.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 10:10:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 00:45:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
FranoF1 - za 3 tygodnie najprawdopodobniej od tego samego gościa (przez allegro) będę kupował (do mojej Coupe sport. amory + sprężyny -40 mm wszystko Supersport za 875 zł z przesyłką), fajnie że jesteś zadowolony to przynajmniej mam mniej obaw co do jakości jego towaru.

Jakie polecacie opony do takiego zawieszenia, bo na 100% będę miał 17 calowe felgi. Lepiej 215/45 czy 215/40 (225 odpada), wolałbym to pierwsze, różnica jest nieznaczna, ale wartość 40 mnie już zupełnie przeraża, kwestia czy profil 45 z 17 calową felgą się zmieści. Jak myślicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 06:25:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
a czemu 225 odpada?
Bo chyba do 17 najczesciej stosowane sa taki rozmiar wlasnei 225/45

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 07:08:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dlatego że coupete na niskim, sztywnym zawieszeniu przy 225, bedzie rzucać jak szmate na najmniejszych koleinach.
Proponuje komplecik jak u mnie, już sprawdzony. Przód 215/45, tył 225/45.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 07:16:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
FranoF1 napisał(a):
Mike68 napisał(a):
ciekawe gdzie , chyba na szrocie - przegladam oferty samych sprezyn H&R do A4 Avant to już mi sie odechciewa , do tego amory itp. - to wszystko mija sie z celem - chyba że chce autem jeżdzić min 5 lat

jeśli to było do mnie, to musze Cie stary poprawić, kupiłem od gościa który przywozi z niemiec takie zawieszenia i daje na to jeszcze 3 lata gwarancji! więc jeśli nie masz pojęcia w tym temacie to milcz :< :!:


Franko !! dopisałem poniżej przecież że nowe to koszt ok 1200 / supersport / a wczesniej sprawdzał;em ceny samych sprężyn ale H&R i cena była nie do przyjęcia - teraz wiem ze mozna kupić w tych cenach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 15:13:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Mike68 napisał(a):
uppsss , faktycznie , dostałem maila od gościa co sprzedaje kompletne zawieszenia f-m supersport a brzmi on tak ; Na zamówienie możemy Panu ściągnąć zawieszenie obniżające o 40mm i o 55mm w cenie odpowiednio 1199zł oraz 1249zł+koszty przesyłki - do A4 Avant 98r 1.8T. Co wy na to ?? czy warto zamówić takie coś ?? jeżeli tak to które 0 40 czy 55mm


zerknij tutaj:

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=29439

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 18:24:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Wowo mam do Ciebie dwa pytanka :

-czyli spokojnie można szukać opon 215/45 do 17 calowych felg przy obniżonym o 40 mm zawieszeniu bez ryzyka, że będzie coś obcierało? Czy to zależy jeszcze od jakiś dodatkowych wymiarów felgi czy każda 17 z profilem 45 będzie pasować?

-dlaczego na przód 215 a na tył 225? To tylko kwestia image'a?

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2006 07:13:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Combi -> przy -40mm wejdzie praktycznie każdy rozmiar felgi i oponki. Nie powinno nic obcierać. Jeśli chcesz niżej to już należy przyjrzeć sie feldze jakie ma ET. Mogę powiedzieć ze do coupe wchodzi bez problemu 225/45R17 ET35 przy około -70/50.

Na poczatku miałem przód i tył 225/45 ale jazda po naszych drogach to tragedia. Na koleinach ciąga z jednej na drugą stronę, a przy sztywnym zawieszeniu auto po prostu wyrzuca z kolein i czasem można sie było starchu najeść. Kobieta też sporo jeździ więc było i po kilkuminotowej przejeżczce była nieźle umęczona. Dlatego też przód wywaliłem, założyłem 215/45 i poprawa jest kolosalna. Autem tak nie ciaga i da sie w miarę po ludzku śmiagać. Nie zauważyłem też pogorszenia przyczepności, ale to już chyba kwestia zawieszenia.
Teraz przymierzam na przód 215/40 tylko to już jest niski profil, ale że i tak komforu w moim aucie nie ma za grosz to mogę sobie pozwolić na jeszcze większy hardcoore :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2006 08:07:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
Ja zapytam co do spręzyn - czy jest róznica między spręzynami
od tego czy auto to Avant oraz czy ma silnik V6 lub TDi a np. 1.8T ??
czy są jednakowe do wszystkich czy rózne ? sedan/avant oraz najlżejszy 1.6 a np 2.8V6. - oraz jak ktos podaje że obniża zawiechę o 30mm to oznacza że tył jak i przód auta ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2006 08:41:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
W serii praktycznie każdy model ma inne oznaczenie sprężyn. Jedne są sztywniejsze i wyższe a inne na odwrót. Ze sprężynami akcesoryjnymi - tuningowymi jest różnie. Zazwyczaj jeden komplet pasuje do kilku rodzaii nadwozia i silnika, ale trzeba by u producenta potwierdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 10:21:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
za jaką kase można już kupić cały kit ? Nie mówie o kosmosie ,jakiś standard.

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 10:49:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
Supersport juz ok 1100-1200zł - na zamówienie do miesiąca czasu ale
oni mają tylko 40/40 lub 55/55 czyli jednakowo przód i tył


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 19:20:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2005 21:13:09
Posty: 12
Lokalizacja: Kraków
Możecie mi dać namiar na tego gościa co ściąga te kity amor +sprężyna ? I ciekaw jestem czy ma też takie zestawy do 200 20V ... Byłbym niewątpliwie zainteresowany :):

_________________
200 20V Avant
ZX-6R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 20:03:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
proszę: http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=3453022

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 23:03:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Hmmmm, u tego kolesia zawieszenie do Audi jest najdroższe ze wszystkich innych marek do których posiada części, bo aż 999 zł.

Jaka jest różnica pomiędzy gazowymi-sportowymi amorami, a sportowymi-olejowymi? Bo mam sprzedawcę co oferuje mi za 849 zł sport. olejowe amory + sprężyny SUPERSPORT i jest ten gość co chce sprzedać sport. gazowe amory + sprężyny PREMIUM TEC za 999 zł, już sam zgłupiałem, nie wiem co brać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 10:35:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
ten sam temat ja już kiedyś zaczołem :!: :D
pozdro

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... we+olejowe

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 23:31:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Ok, dzięki, mimo wszystkich wypowiedzi zdecyduję się na olejowe, moje auto na takich przyjechało z Niemiec i było już wystarczająco twardo, a amory pożyły dosyć długo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 10:16:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2005 21:13:09
Posty: 12
Lokalizacja: Kraków
Jedni wolą miękko inni bardziej sztywno , ja mam stanowczo za miękko i dlatego na pewno zdecyduję się na gazowe ... Drugą rzeczą jaka do mnie przemawia to trwałość amortyzatorów gazowych , robię na nich znacznie większe przebiegi .

_________________
200 20V Avant
ZX-6R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 11:34:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Lot - ja patrzę również przez pryzmat założenia do tego wszystkiego 17-calowych felg na profilu opon 40-45. Sportowe amory + sprężyny -40 mm + takie opony i felgi na naszych drogach to juz wystarczająca kara dla auta i kierowcy, dlatego nie będę pogłębiał dyskomfortu gazówkami, tym bardziej że rocznie robię 10 tys. km, bo wszędzie mam blisko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2006 23:17:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2006 13:41:59
Posty: 17
Lokalizacja: WLKP
witanko po raz pierwszy
Też zakupiłem zawieche 40/40 u gościa na allegro o którym pisaliście
Jestem bardzo zadowolony - audi a4 avant 2000 rok TDI - tylko wygląda jakby przód troszke wyżej stał
Wydawało mi sie że gdzieś już o tym czytałem ale nie mioge znaleźć
Czy to tak poprostu wygląda i nic sie nie da z tym zrobić??
z góry dzięki za odp. upieczonemu nowicjuszowi

A tak poza tym to wszyscy mi odradzali zawiechy ale sie mylili
Wszędzie idzie jechać nawet na moich 18 225/40 - bezproblemowa jazda w Poznaniu - a dziury to trzeba omijać nawet na zwykłej zawieszce i balonach o profilu 70 - hehe
pozdro

_________________
AUDI - THE GREATEST EVER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 03:01:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Uizak, jak sie kupi takie same springi na przód i na tył to tak jest (nie jestem pewien czy zawsze). Ja miałem tak w swojej poprzedniej zawieszce, dlatego przy kupnie nowej zdecydowałem się na rozwiązanie 60/40, dzięki czemu przód delikatnie nurkuje, ale przynajmniej to dobrze wyglada (wcześniej efekt był taki jakbym woził 2 worki kartofli w bagażniku :D ). Myślałem o cięciu spręzyn, o kupnie bardziej obniżających springów jedynie na przód, ale zdecydowałem, że bezpieczeństwo to podstawa i siedzi dedykowany komplecik :P

Co do samego zawieszenia, felg i opon, to na 100 osób z którymi rozmawiałem 99 odradzało mi połączenia sport.gazowe amory ze springami 60/40 + 215/40/17. Miała być taczka i w ogóle auto nie do jazdy. Efekt jest taki, że auto jest delikatnie mniej komfortowe niż wcześniej, jeździ sie wspaniale, auto w końcu stało sie dla mnie przewidywalne, a ponadto wygląda rewelacyjnie. A narzekanie na to, że trzeba uważać na większe dziury w drodze czy na chama nie wjeżdżać pod kątem na krawężniki to już zakrawa na kpinę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: