marek napisał(a):
Wydawać by sie mogło ze problem leży w nieprawidłowo "przeprowadzonej zbieżności" ponieważ jak ją ustawino to widziałbym taką możliwość ze gość regulował ją na jednym drązku a powinien to robić na obydwu ponieważ zmienia ci to długoś drązków: jeden skraca drugi wydłuż ... to może być przyczyną.
Witam
Akurat zbieżności połówkowe nie powinny mieć wpływu na takie zachowanie samochodu. Jedyną niedogodnością w przypadku źle ustawionych zbieżności połówkowych jest rozbieżność między środkiem przekładni kierowniczej, a kołami ustawionymi do jazdy na wprost. Może to skutkować tym, że w jedną stronę samochód będzie miał niepełny skręt, natomiast przy samochodach z przekładnią ślimakową będzie też większy luz kierownicy przy kołach ustawionych na wprost.
Problem u kolegi wg mnie wynika jednak ze zużycia tuei met-gum na wahaczach lub co byłoby gorsze ze złych kątów nachylenia koła co może być skutkiem poważnego wypadku.
Żeby wyeliminować wpływ opon proponuję zamianę przód-tył.