GrzesB napisał(a):
sylwiasty napisał(a):
Witam! Coś nie bardzo pasuje mi ten opis z rozbieraniem drzwi, cięciem przewodów i naprzemiennym sterowaniem +/- centralnego zamka w A3. Od modelu C4 i B4 audi stosuje sterowanie masą - na otwarcie i zamknięcie. W A4 tak samo więc i w A3 też. Najlepiej będzie się wpiąc w wiązkę przy samei pompce. Nie pamiętam na 100 procent jakie to kolory ale chyba brązowo-zielony i brązowo-szary. Bardzo łatwo sprawdzić: kontrolka zrobiona z małej żaróweczki takiej do podświetlenia licznika, jeden przewód do masy a drugi do igły, szpilki i wkówasz sie w przewody. Zacznij od tych które Ci podałem. Zarówka musi być mała, żeby nie dawała mocnego obciązenia. Pozdrawiam i owocnego dłubania! Jakies pytania to wal śmiało.

C4 '91 AAH fabryczny centralny - sterowanie naprzemienne +/- na 100%.
Do GrzesB: A o ile chcesz się założyć że sterowany jest minusem na otwarcie i zamknięcie? Sam podłączałem to chyba wiem co podłączałem! Montowałem w 3 szt. C4 2.8 z '91, wszystki miały centralny fabryczny i we wszystkich podłączyłem tak samo i działa z kluczyka i z alarmu.

Do beniamin A3: ona nie ma się zapalić tylko dać masę przez żarówkę. Żarówka jest po to by po 1 ograniczyć prąd a po 2 żeby uniknąć zwarcia jeśli trafisz na +. Pompka jest prawdopodobnie w bagażniku, we wnęce z prawej lub lewej strony. I żadnego cięcia przewodów, w B3 to tak ale można zastosować układ za 40 pln i mieć sterowanie i z alarmu i z kluczyka.

Pozdrawiam!
