maciu napisał(a):
Lukasik napisał(a):
...ktore elementy z tego mocowania najczesciej sie zuzywaja tak, ze powodują stuki i szarpniecia, typowo przy zmianie biegu, gdy po puszczeniu sprzegla jest delikatne chamowanie silnikiem, po czym gwaltowne przespieszanie?
też chciałbym wiedzieć... a skąd przekonanie że te stuki to sprawa
tych mocowań a nie czego innego?
przekonania 100% nie ma. Ale przod jest nieuszkodzony > poduszki pod silnikiem, stoper i poduszki pod skrzynią sa jak nowki. z tylu byly wymienione tulejki na wahaczach. wydech ma komplet nowych oryginalnych podwieszek.
Moim zdaniem czuc duze wahania jakiejs masy, wczesniej myslalem, ze poduszki pod skrzynia albo silnikiem, ale to wykluczone. Nawet przy lekko nieodpowiednim puszczeniu sprzegla samochod powinien zachować sie "sprężyście" , a tutaj jest jakiś luz.
Tak jak hans mowi, jezeli komplet kosztuje 100zl, to lepiej od razu kupić i wymienić, nawet bez sprawdzania, bo pewnie roboty jest duzo.
P.S. ... na myśl mi jeszcze przychodzi kolo zam. dwumasowe, ale czy ono robilo by takie komedie??