Przyszlo mi jeszcze cos do glowy! Jesli masz przekaznik z elementami elektronicznymi(inaczej niz u mnie) to na pewno to jest tak ze sa 2 kable do sterowania nim :
- 1 ze stacyjki - jak na nim po przekreceniu stacyjki powawia sie napiecie to przekaznik zalacza na chwile pompe i dopompowjue paliwo.
- na 2 napiecie bedzie tylko wtedy gdy kreci sie wal silnika. Informacja o tym ze slinik pracuje moze sie pojawiac z generatora Halla( czy jak on sie tam zwie- cewka w aparacie zaplonowym)
Ale ten uklad masz OK takze skoncentruj sie na stacyjce przewodzie do przekaznika i samym przekazniku( prawdopodobnie jest tam uklad czasowy wlaczajacy pompe na chwile i sklada sie z tych elemento za 6 zeta czyli ze 2 tranzystory kondensator albo 2 i ze 3 rezystory

Dobzre podejrzewam? Moze cos tam jest zle wlutowanie albo zepsute??