cewka raczej dobra. jakby byla walnieta to gubilo by iskre wyrywkowo, a nie konkretnie na czwarym cyl.
kopułke, palec przewody i swiece nowe takze mozna zalozyc ze są ok, chyba cos zostało uszkodzone przy montazu. (czasem klucz potradi sie myknąć i pęka ceramika w swiecy, albo urawny przewod wn przy sciaganiu za kabel)
sprawdzales czy nie zalewa swiecy olejem spod uszczelki rozrządu?
Skąd masz pewność, ze akurat iskra ginie, a nie ze wtryskiwacz nie podaje paliwa??
Ja proponuję jeszcze zdjąć i skontrolować kopułkę , przy nakladaniu upewnic się czy wskoczyla dokloadnie na swoje miejsce. Sprawdzić czy aparat rozdzielający jest dokladnie ustawiony na znacznik wspólnie ze znakiem na rozrządzie.
Jeszcze w ostateczności mozna skontrolować czy na kole zamachowym wieniec ma wszystkie zęby, czasem zdarza sie wyłamać jeden lub kilka i Ecu moze mieć problem z odczytaniem polozenia wału.
_________________ 200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8
|