.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 02:23:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ABC] zakladanie turbiny
PostNapisane: 22.sty.2006 01:26:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 10:23:19
Posty: 5
Lokalizacja: TYCHY
wiem, wiem... bez sensu. Ale czy ktos slyszal zeby ktos dokladal do tego silnika turbo ? Zdaje sobie sprawe ze w przypadku takiego rezanka to niewiele czesci zostanie z oryginalnego serduszka, a i kilka innych elementow np z ukladu przeniesienia napedu bedzie wymagac wymiany na mocniejsze.
Zdaje sobie sprawe rowniez z nieoplacalnosci tego typu przedsiewziecia. Jestem jednak bardzo ciekawy czy ktos moze to robil? Jakie byly rezultaty?

_________________
ajzeja
TYCHY CITY
`95 A4 2,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 09:38:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Wiemy tyle co Ty. Ale tylko Ty masz motywację żeby poszukać w internecie, nam szkoda czasu na to.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 12:58:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
odpowiem na pytanie : tak slyszalem o czyms takim

p.s.
taniej i bardziej efektywnie jest wlozyc 2.7 BiTno i podstawowy warunek w kazdym turbodoladowanym benzyniaku .. quattro

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 07:38:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Poszukaj tutaj http://forums.audiworld.com/12v/
Goście uturbiali V6 na jadnej jak i na dwóch turbinach.

Hans -> nie chodzi o to co efektywniej. To jest chęć zrobienia czegoś nowego i udowodnienie że będzie to chodzić, bądź nie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2006 22:38:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2005 00:01:22
Posty: 173
Lokalizacja: Kalisz
poprzedniemu wlascicielowi mojej Audiczki ktos proponowal turbinke, podobno nie jest to straszna robota, jest to koles z Kalisza.
a moze chips zamiast turbiny?

_________________
1995 A4 2.6q -> 1998 A4 1.8Tq -> 1997 S8 D2 manual -> 1999 320d Touring -> 1995 320i Touring


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 06:45:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jeden z kolegow klubowych cos takiego u siebie robi ale w silniku AAH. Jak skonczy to dam Wam cynk i raport z przejażdzki. :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 12:48:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
...znajomy w b-stoku jest wlasnie w trakcie wkladanie turbiny k03 do silnika 2.3 NG :) rozmawialem z nim i proponowalem, zeby wstawil caly silnik np MC, ale on sie uparl i robi sam. To bedzie wersja ekonomiczna pracująca tylko na LPG , bo przerobka ukladu benzynowego jest skomplikowana. W takim razie tylko mu pomagam, zalatwilem podstawe filtra oleju z wyjsciem na turbo i przewody olejowe.

ciekawe co z tego bedzie, silnik nieodprezony, ale doladowanie ma byc tylko ~0,3bar takze moze nie wybuchnie :D IC bedzie siedziało, zawsze to bezpieczniej. martwi mnie troche to, ze zaplonem bedzie sterował oryginalny sterownik z silnika NG, chyba bedzie trzeba dla bezpieczenstwa opoznic kilka stopni, poza tym knock sensor moze cos wyczuje i opozni w razie potrzeby.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: