.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 05:33:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kontrolka ładowania miga, co to oznacza?
PostNapisane: 29.sty.2006 17:01:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
A4 2.5TDI. Rano po odpaleniu czasami, nie zawsze miga kontrolka ładowania. Po jakims czasie przestaje i wszystko jest ok, napiecie ładowania caly czas jest ok. Co to moze oznaczac?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 17:06:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Może to oznaczać że skończyły się szczotki lub pierścień komutatora nie wytarł się równo i ma kształt elipsy co owocuje czasowym zanikiem ładowania.
Ewentyalnie diody wzbudzajace w alternatorze padły lub padają co powoduje nieprawidłowe tętnienie alternatora.

Mam nadzieje że coś z tego rozumiesz. Jeśli nie to zapraszay do elektryka :):.

Ps.Sprawdź naciąg paska micro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 17:14:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
ADAM 12 napisał(a):
Może to oznaczać że skończyły się szczotki lub pierścień komutatora nie wytarł się równo i ma kształt elipsy co owocuje czasowym zanikiem ładowania.
Ewentyalnie diody wzbudzajace w alternatorze padły lub padają co powoduje nieprawidłowe tętnienie alternatora.

Mam nadzieje że coś z tego rozumiesz. Jeśli nie to zapraszay do elektryka :):.

Ps.Sprawdź naciąg paska micro.
Dzieki stary. Troche chapie bo sam jestem elektrykiem, tyle,ze nie samochodowym. Alternator mam po "remoncie" jezeli mozna to tak nazwac. Jechalem z Wawy do Zgorzelca i padl mi alternator pod Wroclawiem. Tamtejsi "fachowcy" zarzekali sie ,ze zrobili mi praktycznie nowy alternator, ale cos mi sie nie chce wierzyc. Zdarli 1400 zeta i widze,ze po kilku miesiacach znowu bedzie czekac mnie podobna sytuacja, a zelektrykiem to masakra! zeby dostac sie do alternatora trzeba rozebrac pol samochodu

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 17:48:53 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ILE ????? za 1400 to ja z byfgoszczy bym Ci ten alternator w zebach przywiozl wykrecoiny z mojego auta :D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 18:05:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
hans napisał(a):
ILE ????? za 1400 to ja z byfgoszczy bym Ci ten alternator w zebach przywiozl wykrecoiny z mojego auta :D
Podobno w serwisie nowy 3 tysiaczki, tak wiec powinienem sie cieszyc, wedlug nich oczywiscie :D

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 19:26:01 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no powiedzmy ze 2000 pln w ASO ....a ten sam w BOSCHu kolo 1200 pln co nie zmienia faktu ze zrobienie od podstaw alternatora to koszt max 400 pln z czesciami i robocizna

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: wiem co to
PostNapisane: 29.sty.2006 19:28:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 20:19:54
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
Mi też migało i się okazało że to jest zwarcie na regulatorze napięcia przy alternatorze. Trzeba do elektryka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: