.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 06:56:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ogrzewanie
PostNapisane: 11.sty.2006 19:45:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Panowie wyszedł na jaw dziwny objaw(B4 1991 2.0 ) w ogrzewaniu:silnik zagrzany, temp w okolicach 90st. ale na postoju z nagrzewnicy wieje chłodem(obroty leciutko poniżej 1000)wystarczy zwiększyć obroty leciutko ponad 1000 i natychmiast zaczyna grazć w kabinie(wyszło na jaw teraz bo podczas jazdy jest w 100% normalnie tzn.gorąco).
czy ktoś widzi sensowne wytłumaczenie oraz rozwiązanie(oprócz zmiany prędkości obrotowej biegu jałowego?)???pozdrawiam!!!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 19:57:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2004 20:55:05
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
zapowietrzony układ

_________________
CCCO 100 '91 C4 AAH 2.8 V6 Automat LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 22:27:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Zrób tak:

- odkręć korek wlewu płynu, żeby wyrównać ciśnienie i zakręć z powrotem,
- ściśnij wąż dostarczający płyn do chłodnicy (najgrubszy) zwiększając ciśnienie w układzie i tak trzymaj,
- drugą ręką odkręć odpowietrznik znajdujący się przy wlocie do nagrzewnicy, (ale jeszcze w komorze silnika) żeby spuścić powietrze, zakręć go ponownie,
- puść wąż, otwórz korek wlewu, zamknij go, (ponowne wyrównanie cisnienia)

i powtórz to kilka razy, aż zacznie Ci wypływać tylko płyn z odpowietrznika.

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2006 04:58:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak masz gaz załóz kryze (zwężke) na przewodzie wodnym idacym do parownika, on pprostu zabiera za duzo ciepłej wody.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2006 16:40:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
@mały v8 skąd taką kryzę wziąć?kupić?faktycznie mam gaz!odpowietrzania popruóbuję także dzięki za porady!!!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 08:54:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 09:37:20
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Mam ten sam problem w C4.Gdzie jest odpowietrznik w moim aucie?

_________________
A6 AVANT 2.0 ACE IGS
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 09:28:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
na podszybiu na wężach od nagrzewnicy - plastikowe dziadostwo - lepiej mieć drugie na wszelki wypadek ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:00:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
Dołączam się do postu, ponieważ mam podobny problem. Zrobiłem tak ja kolega Vanderlei podpowiada i na drugi patrze atu mały wyciek ( niedaleko pompy od wspomagania ) z pewnoscia jest to płyn chłodniczy. POZNAJE PO SMAKU ;) sprawdziłem przewody ,so ok. co może być grane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:17:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 10:06:10
Posty: 81
Lokalizacja: białystok
Witam wszystkich u mnie jest to samo jak jade to wieje cieplutko a na wolnych obrotach coraz słabiej aż w końcu ledwo ciepłe.Moje auto to AUDI A4 1.9 TDI. Nie wiem co jest grane i jak to naprawić.proszę o pomoc i z góry dziękuje.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:38:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 01:13:42
Posty: 64
Lokalizacja: wawa
witam

rok temu jezdzilem majac na sobie cala szafe ubran
a zaczynalo sie podobnie!!!

przeplukalem nagrzewnice i bardzo pomoglo tyle ze 2 miesiace pozniej mialem ja cala do wymiany po malej powodzi

takze proponuje ostroznie

_________________
B4 bylo
S3 jest
RS4 bedzie jak tylko sprzedam S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:45:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
Vanderlei napisał(a):
Zrób tak:

- odkręć korek wlewu płynu, żeby wyrównać ciśnienie i zakręć z powrotem,
- ściśnij wąż dostarczający płyn do chłodnicy (najgrubszy) zwiększając ciśnienie w układzie i tak trzymaj,
- drugą ręką odkręć odpowietrznik znajdujący się przy wlocie do nagrzewnicy, (ale jeszcze w komorze silnika) żeby spuścić powietrze, zakręć go ponownie,
- puść wąż, otwórz korek wlewu, zamknij go, (ponowne wyrównanie cisnienia)

i powtórz to kilka razy, aż zacznie Ci wypływać tylko płyn z odpowietrznika.

Nic dodac nic ujac. Tak dzisiaj robilem i mi wszystko znowu dziala jak na Audi przystalo. Tak wiec kolego zrob tak samo

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:55:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 09:37:20
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Niestety leci sam płyn, niema powietrza.Na ciepłym czy na zimnym silniku odpowietrzać? Robiłem na ciepłym spróbuję na zimnym,ale wydaje mi się że niebędzie różnicy pewnie mam nagrzewnicę zawaloną. :(

_________________
A6 AVANT 2.0 ACE IGS
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 12:52:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 01:13:42
Posty: 64
Lokalizacja: wawa
jest taki plyn do ukladow chlodzenia mobil 911 zalecany przez mercedesa
plucze wszystko, dopiero jest syf .

uklad chlodzenia w ACE tak latwo sie nie zapowietrza chyba ze jakis bolek zle podlaczyl "gaz ( za wysoko )"

w oooo zawsze byl problem z chlodzeniem i grzaniem
jezeli juz ktos chce plukac nagrzewnice to czeka go zdziwienie ile syfu moze tam byc....oj morze.

w/w metody sa niezawodne o ile ktos jest pewien czystosci swojego ukladu
i wie ze taka operacja poruszy jedynie babelek a nie gluty.
tak naprawde to plyn chlodzacy jest tak samo wazny jak olej czy benzyna.
jednolitosc tego plynu i regularna wymiana ktora przez wielu jest bagatelizowana, gwarantuje rownomierne przejmowanie i oddawanie ciepla.
w 16V 24V itd... jest to b wazne bo nierownomierne chlodzenie bloku silnika
spowodowane niewymieszanym plynem, nagarem itp... tak czy inaczej doprowadzi do :(


tak czy inaczej jezeli jest zimno to na 90% woda stoi a 10% ze wiatrak sie nie kreci.

tak mysle...

_________________
B4 bylo
S3 jest
RS4 bedzie jak tylko sprzedam S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 13:54:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 09:37:20
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Słyszałem o tych płynach,a także że potrafią tak wyczyścić że robią się nieszczelności.Czy ktoś stosował jakiś tego typu wynalazek? Rozumiem że nietrzeba wymontowywać nagrzewnicy.

_________________
A6 AVANT 2.0 ACE IGS
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 16:44:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 01:13:42
Posty: 64
Lokalizacja: wawa
mobil911 to jest plyn do chlodzenia a nie do czyszczenia

dobre !!! plyny do czyszczenia sa w zestawie razem z uszczelniaczem
czego nie polecam staje wszystko i mozna sobie zrobic jeszcze wiekszy problem

co do mobila to zeczywiscie ruszy kazdy syf i moga byc nieszczelnosci
ale nic nie wyzre

jest jescze jeden problem, jezeli na chlodnicy przy polaczeniu plastiku z aluminium sa zielonkawe zacieki to trzeba bardzo uwazac i pilnowac przy kazdej operaji. rozsczelniona chlodnica nawet w audi to :!:

_________________
B4 bylo
S3 jest
RS4 bedzie jak tylko sprzedam S3


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: