.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 23:27:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ile spali benzyny silnik 2.6E w budzie coupe
PostNapisane: 28.sty.2006 13:00:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Witam, mam pytanko - waham sie czy zdejmowac gaz wiec intersuje mnie spalanmie w miescie w trasie i srednie silniczka 2.6 w coupe z 94. r. Pomozcie bo juz nie wim czy montowac BLOSa czy zdejmowac ten gaz co mam (II gen. z wymienionym kolektorem na metalowy)
Pozdro i czekam na info:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 13:27:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Prosta sprawa. O spalaniu było już dużo więc użyj szukajki.
Ja na Twoim miejscu zrobił bym tak:
Zakręcił gaz, zdemontował mixer czyli zwężkę w dolocie, zmienił dolot na orginał - pojeździł 2-3 tygodnie i wtedy podejmował decyzję. Moje 2.8 w C4 na dzień dzisiejszy pali ok 15l po mieście przy przeciętnej jeździe. Nie jest to ogromne spalanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 13:29:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Mam u siebie 2.8.
Przy delikatnej jeździe w mieście 12.5l w trasce 8l. Jeżdzac normalnie czyli w miare przyzwoicie i dynamicznie sie pruszając wychodzi analogicznie 14 i 9-9.5l/100km.
Myśle że 2.6 spala bardzo podobnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 13:55:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
GrzesB napisał(a):
Prosta sprawa. O spalaniu było już dużo więc użyj szukajki.
Ja na Twoim miejscu zrobił bym tak:
Zakręcił gaz, zdemontował mixer czyli zwężkę w dolocie, zmienił dolot na orginał - pojeździł 2-3 tygodnie i wtedy podejmował decyzję. Moje 2.8 w C4 na dzień dzisiejszy pali ok 15l po mieście przy przeciętnej jeździe. Nie jest to ogromne spalanie.


Rozumiem ze musze kupic dolot??? Ile to mzoe kosztowac i gdzie najlepiej kupic?

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 14:07:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
stefek napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Prosta sprawa. O spalaniu było już dużo więc użyj szukajki.
Ja na Twoim miejscu zrobił bym tak:
Zakręcił gaz, zdemontował mixer czyli zwężkę w dolocie, zmienił dolot na orginał - pojeździł 2-3 tygodnie i wtedy podejmował decyzję. Moje 2.8 w C4 na dzień dzisiejszy pali ok 15l po mieście przy przeciętnej jeździe. Nie jest to ogromne spalanie.


Rozumiem ze musze kupic dolot??? Ile to mzoe kosztowac i gdzie najlepiej kupic?


Napewno nie w ASO :D no chyba, że samą rurę.

Ostatnio słyszałem o samym plastiku między głowicami za 500 PLN, puszka pewnie z 250-300, do tego rura ze 200 (albo lepiej, bo ciężko ją dostać) no i nie wiem jak sprawa z filtrem powietrza u Ciebie wygląda... Najlepiej zrób fotki silnika to postaramy się cokolwiek pomóc - tak jak teraz to ciężko Ci cokolwiek napisać. Możesz też przyjechać w środę na Torwar o 19:00...

Z której części Wafki jesteś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 14:23:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
GrzesB napisał(a):
stefek napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Prosta sprawa. O spalaniu było już dużo więc użyj szukajki.
Ja na Twoim miejscu zrobił bym tak:
Zakręcił gaz, zdemontował mixer czyli zwężkę w dolocie, zmienił dolot na orginał - pojeździł 2-3 tygodnie i wtedy podejmował decyzję. Moje 2.8 w C4 na dzień dzisiejszy pali ok 15l po mieście przy przeciętnej jeździe. Nie jest to ogromne spalanie.


Rozumiem ze musze kupic dolot??? Ile to mzoe kosztowac i gdzie najlepiej kupic?


Napewno nie w ASO :D no chyba, że samą rurę.

Ostatnio słyszałem o samym plastiku między głowicami za 500 PLN, puszka pewnie z 250-300, do tego rura ze 200 (albo lepiej, bo ciężko ją dostać) no i nie wiem jak sprawa z filtrem powietrza u Ciebie wygląda... Najlepiej zrób fotki silnika to postaramy się cokolwiek pomóc - tak jak teraz to ciężko Ci cokolwiek napisać. Możesz też przyjechać w środę na Torwar o 19:00...

Z której części Wafki jesteś?


:) Jestem z Pragi Północ - cholera nie wiedzilem ze tylo to kosztuje? Nie wystarczy samo zdjecie miksera czyli zwezki?
A co sie dzieje na Torwaze w srode?

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 14:54:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A zrobisz to zdjęcie? Skąd mam wiedzieć co masz pod maską? Na torwarze są spoty cotygodniowe - więcej info w dziale SPOTY i ZLOTY.

Samo zdjęcie mixera nic nie da... Ponawiam prośbę - pokaż fotę to powiemy co masz do zrobienia - może coś jest z rzeczy, które wyszczególniłem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 14:56:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
GrzesB napisał(a):
A zrobisz to zdjęcie? Skąd mam wiedzieć co masz pod maską? Na torwarze są spoty cotygodniowe - więcej info w dziale SPOTY i ZLOTY.

Samo zdjęcie mixera nic nie da... Ponawiam prośbę - pokaż fotę to powiemy co masz do zrobienia - może coś jest z rzeczy, które wyszczególniłem...


Ok zrobie i zamieszcze ew przyjade na spot. Kurcze myslalem ze wystarczy zdemontowac ten gaz i bedzie ok,, a tu tyle roboty i kaski:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 15:31:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Ale Ci ktos silnik popsul ;-) A4 ktora wazy podobnie co Coupe (moze nawet mniej ? ) pali mi w miescie ok 11,5l trasa ok 7,5. Przy tej konfiguracji to twoje autko musi byc strasznie mulaste :zly: Zdecydowanie zaloz orginalny kolektor od 2.6, watpie zeby z kolektorem od 2.8 to jezdzilo jak nalezy a i roznica w spalaniu moze byc na niekorzysc :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 16:12:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Johny napisał(a):
Ale Ci ktos silnik popsul ;-) A4 ktora wazy podobnie co Coupe (moze nawet mniej ? ) pali mi w miescie ok 11,5l trasa ok 7,5. Przy tej konfiguracji to twoje autko musi byc strasznie mulaste :zly: Zdecydowanie zaloz orginalny kolektor od 2.6, watpie zeby z kolektorem od 2.8 to jezdzilo jak nalezy a i roznica w spalaniu moze byc na niekorzysc :peace:


No tak ale ile to kosztttujeee?:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 16:19:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
trzeba było kupić 1.8i a nie budzić się teraz z ręką w nocniku.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 17:35:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
No niestety Leo... ludziska się nie znają, kupują "wypasione" samochody a później jak trzeba tysiączek w coś włożyć (bo nie dopatrzyli wcześniej) rozkładają rączki... V6 silnikiem tanim nie jest, ale skoro zdecydowałeś się kupić taką qpę to doprowadź ją do stanu używalności. Poczytaj wątek o kolektorze od AAH (wpisz w szukajkę ABC AAH) i wtedy dowiesz się ile różnicy osiągniesz z samego kolektora, który musi być właściwie obliczony do danego autka...

P.S.
Jeśli faktycznie będzie Ciebie to kosztowało tylko tysiączek to nie jest tak naprawdę droga sprawa :-)

P.P.S.
Dzisiaj sprawdzałem spalanie swojego C4 - PB V-Power Raceing po mieście normalna jazda 13,3l/100km - jak tak będzie palił cały czas to wywalę sekwencję :D :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 18:16:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Moja b4 w mieście 10-12 Pb, w trasie 7,5 (ok 100 k/h) -9,5 (ok 140). Naprawdę dużo pali dopiero przy 180-200 k/h. Musisz nauczyc się ,,odzyskiwać" energie, zwróć uwagę na to, że każde zdjecie nogi z gazu daje zerowy odczyt spalania. Kolektor 2,6 jest akurat na allegro, z przepustnicą i uszczelkami. Ja na Twoim miejscu, przed jakimikolwiek posunięciami, zaobserwowałbym spalanie oleju.

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 19:46:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
GrzesB napisał(a):
No niestety Leo... ludziska się nie znają, kupują "wypasione" samochody a później jak trzeba tysiączek w coś włożyć (bo nie dopatrzyli wcześniej) rozkładają rączki... V6 silnikiem tanim nie jest, ale skoro zdecydowałeś się kupić taką qpę to doprowadź ją do stanu używalności. Poczytaj wątek o kolektorze od AAH (wpisz w szukajkę ABC AAH) i wtedy dowiesz się ile różnicy osiągniesz z samego kolektora, który musi być właściwie obliczony do danego autka...

P.S.
Jeśli faktycznie będzie Ciebie to kosztowało tylko tysiączek to nie jest tak naprawdę droga sprawa :-)

P.P.S.
Dzisiaj sprawdzałem spalanie swojego C4 - PB V-Power Raceing po mieście normalna jazda 13,3l/100km - jak tak będzie palił cały czas to wywalę sekwencję :D :diabel:


Nie rozkladam "raczek" ani tez nie boje sie kosztow bo skoro takie auto kupilem to stac mnie na to - myslalem tylko ze gaz zalozony wystarczy tylko zdjac a nie dokladac nowe elementy itp.
A o ceny pytam bo chce wiedziec ile to kosztuje...

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 20:08:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
blackstarpro napisał(a):
Moja b4 w mieście 10-12 Pb, w trasie 7,5 (ok 100 k/h) -9,5 (ok 140). Naprawdę dużo pali dopiero przy 180-200 k/h. Musisz nauczyc się ,,odzyskiwać" energie, zwróć uwagę na to, że każde zdjecie nogi z gazu daje zerowy odczyt spalania. Kolektor 2,6 jest akurat na allegro, z przepustnicą i uszczelkami. Ja na Twoim miejscu, przed jakimikolwiek posunięciami, zaobserwowałbym spalanie oleju.



czyli ten kolektor z allegro by sie nadal? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83611538
i to juz jest komplet czy czego sjeszcze potrzebuje?
No i co z tym olejem? jakie to mazwiazek z gazem czy bez gazu?:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 21:00:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Co do kolektora - nie bardzo zgadza się z numerem z ETKI - ale nie wiem też dokładnie który masz rok... Pozatym kolektor na moje oko pochodzi z 2.8 30V ale nie jestem pewien. Napewno opis tego co napisali w allegro że jest od do 2.6/2.8 jest błędny - każdy z tych silników różni się głównie kolektorem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 22:32:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Na mur-asfalt jest to kolektor z 30V (szersze otwory dolotowe, no i zupełnie inny wygląd, kształt, i w ogóle - jest zaworek do skracajek, których nie ma w 2,6 - wiec koleś kompletnie nie wie, co sprzedaje - no może to, że jest to kolektor do Audi )

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 23:06:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Vanderlei napisał(a):
Na mur-asfalt jest to kolektor z 30V (szersze otwory dolotowe, no i zupełnie inny wygląd, kształt, i w ogóle - jest zaworek do skracajek, których nie ma w 2,6 - wiec koleś kompletnie nie wie, co sprzedaje - no może to, że jest to kolektor do Audi )


Chyba zacznę grać w totka bo jak mi pokażesz jakąś część silinika z zakresu ABC, AAH, ACK to trawiam bezbłędnie :D hehehehe...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 11:39:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
stefek napisał(a):
blackstarpro napisał(a):
Moja b4 w mieście 10-12 Pb, w trasie 7,5 (ok 100 k/h) -9,5 (ok 140). Naprawdę dużo pali dopiero przy 180-200 k/h. Musisz nauczyc się ,,odzyskiwać" energie, zwróć uwagę na to, że każde zdjecie nogi z gazu daje zerowy odczyt spalania. Kolektor 2,6 jest akurat na allegro, z przepustnicą i uszczelkami. Ja na Twoim miejscu, przed jakimikolwiek posunięciami, zaobserwowałbym spalanie oleju.



czyli ten kolektor z allegro by sie nadal? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83611538
i to juz jest komplet czy czego sjeszcze potrzebuje?
No i co z tym olejem? jakie to mazwiazek z gazem czy bez gazu?:)


Sorry z tym kolektorem, to nie ten, jest tylko podobny. Co do oleju, to chyba warto zorientować się w jakim stanie jest silnik zanim zaczniesz do niego dokładać. Obawiam sie, że oddrutowanie tego co ktoś nadrutował (narzeżbił) doprowadzenie do orginalnego stanu może sporo kosztować i moze to dobrze zrobić tylko Ktoś kto rozpoznaje kolektory po jednym rzucie okiem. Jeśli będziesz musiał dokupić wiele drobiazgów, to moze okazac sie, że lepiej kupić drugi silnik ze wszystkim co potrzbne a ten rozsprzedać, niż szarpac się nie wiadomo jak długo. Wszystko zależy od stanu tego co masz, mój bierze 1l na 3kkm. No i najważniejsze, jeśli autko jeżdzi to sie z niczym nie spiesz.

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 12:53:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
U mnie spalanie; miasto 13,5 trasa ok 10l oczywiscie jezeli nie jade szybciej niz 120.

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: