ADAM 12 napisał(a):
Może to oznaczać że skończyły się szczotki lub pierścień komutatora nie wytarł się równo i ma kształt elipsy co owocuje czasowym zanikiem ładowania.
Ewentyalnie diody wzbudzajace w alternatorze padły lub padają co powoduje nieprawidłowe tętnienie alternatora.
Mam nadzieje że coś z tego rozumiesz. Jeśli nie to zapraszay do elektryka

.
Ps.Sprawdź naciąg paska micro.
Dzieki stary. Troche chapie bo sam jestem elektrykiem, tyle,ze nie samochodowym. Alternator mam po "remoncie" jezeli mozna to tak nazwac. Jechalem z Wawy do Zgorzelca i padl mi alternator pod Wroclawiem. Tamtejsi "fachowcy" zarzekali sie ,ze zrobili mi praktycznie nowy alternator, ale cos mi sie nie chce wierzyc. Zdarli 1400 zeta i widze,ze po kilku miesiacach znowu bedzie czekac mnie podobna sytuacja, a zelektrykiem to masakra! zeby dostac sie do alternatora trzeba rozebrac pol samochodu