.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 08:48:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: przyczyna mulenia samochodu 80 2.3 NG
PostNapisane: 10.sty.2006 10:08:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
może komus kiedys sie to przyda wiec pisze , juz dawno dawno temu pisałem na forum że moja audiczka straciła moc, nie zbierała sie na obroty tylko powoli powoli no ale dało sie jeździć, no i pojechałem ostatnio do mechanika bo nie miałem wolnych obrotów na gazie i mówie mu że jest strasznie mulasty a on że bedzie cos z przepływomierzem a jesli chodzi o gaz to bedzie pokrętło od obrotów na gazie, objeździłęm cały sandomierz i to naprawde takie barany tam wszedzie sa że aż mnie teraz szlak trafia, co oni nie wymyslali no normalnie nie ma słów do tych wszytskich diadnostów, mówili że naprawa od 1500 do 3000 tys zł, wkoncu ten mechanior pokazał mi przepływomierz gdzie jest i wogóle no bo oczywiscie jeszcze tego nie wiedziałem , odkręciłem ta dużo gume którą sie zakłada na tą czasze ze tak powiem no i co sie okazało tam jest taka blaszane koło które powinno sie swobodnie ruszac a ono sie jakimś sposobem zaklinowało i wogole nie ruszało i nie puszczało powietrza , ustawiłem to wszystko ładnie przeczyściłem i normalnie hula jak za swoich młodych lat hehehe a jeszcze wczesniej wybebeszyłem katalizator, no aż sie inczaej teraz nim jeździ :) no jesli ktos ma podobny problem i nie wie jak zabardzo sie do tego zabrac to moge pomóc i wysłac kilka fotek :) trzymajcie sie :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 10:23:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
:509:
ciekaw jestem ile koni miales... moze polowa stada ganiala ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 10:48:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
polowa koni była niedotleniona :P

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 10:53:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
No to fajne przezycia mialeś z tymi mechanikami ,ale to jest normalne ja tez w Zabrzu i okolicach zwiedzilem juz wszystkie warsztaty to jest chore co oni wygadują ,pociskaja ludziom takie głodne kawalki że az dusi w pierśi. ja swoje 2.8 naprawiałem 6 miesiecy a objaw byl taki że było zamulone . Jeden stwierdzil że przeplywomierz padnięty drugi katalizatory zatkane trzeci chciał wyciągać komputer silnika i do instytutu wysylać na przebadanie go .To że wywalilem na śmietnik pompe paliwa bo niby miala slabą wydajnośc to juz wogule niewspomne kosztowala mnie ta impreza 1000 zlotych w bloto. W końcu sie okazalo że serwis Audi robil rozrząd i przestawil walki rozrządu oba o ząb w lewo . Nawet pamiętam jak ktos mi gadal żebym jechal do serwisu bo w tym silniku tylko rozrząd da sie zrobić na listwe bo niema znaków na walkach . Bzdura totalna gość pościągal pokrywy zaworów i po i zaworach doszedl odrazu że mam to popie....ne. .Operacja trwała chwile i auto szlo jak wściekle a ja na takim rozrządzie zrobilem 60 tyśięcy.

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 10:57:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
są warsztaty ktore nie mają pojęcia o pewnych sprawach.

W serwisie boscha nie mogli mi zdiagnozować wtrysku :/

dodatkowo po tym jak mi w warsztacie powiedzieli, gdy miuałem otwartą maskę, ze nie mam turbosprężarki to zwątpiłem... od tamtej pory sam wszystko naprawiam w swoim samochodzie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 11:02:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
to tak jak z niektorymi mechanikami co jak zobacza quattro robia duze oczy i rzucaja text w stylu:
- kaziu, patrz! on ma wahacze z tylu!!!

:diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 11:09:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Bilu napisał(a):
to tak jak z niektorymi mechanikami co jak zobacza quattro robia duze oczy i rzucaja text w stylu:
- kaziu, patrz! on ma wahacze z tylu!!!

:diabel:
Swiete slowa BILU :diabel: Jak ja pojechalem na warsztat swoja 90 Quattro na wymiane oleju to przez pół godziny siedzieli w kanale i podziwiali napęd na cztery łapy .Stałem z boku i wyłem ze śmiechu gdzie ja jestem . Myślalm że dostaną orgazmu w tym kanale . Normalnie śmiech na sali :diabel:

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 18:59:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
szwagier napisał(a):
Bilu napisał(a):
to tak jak z niektorymi mechanikami co jak zobacza quattro robia duze oczy i rzucaja text w stylu:
- kaziu, patrz! on ma wahacze z tylu!!!

:diabel:
Swiete slowa BILU :diabel: Jak ja pojechalem na warsztat swoja 90 Quattro na wymiane oleju to przez pół godziny siedzieli w kanale i podziwiali napęd na cztery łapy .Stałem z boku i wyłem ze śmiechu gdzie ja jestem . Myślalm że dostaną orgazmu w tym kanale . Normalnie śmiech na sali :diabel:
A moze oni sie tam onanizowali w tym kanale, bo widok ukladu quattro ich podniecil :P

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2006 21:00:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
OffTopik sie zrobil Panowie..
ale to prawda - 90% "mechaników" to pożalsieboże pseudofachowcy po zawodówie, którzy w życiu nanaprawiali sie polonezów, ale o jetroniku czy blokadzie dyfra pojęcia nie mają....

Naprawde - kilkanascie conajmniej razy po prostu mowilem: "opusc to auto czlowieku i otworz brame, nie bedziemy rozmawiac" - widzac jak reaguja na to co im przywiozłem..

Jak i Lukasik wszystko robilem sam..... az skończył się czas na zabawy z autem ;/ i stoi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: coupe 2.3 NG lpg
PostNapisane: 18.sty.2006 00:54:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 09:01:43
Posty: 76
Lokalizacja: Biels Podlaski
Witam.A moze i w moim motorze 2.3 NG przestawiony jest o zab rozrzad bo tez powyzej 4 tys. obr/min slabo wskazowka obrotomierza pnie sie w gore.Ale ja podejrzewam ze przyczyna tego jest mikser do lpg.Le to 4 tys. obr/min to auto bardzo dobrze przyspiesza na lpg jak i na pb.

_________________
Audi coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: coupe 2.3 NG lpg
PostNapisane: 18.sty.2006 07:08:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
london2004 napisał(a):
Witam.A moze i w moim motorze 2.3 NG przestawiony jest o zab rozrzad bo tez powyzej 4 tys. obr/min slabo wskazowka obrotomierza pnie sie w gore.Ale ja podejrzewam ze przyczyna tego jest mikser do lpg.Le to 4 tys. obr/min to auto bardzo dobrze przyspiesza na lpg jak i na pb.


wydaje mi sie ze to wina gazowni.

chciaz mozesz sobie skontrolowac ustawienie rozrzadu sam. poszukaj na forum, kilka raszy opisywalenm jak to robic.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: