.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:28:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: klopot z nową sekwencją lpg w 2.3 20v
PostNapisane: 24.sty.2006 12:08:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
Czesc
Mam coupe z silnikiem 2.3 20v (7a) przebieg 150tys - auto chodzilo bez problemowo ale benzynka byla za droga wiec wstawilem gaz. aby nie zaszkodzic Niunii jest to sekwencja siroco.

Teraz auto na benzynce dalej chodzi super ale na gazie mam problem z:

Gdy się przełączy pierwszy raz po nocy (i nie chodzi tu o mroz) to ma 2-3 sek zawachania jakby nie dostawal paliwa dopiero po tym czasie powol zalapuje i sie rozkreca (gdy puszcze gaz to zdechnac potrafi).

Po tym nieszczesnym pierwszym przelaczeniu jest juz ok nawet gdy stoi sobie caly dzien.

O co chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 12:19:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie znam się ale mi to wygląda na trochę za długie węże. Za pierwszym razem muszą się napełnić gazem, a potem jak już w nich jest gaz to przełącza bez opóźnień.
Poczytaj na: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&f=38 lub na jakimś innym forum dotyczącym LPG

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 12:46:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wtryskiwacze gazowe z regóły są troche zabrudzone olejem wytracajacym sie z gazu. przy takich mrozach ten olej gestnieje na tyle, ze delikatne elektrozaworki sie sklejaja i mija kilka sekund zeby zaczely pracowac.

to w sumie "normalne" . slyszalem ze co bardziej zapobiegliwi montują podgrzewane listwy wtryskiwaczy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 13:00:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
Cytuj:
wtryskiwacze gazowe z regóły są troche zabrudzone olejem wytracajacym sie z gazu. przy takich mrozach ten olej gestnieje na tyle, ze delikatne elektrozaworki sie sklejaja i mija kilka sekund zeby zaczely pracowac.
to w sumie "normalne" . slyszalem ze co bardziej zapobiegliwi do wtrysku
ontują podgrzewane listwy wtryskiwaczy.


juz mam takie listwy
a co do mrozów to takie same objawy byly przy +temp.


moze faktycznie za dlugie weze od listew do wtryskiwaczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: klopot z nową sekwencją lpg w 2.3 20v
PostNapisane: 24.sty.2006 14:21:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
radek8b7a napisał(a):
Czesc
Mam coupe z silnikiem 2.3 20v (7a) przebieg 150tys - auto chodzilo bez problemowo ale benzynka byla za droga wiec wstawilem gaz. aby nie zaszkodzic Niunii jest to sekwencja siroco.

Teraz auto na benzynce dalej chodzi super ale na gazie mam problem z:

Gdy się przełączy pierwszy raz po nocy (i nie chodzi tu o mroz) to ma 2-3 sek zawachania jakby nie dostawal paliwa dopiero po tym czasie powol zalapuje i sie rozkreca (gdy puszcze gaz to zdechnac potrafi).

Po tym nieszczesnym pierwszym przelaczeniu jest juz ok nawet gdy stoi sobie caly dzien.

O co chodzi?
Witam i moge Ci tylko powiedziec,ze mialem sekwencje w A4 2.8 i nigdy nie bylem w stanie zauwazyc kiedy przelaczal sie na gaz gdyby nie dioda, tak wiec radze udaj sie do tych "fachowców" co montowali instalacje niech to poprawia bo tak dziac sie nie powinno. Gratuluje wyboru sekwencji, jezeli juz doprowadzisz ja do stanu takiego jak byc powinien to bedziesz naprawde zadowolony. Generalnie lepiej autko przyspiesza, tylko troszke nizej sie kreci niz na benzynce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: klopot z nową sekwencją lpg w 2.3 20v
PostNapisane: 24.sty.2006 17:28:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
radek8b7a napisał(a):
Czesc
Mam coupe z silnikiem 2.3 20v (7a) przebieg 150tys - auto chodzilo bez problemowo ale benzynka byla za droga wiec wstawilem gaz. aby nie zaszkodzic Niunii jest to sekwencja siroco.

Teraz auto na benzynce dalej chodzi super ale na gazie mam problem z:

Gdy się przełączy pierwszy raz po nocy (i nie chodzi tu o mroz) to ma 2-3 sek zawachania jakby nie dostawal paliwa dopiero po tym czasie powol zalapuje i sie rozkreca (gdy puszcze gaz to zdechnac potrafi).

Po tym nieszczesnym pierwszym przelaczeniu jest juz ok nawet gdy stoi sobie caly dzien.

O co chodzi?
ja mam tylko IGS bo sekwencji sie nieda i po jakiejs dłuzszej jezdzie na gazie tez jest szarpnięcie przy przejsciu na benzynke bo przypiekają sie wtryski no cóż ale z tym nieda umnie sie nic juz zrobić ale uciebie niepowinno tak sie dziac bo u kumpla w dodge grand caravanie z 2004 -3.3V nic nieczuć przy zmianach nawet po dwudniowym postoju

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 12:49:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
Męczę swoich gazowników juz od dluzszego czasu i nie wiedza o co chodzi
kombinowali juz z ustawieniami komp - nic
wymienili kompa - nic
wyczyscili listwy - poprawilo sie na krotko
wstawili ogrzewacze listew - zamiast 3 sek mulenia jest 1,5 sek a wiecej listew sie nie zmiesci:-)


czy juz czas na zmiane gazownii?

Caly czas jest gwarancja...


ktos ma jeszcze jakies pomysly


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 22:14:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
mam taki sam silnik i sekwencje bigas... kiedy przelacza Ci sie na gaz? jak dodajesz gazu czy jak puszczasz gaz i wrzucasz sprzeglo? bo ogolnie sekwencja wtedy powinna sie wlaczac. U mnie nie czuc nawet momentu kiedy sie pzelacza, jade jade jade zmiana biegu i pyk w tym momencie.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 22:35:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jaką masz temperaturę przełączania ustawioną? Jeśli mniej jak 35st to się nie dziwię - przestaw wyżej... Co do Twoich objawów to faktycznie u mnie jest dokładnie to samo i już przestałem z tym walczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 07:01:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
grzesb:
Cytuj:
Jaką masz temperaturę przełączania ustawioną? Jeśli mniej jak 35st to się nie dziwię - przestaw wyżej... Co do Twoich objawów to faktycznie u mnie jest dokładnie to samo i już przestałem z tym walczyć...


temperatura 35 stopni niby wszystko ok ale...

PARA przełącza mi się gdy: osiągnie temp i obroty oraz przy zmianie biegów(spadek obrotów)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: