Tam jest wszystko dokladnie opisane, tyle ze po angielsku

Kody odczytujesz na desce rozdzielczej (powinien migac check egine(o ile zaroweczka nie jest przepalona:)) W skrzynce z przkaznikami sa konektory do do odczytywania bledow, jeden czarny i drugi biały. Inicjujesz wyswietlanie bledow zworka (kawalek przewodu) przez polaczenie na 4 sekundy i odlaczenie pinow w tych konektorach a mianowicie w bialym ten blizej krawedzi i w czarnym tez ten blizej krawedzi obudowy. Wtedy tylko zapisujesz kody i wiadomo. Teraz zeby skasowac bledy wyjmujesz bezpiecznik #26 5Amper nad motronic'kiem na minute i bledy sie wykasują, ale niestety razem z danymi w ukladzie adaptacyjnym. Test lepiej robic na odpalonym silniku, bo inaczej wyskoczy blad czujnika rpm. Ale co najmniej musi byc wlaczony zaplon!
http://www.sjmautotechnik.com/ecuf20v.html#fcs4 . Najlepiej poprosic jakiegos tlumacza:) pozdrowka i milej zabawy
