.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 15:21:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S4 2.2t, mocowanie tylego dyfra, stuki.
PostNapisane: 12.gru.2005 08:52:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jak jest mocowany dyfer. i ktore elementy z tego mocowania najczesciej sie zuzywaja tak, ze powodują stuki i szarpniecia, typowo przy zmianie biegu, gdy po puszczeniu sprzegla jest delikatne chamowanie silnikiem, po czym gwaltowne przespieszanie?

Ogladalem screena z etki i sa tam sprzeodu dwie tak jakby tulejki met-gum. zwane łozyskami, ale nie moge sie doszukac jak jest mocowany gora/dol.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 09:25:44 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sa 4 tulejki . 2 mocujace poprzeczke do mostu a 2 do karoserii calkowity koszt ich wymiany to jakies 80-100 pln

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S4 2.2t, mocowanie tylego dyfra, stuki.
PostNapisane: 12.gru.2005 10:19:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
...ktore elementy z tego mocowania najczesciej sie zuzywaja tak, ze powodują stuki i szarpniecia, typowo przy zmianie biegu, gdy po puszczeniu sprzegla jest delikatne chamowanie silnikiem, po czym gwaltowne przespieszanie?


też chciałbym wiedzieć... a skąd przekonanie że te stuki to sprawa
tych mocowań a nie czego innego?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S4 2.2t, mocowanie tylego dyfra, stuki.
PostNapisane: 12.gru.2005 10:29:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
maciu napisał(a):
Lukasik napisał(a):
...ktore elementy z tego mocowania najczesciej sie zuzywaja tak, ze powodują stuki i szarpniecia, typowo przy zmianie biegu, gdy po puszczeniu sprzegla jest delikatne chamowanie silnikiem, po czym gwaltowne przespieszanie?


też chciałbym wiedzieć... a skąd przekonanie że te stuki to sprawa
tych mocowań a nie czego innego?


przekonania 100% nie ma. Ale przod jest nieuszkodzony > poduszki pod silnikiem, stoper i poduszki pod skrzynią sa jak nowki. z tylu byly wymienione tulejki na wahaczach. wydech ma komplet nowych oryginalnych podwieszek.

Moim zdaniem czuc duze wahania jakiejs masy, wczesniej myslalem, ze poduszki pod skrzynia albo silnikiem, ale to wykluczone. Nawet przy lekko nieodpowiednim puszczeniu sprzegla samochod powinien zachować sie "sprężyście" , a tutaj jest jakiś luz.

Tak jak hans mowi, jezeli komplet kosztuje 100zl, to lepiej od razu kupić i wymienić, nawet bez sprawdzania, bo pewnie roboty jest duzo.

P.S. ... na myśl mi jeszcze przychodzi kolo zam. dwumasowe, ale czy ono robilo by takie komedie??

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 10:56:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jezeli jest tam az taki duzy luz to kanał, dźwignia i po sprawie
ewentualnie na ręczny i strzelać delikatnie sprzęgłem i patrzeć
czy się rusza...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 09:18:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
"sa 4 tulejki . 2 mocujace poprzeczke do mostu a 2 do karoserii calkowity koszt ich wymiany to jakies 80-100 pln"

czy na tym zdjeciu :

http://www.etka.auto2.ru/au/A10Q/1992/119/53/1236939

są to numery #5 i #20 ?? tak dla pewnosci pytam.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 10:03:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a co z 27em?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 11:44:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
maciu napisał(a):
a co z 27em?


rozmawialem z kolegą specem, twierdzi ze ten tylny wspornik jest raczej nie do rozwalenia, no chyba ze hardcore jezdzi sie z wywalonymi tymi z przodu dyfra przez dluzszy czas.

w sobote bedziemy rzezbić u barta.w napisze jakie efekty.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 15:17:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja nie widziałem zeby ktos wytłukł te poduszki, obstawiał bym raczej na podpore wału albo przeguby na wale, bo tamte poduszki sa razej niezniszczalne, ale działaj chetnie posledze efekty :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: