lukanio napisał(a):
A mozecie podpowiedziec co moglo byc nastepstwem przegrzania w takiej sytuacji:
Wyleciala cala woda (pekl waz), nie zadzialal ani czujnik w zbiorniczku wyrownawczym ani wskaznik temp. tez nic nie pokazal (bo w sumie i nie mial co mierzyc ale bylo podobno bylo95stC), nie zapalila sie kontrolka przegrzania silnika, a samochod zrobil jakies 20km.
Po zalaniu wody po ostygnieciu silnik odpalil tylko sa nastepujace objawy:
1. Po odkreceniu korka w zbiorniczku wyrownawczym zaraz po odpaleniu samochodu ulatnia sie dymek, cos jakby spaliny
2. Czuc ze zbiorniczka zapach benzyny
3. Zimny tj na drugi dzien po tragedii ledwo odpalil, brak wolnych obrotow ale po dodaniu gazu ok.
4. Nie ma sladow wody w oleju, ale w zbiorniczku jest troszke oczek oleju.
Pewnie poleciala uszczelka pod glowica, tak wywnioskowalem z kilku postow, ale moze jeszcze cos podpowiecie zanim pojade do mechaniora bo moze warto sie juz rozejrzec za nowym motorem.
Jak na nieszczescie autem jechala moja zona ale niestety waz to moja robota bo mial byc wymieniony jutro, nowy lezy na szafie.... Szkoda tylko ze moze juz nie byc potrzebny.
No nie chce nic mówic, ale miałem to samo w maju czy jakos tak....
Smutna sprawa, bo za cene remontu silnika moigłem kupic 2 silniki w dobrym stanie....
Ale od poczatku:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=
Wymienione zostało:
1. Chłodnica
2. Termostat( przyczyna wszystkiego)
3. Głowica( remont)
4. pierscienie na tłokach (dlatego dymi)
5. szklanki
6. mechanior sie zlitował i mi gratis pomalował błotnik
Z wyżej wymienionych powodów, zastanów sie dobrze czy nie lepiej wymienic silnika na jakis używany..... ale to sie dowiesz pewnie od mechanika......
Tez sie łudziłem ze to tylko uszczelka

ale prawda była okrutna
Życze Ci z całego serca abys tego nie musiał przechodzic
Pozdrawiam
EDIT: Napisz, jak cos bedziesz wiedział
