.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 12:01:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Chyba klina ścieło, ale jeszcze nie ma biedy... 20V turbo
PostNapisane: 09.lut.2006 07:31:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
witam.

ostatnio walczylismy z S4 barta.w , bo wywalalo blad czujnika halla i samochód muliło. wczoraj wymienilismy halla i nadal to samo ale... przy okazji zauwazylem jedna ciekawa rzecz.
Ustawilem wał korbowy w punkt 0 przez szczeline w skrzyni:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... e_Mark.jpg
po czym skontrolowałem przypadkiem na kole pasowym na wale korbowym, jest kropeczka kontrolna i kropeczka na osłonie, okazuje sie ze jest dość mocno rozjechane :/ nie wiem ile to stopni, ale ze 3-4cm po obwodzie koła pasowego. To chyba nie jest za wesoło. Wydaje mi sie , ze klina scina, albo juz scielo i kolo pasowe z kolem zębatym paska rozrządu przesuwają się względem wału korbowego.

Prawdopodobnie juz od wymiany paska rozrządu (pare miesiecy temu) coś jest nie tak, bo juz wtedy byl problem z ustawieniem rozrządu, tak jakby 1/3 ząbka sie nie zgadzalo, myslelismy ze nowy pasek itp. i sie rozejdzie ;). w tej chwili to juz ponad jeden ząbek sie nie zgadza przy kole zębatym wałka rozrządu :/ takze ciagle cos sie rozjezdza.

dzisiaj rozbiezemy potworka zeby skontrolowac tego klinka.

Moze macie jakies uwagi??

P.S. silnik pracuje rowno odpala itp, ale nie ma mocy. oczywiscie juz teraz stoi nieuzywany.

P.S.2 macie jakiś patent na odkrecenie śruby od koła zębatego wałka rozrządu bo wyjątkowo mocno zakrecona??

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 07:41:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeden ząbek to jeszcze nie tragedia. TAk czy siak, klina trzeba sprawdzić i jak nie to dać nowe koło (tak czy siak bym dał nowe koło) . A że mocy nie ma, to by się mogło zgadzać... także błąd halla też może wywalac jak mu się nie zgadzają punkty.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2006 20:14:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Wlasnie przed chwilą zdjelismy koło pasowe z kółkiem zębatym rozrządu. Normalnie szok. Klinek ścięty, leżał sobie obok. powierzchnia styku kółka z wałem poharatana, takze musialo sie przemieszczac i to niejednokrotnie. Tylko nie wiem jakim cudem nie przekrecilo za mocno, chyba jakiś cud :) dwa ząbki różnicy było przed zdjeciem paska.

Na dniach pstrykne foty dla przestrogi.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: