.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:47:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 13:13:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
:D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 13:16:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Krzysio napisał(a):
Wlasnie, ze na odwrot!!! A 80 jechalem 170 km/h i mialem 4000 obr/min na obrotomierzu, a w C4 musze go juz pilowac na 4500 obr./ min


A przy 4700 było 200 km/h... Kiedyś znajomy policjant zaczął mnie gonić A4 1,6. Przy 180 km/h dał spokój, bo zacząłem niknąć za horyzontem :D .

Te przełożenia w C4 to zmora. W moim C3 też była taka dziwna skrzynia - na III do 110 km/h... Wywaliłem to w diabły, wsadziłem z C3 2,1 (z roku 1983...) i teraz III jest do 150 - nareszcie samochód jakoś sensownie jeździ.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 13:19:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
wordeck napisał(a):
Krzysio napisał(a):
Wlasnie, ze na odwrot!!! A 80 jechalem 170 km/h i mialem 4000 obr/min na obrotomierzu, a w C4 musze go juz pilowac na 4500 obr./ min


A przy 4700 było 200 km/h... Kiedyś znajomy policjant zaczął mnie gonić A4 1,6. Przy 180 km/h dał spokój, bo zacząłem niknąć za horyzontem :D .

Te przełożenia w C4 to zmora. W moim C3 też była taka dziwna skrzynia - na III do 110 km/h... Wywaliłem to w diabły, wsadziłem z C3 2,1 (z roku 1983...) i teraz III jest do 150 - nareszcie samochód jakoś sensownie jeździ.

Pozdrawiam


Wordeck!! Tos Ty mi z nieba spadles. Cos takiego Planuje, ale nie wiem jaka skrzynia pasuje do 2,3 AAR, lub jak zmienic przelozenie!!!

Odpisz czy masz jakis pomysl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 13:27:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
enduro7777 napisał(a):
a możę zamiast wyrzucać instalacje zrobić z nią porządek sprawdzić wydajność reduktora .zmienić przewód zasilający reduktor na 8mm. zmodyfikować mixer lub BLOS . porządnie wyregulować . I NIE PISAĆ BZDUR


napisz dokladnie co jest bzdurą.

na zwyklym mixerze zawsze bedzie spadek mocy i osiagow samochodu, nawet jakbyś ustawil superdokładnie mieszanke w calym zakresie obciazeń. porównaj sobie przekroje którymi leci powietrze do silnika. ta wieksza przepusnica ma okolo 19cm2 juz nie wliczam tej malej, a zwezka w mieszaczu o srednicy 2,8cm ma 6cm2 , czyli srednice ponad 3 razy mniejszą. latwo sobie wyobrazic jak taka szparka utrudnia przeplyw powietrza, a tym samym zmniejsza napełnienie cylindrów. co najmniej ze 20% wydajności idzie psu w d... :) i tym gorzej im wyzsze obroty.

mysle ze warto zainwestowac w blosa, wtedy bedzie mniejsze zło. zawsze mozna przelaczyc na benzynke i cieszyc sie seryjnymi osiągami, chociaz na blosie nie powinno byc gorzej. Sam widzialem jak golf 2gen z blosem objezdza spokojnie audi 2,3l na gazowni zwykłej.

P.S. a co do C4 to jechalem kiedys taką i to bez gazowni na benzynie, ktora miala osiagi takie jakby ciagnela za sobą przyczepke 2 tonową. jak jest mocno zaniedbany silnik i osprzet to bedzie kupa.

P.S.2 z tą przesiadką z 1,8 na 2,3 moze lekko przesadzilem, ale sami sprawdzcie, jaka jest roznica.

P.S.3 zawsze porownywanie osiagow jest troche niedokladne. bo ktos np jedzie 2,3 i nawet nie wie ze jeden cylinder nie pracuje bo kabelki wn do dupy albo siorbie powietrze na potege. w tym 2,3 co opisuje jest ustawiony prawidlowo zaplon, wszystkie gary pracują i sa nowe elementy wn.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 13:56:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Lukasik napisał(a):
latwo sobie wyobrazic jak taka szparka utrudnia...



To tak jak z dziewica... tylko ze potem nie bedzie lepiej :diabel: :peace:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 13:58:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
A druga sprawa że jak C4 nie umie się jeżdzić to i Golf 1 ją opierdzieli.


Nie lekceważ Golfa 1 bo znam takie egzemplarze co zjadają na śniadanie każde 2,8 a podejżewam że i z seryjną Ską by powalczyły ;)

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 13:59:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Lukasik napisał(a):
P.S. a co do C4 to jechalem kiedys taką i to bez gazowni na benzynie, ktora miala osiagi takie jakby ciagnela za sobą przyczepke 2 tonową.
.


Tym okresleniem trafiles w samo sedno!!!! :D

..Przyczepka dwu tonowa.. Hahaha! Dobre!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 14:08:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Nie wiem jak to jest, ale moge tyrchawe 2.3E z quattro w cygarze śmiga tak samo jak Astra i Kadett GSI (8v) ... lepiej poszukajcie mankamentów w swoich igiełkach bo coś wam nie jeżdżą... powodzenia :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 14:19:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
DeS napisał(a):
Nie wiem jak to jest, ale moge tyrchawe 2.3E z quattro w cygarze śmiga tak samo jak Astra i Kadett GSI (8v) ... lepiej poszukajcie mankamentów w swoich igiełkach bo coś wam nie jeżdżą... powodzenia :peace:


audi b3 c3 2,3 maja do setki w granicach 9,5sek , kadet 2,0 gsi tez ma taki wynik, no i podobnie bmw 730 te np z 90 roku (nie pamietam jakie to było EEE) tez mają tyle :D. ale tylko do setki!!! rozpedzcie sie do 150 tymi trzema i wtedy sprobujcie sie rozpedzac dalej, pierwsze poleci BMW potem audi a na koncu bedzie bujał sie kadet.

lekkie pierdziawki z wysokoobrotowymi silniczkami malej pojemnosci szybko rwą do przodu z miejsca tok do 100 km na g. potem juz puchną :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 14:39:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
A jesli chodzi o MONROE, to napewno byl lepszy niz oryginalne zawieszenie Audi. Przynajmniej sie ten samochod tak nie kolysal na zakretach jak lajba na morzu. I byl przy tym duzo wygodniejszy. Pozatym ja go nie montowalem, tylko poprzedni wlasciciel.



Monroe to kupa i to jest moje zdanie i nie musisz się z nim zgadzać :P .
A co do fabrycznego zawieszenia to tam zazwyczaj było montowane amorki z grupy TENECO AUTOMOTIVE czyli mówiąc krótko Monroe. :!!:

A jeżeli pytasz dlaczego kupa to już Ci mówię.
Nie ma dla mnie żadnej klasy amortyzator który wylewa się jeszcze przed wyjęciem z opakowania i nie zrobił nawet w aucie nawet 1 cm.
to jest moje zdanie.

A drugą sprawą jest to że niby nie kupujesz autek na wygląd .Tak?
To powiedz mi dlaczego kupiłeś auto z niesprawnymi amorkami?
Nie widzę nic dziwnego w fabrycznym zawieszeniu średnio 10-15 letnim że się huśta.Chyba ma prawo.

I żeby nikt nie posądził mnie o OT :D .I tak sądze że C4 2,3 opierdziela B3. :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 15:16:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
wordeck napisał(a):
W moim C3 też była taka dziwna skrzynia - na III do 110 km/h... Wywaliłem to w diabły, wsadziłem z C3 2,1 (z roku 1983...) i teraz III jest do 150 - nareszcie samochód jakoś sensownie jeździ.


Czyżby jakaś niestandardowa skrzynia tam była ? Moje odkąd pamiętam na PB latało tak do około 140km/h na III, na na LPG o jakieś 10-15km/h mniej. Musiałbym to sprawdzić przy okazji, ale 110 to na pewno dużo za mało :)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 15:37:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
ADAM 12 napisał(a):
Cytuj:
A jesli chodzi o MONROE, to napewno byl lepszy niz oryginalne zawieszenie Audi. Przynajmniej sie ten samochod tak nie kolysal na zakretach jak lajba na morzu. I byl przy tym duzo wygodniejszy. Pozatym ja go nie montowalem, tylko poprzedni wlasciciel.



Monroe to kupa i to jest moje zdanie i nie musisz się z nim zgadzać :P .
A co do fabrycznego zawieszenia to tam zazwyczaj było montowane amorki z grupy TENECO AUTOMOTIVE czyli mówiąc krótko Monroe. :!!:

A jeżeli pytasz dlaczego kupa to już Ci mówię.
Nie ma dla mnie żadnej klasy amortyzator który wylewa się jeszcze przed wyjęciem z opakowania i nie zrobił nawet w aucie nawet 1 cm.
to jest moje zdanie.

A drugą sprawą jest to że niby nie kupujesz autek na wygląd .Tak?
To powiedz mi dlaczego kupiłeś auto z niesprawnymi amorkami?
Nie widzę nic dziwnego w fabrycznym zawieszeniu średnio 10-15 letnim że się huśta.Chyba ma prawo.

I żeby nikt nie posądził mnie o OT :D .I tak sądze że C4 2,3 opierdziela B3. :diabel:



Dales sobie nakrecic jakis SHIT, to Ci teraz cieknie. Ja na moich przejechalem ponad 150 tkm i nic im nie bylo. A twoje po 1 cm sie rozsypaly.. Super :peace:

A co do drugiej sprawy: To kto powiedzial, ze mam niesprawne Amortyzatory?? Ja nic takiego nie mowilem.
To, ze zachowanie auta na zakratach mi sie nie podoba, to nie znaczy, ze amortyzatory sa do dupy. Po prostu ten samochod jest za miekki.

Moj tesciu mial tez Audi 80, ten sam rocznik i nawet 50% mniej przejechane niz moj wtedy, i niestety na oryginalnych Audikowskich amorkach nie trzyml sie tak drogi jak moj.

Dlatego Monroe nie jest rowne Monroe.
To tak jakbys porownywal VW i Audi? Ford= Jaguar, Volvo? Lexus= Toyota? Sony = Aiwa? Technics=Panasonic? Itd. Itd. ta sama Firma = ta sama jakosc?
Nie jestem tego pewien. Jakby tak bylo, to kazdy by kupowal Opla z Gliwic, a nie z Bochum?

Zastanow sie nad tym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 15:41:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Sprinter napisał(a):
wordeck napisał(a):
W moim C3 też była taka dziwna skrzynia - na III do 110 km/h... Wywaliłem to w diabły, wsadziłem z C3 2,1 (z roku 1983...) i teraz III jest do 150 - nareszcie samochód jakoś sensownie jeździ.


Czyżby jakaś niestandardowa skrzynia tam była ? Moje odkąd pamiętam na PB latało tak do około 140km/h na III, na na LPG o jakieś 10-15km/h mniej. Musiałbym to sprawdzić przy okazji, ale 110 to na pewno dużo za mało :)



A sprawdz ilejedzie twoje Audi 3000 obr.?
Moja 80tka miala 3000 obr. przy 125km/h, a C4 ma przy 3000 obr. tylko 110km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 16:12:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
Dales sobie nakrecic jakis SHIT, to Ci teraz cieknie.


Nic nie dałem sobie wkręcić tylko ja takie miałem sprzedać klientowi.

Cytuj:
To kto powiedzial, ze mam niesprawne Amortyzatory??


Może żle zinterpretowałem twoją wypowiedź:

Cytuj:
A jesli chodzi o MONROE, to napewno byl lepszy niz oryginalne zawieszenie Audi. Przynajmniej sie ten samochod tak nie kolysal na zakretach jak lajba na morzu. I byl przy tym duzo wygodniejszy. Pozatym ja go nie montowalem, tylko poprzedni wlasciciel.



