo nie trzeba być profesorem, żeby zrozumieć, że jak jest napisane jak byk, że nadaje się do najnowocześniejszych silników wysokoprężnych to jasna sprawa, że takowe turbo mają (bo ja osobiście nie znam żadnego nowoczesnego diesla bez turbo...), więc Twoje wypociny nt. tego co jest napisane na karteczkach były kompletnie nie potrzebne...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] dywagacje - jaki olej
PostNapisane: 16.cze.2014 21:38:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2014 13:09:04
Posty: 81
2rafal7 napisał(a):
eSej napisał(a):
W skład wchodzą również różne modyfikatory i inne duperele co niby polepszają skład ;)


Myslę, że ja swoich "próbek" już nie muszę dodawać, bo widać jak byk, że jak dobry olej to wygląda b. świeżo nawet po 15tkm - teraz będziesz ze mną, jak to napisałeś "poważnie rozmawiał", czy nadal uważasz się najlepszego speca na forum od olei silnikowych?. Jeszcze odnośnie tej Twojej rozpiski ze specyfikacjami olei - wcześniej jej nie zobaczyłem. Nie wiem czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem, ale każdy olej, który podałeś nadaje się do silników z turbo, nawet ten pierwszy, w którym napisałeś wielkimi bysiorami "TU NIE MA WZMIANKI O TURBODOŁADOWANIU!!!!", bo nie trzeba być profesorem, żeby zrozumieć, że jak jest napisane jak byk, że nadaje się do najnowocześniejszych silników wysokoprężnych to jasna sprawa, że takowe turbo mają (bo ja osobiście nie znam żadnego nowoczesnego diesla bez turbo...), więc Twoje wypociny nt. tego co jest napisane na karteczkach były kompletnie nie potrzebne...

Hmm jak nie znasz to poszukaj kolego...
2.0 SDi PD
2.0 TS - Alfa Romeo
2.0 d - BMW
1.6 HTP - BMW/PSA
3.0 DMAX - Isuzu/GM
3.0 DI - Nissan
3.4 B6 - Porsche
4.5 V8 - Porsche też bodajże bez turbo(potem wyszła wersja z turbo)
1.5 dCi - grupa Renault
1.9 dCi - grupa Renault
2.0 D - Subaru
2.0 / 2.2 D-4D - Toyota
Mogę wymieniać i wymieniać ahh... ucz się ucz ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] dywagacje - jaki olej
PostNapisane: 16.cze.2014 23:46:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
eSej napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
eSej napisał(a):
W skład wchodzą również różne modyfikatory i inne duperele co niby polepszają skład ;)


Myslę, że ja swoich "próbek" już nie muszę dodawać, bo widać jak byk, że jak dobry olej to wygląda b. świeżo nawet po 15tkm - teraz będziesz ze mną, jak to napisałeś "poważnie rozmawiał", czy nadal uważasz się najlepszego speca na forum od olei silnikowych?. Jeszcze odnośnie tej Twojej rozpiski ze specyfikacjami olei - wcześniej jej nie zobaczyłem. Nie wiem czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem, ale każdy olej, który podałeś nadaje się do silników z turbo, nawet ten pierwszy, w którym napisałeś wielkimi bysiorami "TU NIE MA WZMIANKI O TURBODOŁADOWANIU!!!!", bo nie trzeba być profesorem, żeby zrozumieć, że jak jest napisane jak byk, że nadaje się do najnowocześniejszych silników wysokoprężnych to jasna sprawa, że takowe turbo mają (bo ja osobiście nie znam żadnego nowoczesnego diesla bez turbo...), więc Twoje wypociny nt. tego co jest napisane na karteczkach były kompletnie nie potrzebne...

Hmm jak nie znasz to poszukaj kolego...
2.0 SDi PD
2.0 TS - Alfa Romeo
2.0 d - BMW
1.6 HTP - BMW/PSA
3.0 DMAX - Isuzu/GM
3.0 DI - Nissan
3.4 B6 - Porsche
4.5 V8 - Porsche też bodajże bez turbo(potem wyszła wersja z turbo)
1.5 dCi - grupa Renault
1.9 dCi - grupa Renault
2.0 D - Subaru
2.0 / 2.2 D-4D - Toyota
Mogę wymieniać i wymieniać ahh... ucz się ucz ;)


Teraz to "dałeś d..y" aż miło :)
Chyba jedyne co trafiłeś to 2.0SDi, reszta to albo silniki Pb (2.0TS w AR,1.6 THP w C4) kilka diesli trafiłeś (nie wiem jakim cudem) ale to silniki z T - mimo że nie nazywają się TDI - powiedz w jakiej szopie robisz - żebym przypadkim do Was specjalistów nie trafił :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] dywagacje - jaki olej
PostNapisane: 17.cze.2014 06:39:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
eSej napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
eSej napisał(a):
W skład wchodzą również różne modyfikatory i inne duperele co niby polepszają skład ;)


Myslę, że ja swoich "próbek" już nie muszę dodawać, bo widać jak byk, że jak dobry olej to wygląda b. świeżo nawet po 15tkm - teraz będziesz ze mną, jak to napisałeś "poważnie rozmawiał", czy nadal uważasz się najlepszego speca na forum od olei silnikowych?. Jeszcze odnośnie tej Twojej rozpiski ze specyfikacjami olei - wcześniej jej nie zobaczyłem. Nie wiem czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem, ale każdy olej, który podałeś nadaje się do silników z turbo, nawet ten pierwszy, w którym napisałeś wielkimi bysiorami "TU NIE MA WZMIANKI O TURBODOŁADOWANIU!!!!", bo nie trzeba być profesorem, żeby zrozumieć, że jak jest napisane jak byk, że nadaje się do najnowocześniejszych silników wysokoprężnych to jasna sprawa, że takowe turbo mają (bo ja osobiście nie znam żadnego nowoczesnego diesla bez turbo...), więc Twoje wypociny nt. tego co jest napisane na karteczkach były kompletnie nie potrzebne...

Hmm jak nie znasz to poszukaj kolego...
2.0 SDi PD
2.0 TS - Alfa Romeo
2.0 d - BMW
1.6 HTP - BMW/PSA
3.0 DMAX - Isuzu/GM
3.0 DI - Nissan
3.4 B6 - Porsche
4.5 V8 - Porsche też bodajże bez turbo(potem wyszła wersja z turbo)
1.5 dCi - grupa Renault
1.9 dCi - grupa Renault
2.0 D - Subaru
2.0 / 2.2 D-4D - Toyota
Mogę wymieniać i wymieniać ahh... ucz się ucz ;)


łoo chłopie, wiedzy nie masz żadnej. Każdym postem kompromitujesz się co raz bardziej...Według mnie to jest tak, rok szkolny praktycznie się skończył, starzy dopuścili do kompa, to młodzi znawcy szaleją przy klawiaturach.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] dywagacje - jaki olej
PostNapisane: 17.cze.2014 07:27:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2014 13:09:04
Posty: 81
Młodzi znawcy ? hahaha :P 3.0DI w nissanie ? może 1.5 dci w nissanie też ma turbo ? w toyocie też jest turbo ? subaru ?2.0 SDi PD też ma tubo ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] dywagacje - jaki olej
PostNapisane: 17.cze.2014 07:59:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
eSej napisał(a):
Młodzi znawcy ? hahaha :P 3.0DI w nissanie ? może 1.5 dci w nissanie też ma turbo ? w toyocie też jest turbo ? subaru ?2.0 SDi PD też ma tubo ?

Co Ty dziecko dostępu do googla nie masz??
1.5 DCi Nissan - http://www.nissan.co.za/en/web/models/J ... 507259.htm
3.0 Di Nissan - http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... rol-30-di/ - gość kupuje auto z padniętą turbiną, której nie ma ;)
2.0 D4D Toyota - http://przyspieszenie.pl/333/d4d-diesel-toyota/
2.0d Subaru - http://www.subaru.pl/09impreza_d.html
2.0 SDi - jak już pisałem udało Ci się trafić :)
Tytułem podsumowania - wiedza na dwie pały z szesnastoma minusami - albo do teleturnieju 1 z 10 ;) aa, przepraszam trafione 1 z 12 - to Cię nie przyjmą ;)
Wyłącz kompa, idź pograć w piłkę z koleżkami z klasy :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Ostatnio edytowano 17.cze.2014 09:06:59 przez Zagor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron