Bilu napisał(a):
podoba mi sie argumentacja niektorych
ciekawe na jakiej podstawie twierdzicie ze nie bedzie pasowac...
nie bo nie?
oczywiscie ze bedzie pasowac tzn nie bedzie przeklamywac.
inny jest zakres dla benzynki a inny dla diesla ale nie ma znaczenia dla licznika czy sygnal jest z cewki (benzyna) czy z alternatora (diesel).
tak jak pisze hermtos - licznik od V-ki pasuje tylko do V-ki a licznik od R4/5 pasuje tylko do R4/5 niezaleznie od tego czy jest to diesel czy benzyna.
juz Ci mowie . z mojego doswiadczenia..... mialem w lapkach zegary od 2.0 benzin z obrotka i wpiolem je do swojego TDI ... oprocz wskazan temp i paliwka reszta wskazowek lezala jak niezywe.......
rozebralem licznik od benzyny jak i od TDi porowanlem obrotomierze i sie RÓZNIA !!! ... i to nawet bardzo ...... jak znajde fotki to zapodam ale jedno co mi utkwilo w pamieci to to ze obrotka od benzyny ma 4 piny (bolce jak zwal tak zwal) wchodzace w plytke natomiast od TDI ma tylko 3 ..... nie wiem dlaczego tak jest ale widac ze ma to chyba jakies znaczenie...........
takze stwierdzenie NIE jest wziete z mojego doswiadczenia a nie "nie bo nie" ...
P.S zegary od 2.0 byly sprawne.........