Cytuj:
To tak jakbys porownywal VW i Audi? Ford= Jaguar, Volvo? Lexus= Toyota? Sony = Aiwa? Technics=Panasonic? Itd. Itd. ta sama Firma = ta sama jakosc?
Nie jestem tego pewien. Jakby tak bylo, to kazdy by kupowal Opla z Gliwic, a nie z Bochum?



Te porównania co tu podajesz nie są adekwatne do amorków (ale pozostaje fakt że z Audi nic się nie równa :D ) Monroe kiedyś był dobry teraz tylko chce być dobry.
Przepraszam że najechałem tak na twoją wypowiedz.
Do monroe i tak mnie nikt nie przekona a Tobie rzycze jeszcze kolejnych 150tyś km na tych amorkach. :peace:
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 16:37:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Tak czy siak amorki Monrą są dla straszych panów lubiących jak ich kołysze podczas jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 00:31:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
co wy chcecie od monroe .tu trzeba wziążć katalog wybrać właściwy rodzaj: olejowe .gazowe .gasmatic .sensatrac. wzmocnione lub do holowania przyczepy. zastanowić się jaką chcemy mieć harakterystykę zawiasu zamontować i nie płakać żę za bardzo buja jak założyliśmy olejowe lub jak leb urywa na gasmatikach lub wzmocnionych.a to żę czasami trafi się niesprawny to pech ja trafiłem padniętego bilsteina i sachsa i nie generalizuje żę to kicha . zjeżdziłem 4 kpl monroa każdy wytrzymał 80.000km

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 05:38:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
a nie lepiej zamiast modyfikować ta instalke to założyć IGS ? wystroić można potem na kompku ze będzie śmigał lepiej niż na benzynce :)żadnych zwężek na powietrzu poprostu normalna instalka :peace:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 06:54:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Fishbone napisał(a):
a nie lepiej zamiast modyfikować ta instalke to założyć IGS ? wystroić można potem na kompku ze będzie śmigał lepiej niż na benzynce :)żadnych zwężek na powietrzu poprostu normalna instalka :peace:


jakim cudem ma smigac lepiej niz na prawidlowo dzialajacej benzynie??

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 07:48:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ano takim, ze to nowszy uklad sterowania - nie zuzyty osprzet, gaz ma wiecej oktanow i naprawde bylem zaskoczony jak dobrze smiga seryjne 1.8 Fishbone z IGS. Kupeta B2 1.8 Emciora zgrzebana w 2B calkiem konkretnie ledwo dala rady jego B3 :))

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 10:36:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zuru napisał(a):
Ano takim, ze to nowszy uklad sterowania - nie zuzyty osprzet, gaz ma wiecej oktanow i naprawde bylem zaskoczony jak dobrze smiga seryjne 1.8 Fishbone z IGS. Kupeta B2 1.8 Emciora zgrzebana w 2B calkiem konkretnie ledwo dala rady jego B3 :))


napisalem na dzialajacej benzynie, nie zmasakrowanej. wtrysk k-jet jest bardzo dobrym i dokladnym wtryskiem, podaje odpowiednią ilość paliwa w calym zakresie.



gazownia w NAJLEPSZYM przypadku moze bedzie chodzic tak jak na sprawnej i prawidlowo dzialajacej benzynie. do tego na gaz trzeba zaplon przesuwać bo sie wolniej spala, a wyzsza liczba oktanow nie oznacza ze bedzie wiecej koników w tym silniku, trzeba by go specjalnie porzerobić zeby mogl to wykorzystać. W wolnossacym, czy jedzie sie na gazie z wtyskiem czy benzynie, napelnienie cylindrów sie nie zmienia , takze nie mozna za duzo tu zrobić, moze jakies pojedyncze procenty na przylewaniu gazem > chociaz przy jezdzie na benzynie takze jest wzbogacanie mieszanki jak sie depnie w podloge.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: